Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

Na posiedzeniach w dniach 1, 9, 17, 25 lipca 2024 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

  • wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm
  • wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
  • skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z
  • dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały, wydal zarządzenia w sprawach:

  • przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
  • wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
    • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Zakład Remontowo-Budowlany Joanna Czuwara, likwidację graffiti w osiedlu „Łęgi” na elewacjach budynków przy ul. Tatarakowej 2. 6. 8. 10. 14 oraz Tymiankowej 3 w osiedlu Łęgi- w ramach środków finansowych z polisy ubezpieczeniowej z firmą ERGO HESTIA,
    • w trybie przetargu nieograniczonego przeprowadzenia okresowego pięcioletniego przeglądy instalacji elektrycznej i odgromowej dla budynków zlokalizowanych na Osiedlu „Łęgi”, „Widok”, „Skarpa”,
    • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie „WIBARK” dostawę i montaż balustrad ze stali kwasoodpomej przy schodach wejściowych do lokali usługowych oraz schodów terenowych do prześwitu budynku mieszkalnego przy ul. Bursztynowej 35 w Os. „Widok”,
    • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie ELBKTRO-SERWIS Zakład Robót Specjalistycznych wymiany układu SZR w tablicach głównych w budynkach mieszkalnych przy ul. Biedronki 3 kl. I i III oraz Wiklinowej 6 kl. 1 i III w osiedlu „Łęgi”,
    • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie LED1NG Sp. z o.o. wymiany istniejącego oświetlenia na lampy z czujnikiem ruchu w korytarzach piwnicznych budynku mieszkalnego przy ul. Szmaragdowej 4 w Os „Widok”,
    • przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na wykonanie remont części elewacji w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ulicy: Bursztynowa 19 ,21,25 zlokalizowanych na Osiedlu „Widok”,
    • przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na rozbiórkę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej oraz budowę kanałów wentylacyjnych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Sympatycznej 4 na osiedlu „SKARPA”.
  2. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    • zgody na przepisanie przez najemcę, umowy najmu lokalu przy ul. Dziewanny 5 na córkę, na
      prowadzenie zakładu fryzyjskiego,
  3. Skierowania wniosków
    • do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników, – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  4. Inne wnioski dot.
    • podpisania aneksu rozszerzającego zakres robót brukarskich objętych umową na remont wejść do klatek schodowych wraz przełożeniem kostki brukowej przy ul. Tymiankowej 56, 58 w osiedlu Lęgi*’, na wykonanie takiego samego typu prac w III klatce schodowej budynku przy ul. Biedronki 9 oraz na wydłużenie terminu realizacji robót z dnia 28.06.2024 r, na dzień 19.07.2024 r.,
    • podpisania umowy zlecenia z członkiem SM „Czuby”, na świadczenie usługi związanej z utrzymaniem
      czystości w pomieszczeniach biurowych Administracji Osiedla „RUTA” przy ul. Różanej 1, w okresie
      od 01.07.2024 r. do 11.08.2024 r.,
    • wyrażenia zgody firmie HELVETIA CITY Sp. z o.o. na posadowienie tymczasowego przyłącza
      elektroenergetycznego placu budowy przy ul. Kaczeńcowej w osiedlu „Łęgi”,
      Sieć zostanie umieszczona na czas określony i zostanie usunięta do 30 lipca 2027 r. ,
    • wywieszenia, nieodpłatnie 12 plakatów w formacie A3 w budynku zarządu, administracjach, domach
      kultury lub w miejscach wskazanych przez kierowników administracji- plakatów informacyjnych
      Stowarzyszenia mali bracia ubogich,
    • zgody na kompleksowe sprzątanie przez firmę MAZON” Sp. z o. o III klatki schodowej w budynku przy ul Kaczeńcowa 10 w osiedlu „Łęgi”,
    • zgody na zamianę kaucji gwarancyjnej gotówkowej zatrzymanej w gotówce na poczet należytego
      wykonania umowy zawartej z firmą GAZ-SERWIS-DWA na wymianę instalacji gazowej w budynkach
      przy ul. Tatarakowej 6, 10. 12. Biedronki 5, Bocianiej 6 oraz Kaczeńcowej 6 na gwarancję ubezpieczeniową
      TU UNIO A S.A,
    • podpisania umowy z firmą JJ Projekt Jarosław Jung na wykonanie dokumentacji technicznej „Regulacji
      hydraulicznej instalacji c.o.” dla bloku: ul. Ułanów 14i 16. ul. Husarska 6,ul. Hetmańska 12 w os. Błonie,
      „Błonie”.

IV. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.

  • zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
  • przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
  • rozłożenia na raty dopłaty do centralnego ogrzewania za 2023 rok.
  • odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat,
  • zwrotu nadpłaty figurującej na koncie opłat eksploatacyjnych,
  • umorzenia postępowania egzekucyjnego,
  • zmianę wysokości zaliczki na CO,
  • zwrotu mylnie dokonanej wpłaty,
  • odstąpienia o egzekucji kosztów sądowych.

V. Inne działania.

Opublikowanie materiałów związanych z zakończeniem obrad Walnego Zgromadzenia członków SM „Czuby”, na stronie internetowej Protokołu zbiorczego z Walnego Zgromadzenia Członków SM „Czuby odbytego w dniach 31.05.2024 do 28.06.2024r a w administracjach osiedli i tablicach – Komunikatu.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 10:37, 10 września 2024

Kategorie: 2024Protokoły, Uchwały z zebrańZarządu