Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
Na posiedzeniach w dniach 6, 13, 20, 27 września 2022 r. Zarząd Spółdzielni prowadził :
I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.
II. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
– zatwierdził przyjęte przez Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedlowych stawki opłat eksploatacyjne na 2023 rok ( łącznie z uchwalonymi przez RN kosztami zarzadzania na 2023 r ) w poszczególnych osiedlach
– wstępnie zatwierdził strukturę organizacyjną SM Czuby na 2023 r.
– wstępnie zatwierdził planu działalności gospodarczo – finansowej na 2023 r.
– przyjęcia analizy działalności gospodarczo finansowej za I półrocze 2022 r.
– przyjęcia nakładów poniesionych na budowę wielostanowiskowego parkingu na działce o Nr ewidencyjnym 41/4, przy ulicy Rucianej i Stokrotki
– zgody na przebudowę instalacji gazowej w budynku przy ul. Fantastycznej 19
– zgody na przebudowę instalacji gazowej w budynku przy ul. Fantastycznej 17
– zgody na przebudowę instalacji gazowej w budynku przy ul. Fantastycznej 21
III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:
- Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
– w trybie” zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Zakładowi Robót Specjalistycznych ELEKTRO-SERW1S wykonania instalacji elektrycznej w pomieszczeniach hydroforni wraz z podłączenia zestawów hydroforowych (zgodnie z projektem) w budynkach przy ul. Sasankowej 4 i 5 (w których montowanie są już zestawy hydroforowe).
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Trade Projekt wykonanie wycięcia 7 szt. drzew\ pielęgnacji 6 szt. oraz podcinki żywopłotu wraz z utylizacją gałęzi ,w os. Skarpa
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zakup od firmy AMSO Kraków komputera Dell Optiplex 7040
Micro dla potrzeb Administracji Osiedla Błonie
– w trybie „zamówienia wolnej ręki” zlecenie firmie EL. ENERGY wykonania remontu: malowania balustrady okalającej dach nad garażami, wymiany uszkodzonej obróbki blacharskiej murku pod
balustradą w Nieruchomości przy ul. Bursztynowej 31 w os…WIDOK”.
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Usługi Elektryczne- Handel wykonania zasilania oraz instalacji elektrycznej w węzłach c.o. w budynkach przy ul. Różanej 3, 6, 7, 8,
Stokrotki 1, 3. 5,7,8 wykonania instalacji elektrycznej,
– w trybie :zamówienia z wolnej ręki ” zlecenie firmie Gaz-Serwis-Dwa wykonania robót związanych z podłączeniem wody z pomieszczeń wodomierzy do węzłów c.o. w budynkach przy ul. Różanej 1, 3, 6, 8, 12, 16; ul. Sasankowa 8, ul. Stokrotki 8 w os. Ruta,
– w trybie :zamówienia z wolnej ręki ” zlecenie firmie AB TRANS malowanie ściany bocznej balkonowej budynku Kawaleryjska 18 i podpisanie aneksu zwiększającego zakres prac i terminu realizacji, - Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
– najmu lokalu użytkowego z przeinaczeniem na pracownie krawiecka przy ul. Tymiankowej w osiedlu Łęgi
– najem lokalu użytkowego przy ul. Tymiankowej z przeznaczeniem na Biuro Architektoniczne
– skrócenie okresu wypowiedzenia do dwóch miesięcy najemcy lokalu użytkowego przy ul. Radości w os. Skarpa, - Zatwierdzenia protokołu z przetargu
– unieważnił przetarg na wykonanie remontu instalacji gazowej w budynku mieszkalnym
wielorodzinnym przy ulicy Romantycznej 10 w osiedlu Skarpa. - Skierowania wniosków
– do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
– do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże. - Inne wnioski dot.
– ustalenie planu mienia spółdzielni na 2023 r.
– wyrażenia zgodę na zakup szczepionek p. grypie – Vaxigńp Tetra- na koszt pracodawcy w formie i na warunkach zaproponowanych przez Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
– zatwierdzenia analizę działalności gospodarczo finansowej za I półrocze 2022 r.
– zgody na bezpłatne udostępnienie terenu na przeprowadzenie akcji bezpłatnego badania słuchu dla mieszkańców w dniu 12.10.2022 na terenie boiska do koszykówki przy placu zabaw przy ul.
Rucianej obok ciągu pieszego i sklepu Biedronka w os Ruta,
– zatwierdzenia harmonogramu zebrań wyborczych przedstawicieli do RPNO zaplanowanych w dniach 27 września – do 4 października 2022 r. w osiedlu Widok
. utworzenia rezerwy z tytułu zadłużeń w opłatach czynszowych z lokali użytkowych na podstawie umów najmu, .
– wprowadzenia do czynszu z dniem 01.10.2022 r, poz. „sprzątanie klatek schodowych” w nieruchomości: – ul. Szmaragdowa 36/ XVI kl.. schodowa,
– wprowadzenia od dnia 0I.10.2022r do opłat eksploatacyjnych składnika sprzątanie klatki schodowej dla Bursztynowa 1 kl. I , Agatowa 16 kl. V, w os. Poręba .
– spisania w koszty operacyjne os. Skarpa niedopłaty z tytułu rozliczenia zużycia energii cieplnej za styczeń 2021 r., za lokalu użytkowy położony przy ul. Przedwiośnie w os. Skarpa.
IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.
V. Przygotowanie dokumentacji dla Rady Nadzorczej do zatwierdzenia:
- analizę działalności gospodarczo finansowej za I półrocze 2022 r.
- plan mienia spółdzielni na 2023 r.
- plan działalności gospodarczo – finansowej na 2023 r.
- strukturę organizacyjną SN Czuby na 2023 r.
- realizacji wniosku zgłoszonego przez członka RN 26.07.2022 r.
Zarząd Spółdzielni .