Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
Na posiedzeniach w dniach 6, 13, 20, 27 lipca 2021 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:
I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu
art. 3 ust.6 usm,
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.
II. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu
– wyrażenia zgody na przebudowę instalacji gazowej w budynku Gościnna 1, Romantyczna 17, 19, Radości 1,3 w osiedlu Skarpa,
– wstępnego zatwierdzenia struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2022,
– obowiązku wykorzystania urlopów wypoczynkowych za 2020 r.
– zatwierdzenia planu gospodarczego na 2022 r. dla budynków przy ul. Przytulna 8 -30, Uśmiechu 8,23 w osiedlu Skarpa.
III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:
- Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
– w trybie „zapytania o cenę” na ułożenie płytek na parterach i kondygnacjach technicznych i wykonanie tapety natryskowej na parterach i kondygnacjach technicznych w budynkach przy ul. Sympatycznej 1 i 3 w osiedlu Skarpa.,
– w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie renowacji elewacji wschodniej w budynku przy ul. Radości 12 w osiedlu Skarpa.
– w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie remont zadaszeń i nawierzchni wejść do budynków przy ul. Tatarakowej 8, 10, 12 wraz z wzmocnieniem fundamentów podestów
budynku przy ul. Tatarakowej 8 w osiedlu Łęgi,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” na remontu pokrycia dachowego wiatrołapów budynków przy ul. Biedronki 3 i Kaczeńcowej 2 w osiedlu Łęg,.
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” na wykonanie remontu cząstkowego podestów
przed wejściami do klatek schodowych, tynku na gazonach kwiatowych mieszkań nr 3 i 4 oraz na elewacji przy wejściach do klatek schodowych w budynku przy ul. Różanej 16 w osiedlu Ruta,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki ” montażu siatek przeciw ptakom od strony okien klatek schodowych na całej wysokości i szerokości na budynkach przy ul. Sasnalowej 1, 3, 5. w osiedlu Ruta,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zmycia ścian skażonych mikrobiologicznie oraz zabrudzonych powierzchniowo (elewacja północna kl. I – VI ) budynku mieszkalnego przy ul. Bursztynowej 35 w osiedlu Widok,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” montażu balustrad ze stali kwasoodpomej przy wyremontowanych schodach wejściowych do klatek VII i VIII oraz schodów terenowych do prześwitu budynku przy ul. Bursztynowej 31 w osiedlu Widok,
– w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie nowego szyldu nad drzwiami wejściowymi do siedziby Spółdzielni. - Zatwierdzenia protokołu z przetargu
– na remont nawierzchni podjazdów do garaży przy ul. Bocianiej 1 w osiedlu „Łęgi”.
– na wymianę dźwigów osobowych w budynkach Kaczeńcowa 2 kl. II, Biedronki 3 kl. II. w osiedlu Łęgi. - Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
– obniżenia opłaty czynszowej na okres dwóch miesięcy, za lokal użytkowy położony przy ul. Tymiankowej w osiedlu Łęgi w związku z trwającymi pracami remontowymi balkonów w tym budynku i wynikających z tego faktu utrudnieniami. - Skierowania wniosków
– do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
– do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże. - Inne wnioski dot.
– podpisania aneksu nr 1 do umowy nr ER/06/2021 z dnia 14.04.2021 r. zwiększającego zakres prac związanych z wymianą ekranów balkonowych w osiedlu Ruta o wykonanie i montaż dodatkowych obróbek blacharskich – osłon czółek balkonowych wraz z pomalowaniem farbą antykorozyjną istniejących okapników płyt balkonowych,
wycięcie prętów (za ekranami) z ram balustrad balkonowych, oraz przedłużającego termin zakończenia prac do 30.05.2022 r.
– sporządzenie aneksu do Umowy nr 6/EŁ/20 z dn. 20.07.2020 r. na malowanie klatek schodowych w budynku przy ul. Biedronki 5 w osiedlu Łęgi, przedłużającego termin wykonania w/w robót na dzień 29.10.2021 r. w związku z prowadzoną na budynku wymianą wewnętrznej instalacji gazowej,
– wyrażenia zgody na nieodpłatne udostępnienie miejsca na potrzeby przeprowadzenia plenerowej akcji bezpłatnych badań słuchu dla mieszkańców pod hasłem „Radość słyszenia”
– na ustanowienie hipoteki przymusowej na lokal mieszkalny przy ul. Fantastycznej 9 w związku z zadłużeniem wobec Spółdzielni,
– pokrycia kosztów. naprawy karuzeli tarczowej w osiedlu Błonie” znajdującej się na placu zabaw należącym do mienia SM CZUBY – . z funduszu przeznaczonego na utrzymanie mienia,
– wyrażenia zgody-na zorganizowanie szkolenie dla członków Rady Nadzorczej z zakresu ochrony danych osobowych i przepisów dot. funkcjonowania Rady Nadzorczej
– podjęcie decyzji o skierowaniu sprawy do sądu – wyrażenie zgody na usunięcie rzeczy z lokalu przy ul. Przedwiośnie 1 w osiedlu Skarpa
IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.
V. Przygotowanie dokumentacji dla Rady Nadzorczej
Projekty uchwały w sprawie:
a) zatwierdzenia planu kosztów zarządzania na 2022 r.
b) zatwierdzenia struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2022 r.
Zarząd Spółdzielni