Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

 

Na posiedzeniach w dniach 4, 11, 18, 25 maja 2021 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu
art. 3 ust.6 usm,

– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:

– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,

– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu

– zatwierdzenia firmy przeprowadzającej szkolenia okresowe wszystkich pracowników SM Czuby w Lublinie z zakresu bhp z ofert złożonych do Zarządu,

– przebudowy sieci elektroenergetycznej nn 0,4kV ( Działka nr 21- Nieruchomość EŁ01 ul. Kaczeńcowa 1; 3; 5 w Osiedlu „Łęgi” w Lublinie,

– zmiany regulaminu pracy Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Pracowni Projektowej „Dom i Wnętrze” w Lublinie opracowania projektu wielobranżowego na budowę wielostanowiskowego parkingu na działce nr 41 /4 przy ul. Stokrotki w os. Ruta,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Pracowni Projektowej „Dom i Wnętrze” w Lublinie opracowania projektu budowlanego odprowadzenia wody deszczowej z 2 patio w budynku przy ul. Jutrzenki 10 w os. Ruta,

– w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie renowacji elewacji północnej remontu wejść do klatek w budynku przy ul. Fantastycznej 5 w os. Skarpa,

– przetargu nieograniczonego na wykonanie okładziny z płytek gres na schodach wewnętrznych klatek schodowych w budynkach mieszkalnych Perłowa 4 i Szafirowa 5 w os. Poręba,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie KAR STAL wykonania wiaty śmietnikowej o wymiarach 3,0 m x 3,0 m w nieruchomości przy ul. Sasnalowej 8 w os. Ruta,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych wykonania instalacji wentylacyjnej w lokalu użytkowym przy ul. Tymiankowej 58 będącym „Mieniem Spółdzielni”,

– w trybie „zamówienia z wolnej ręki”- zlecenie firmie GAZ-SERWIS rozszerzenie zakresu robót przy usuwaniu awarii kanalizacji sanitarnej przed budynkiem Fantastycznej 5 w os. Skarpa,

– w trybie „zapytania o cenę” na czyszczenie elewacji (mycie I impregnacja ) na budynku Husarska 2, Hetmańska 8, Szaserów 1, 9, 11, Rycerska 2, 8; w os. Błonie,

– trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie PHU „Izolator” wykonanie profesjonalnego oczyszczenia i odgrzybienia ścian elewacji zewnętrznych budynków przy Sasankowa 1 i 3, od parteru do ostatniego piętra w os. Ruta,

– trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmy Gaz-Serwis-Dwa wykonania wymiany i montażu zaworów termoregulacyjnych i odcinających na pionach cyrkulacyjnych, zaworów odcinających na pionach zasilających, zaworów termoregulacyjnych odcinających i zwrotnych w węzłach cieplnych budynków – remontu instalacji cieplej wody użytkowej w budynkach Bursztynowa 1 i Bursztynowa 1C.w os. Poręba,

– trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie zewnętrznej „MAZON” Spółka z o.o. z dniem 01.06.2021 r. kompleksowego sprzątania klatki schodowej w budynku Bociania 6 ki. I w os. Łęgi.

2. Zatwierdzenia protokołu z przetargu

– na malowaniu klatek schodowych w budynkach Biedronki 9, Tymiankowa 54” w os. Łęgi

– na remont balkonów budynku przy ul. Tymiankowej 50 w os. Łęgi,

– na remont wewnętrznej instalacji i gazu w budynkach mieszkalnych: Tatarakowa 6, 10, 12, Biedronki 5, Bociania 6, Kaczeńcowa 6 w os. Łęgi,

3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu

– braku zgody na wydzierżawienie terenu przy ul. Jutrzenki (obok sklepu Stokrotka) pod kontener z przeznaczeniem na sprzedaż owoców, warzyw i bio żywności,

– wyrażenia zgody firmie SIZOWSKI.PL na najem powierzchni reklamowych na ścianach pawilonu przy ul. Różanej 8 w os. Ruta – montaż dwóch banerów reklamowych o łącznej powierzchni 9 m2 (tania odzież),

– wyrażenia zgody dzierżawcy terenu przy ul. Bursztynowej 17 na obniżenie opłat na okres do 15 września 2021 r. z uwagi na trudną sytuację w gastronomii i długoterminowe zamknięcie lokalu,

– braku zgody dla najemcy lokalu użytkowego położonego przy ul. Różanej w os. Ruta na zwolnienie lub zmniejszenie opłat z uwagi na zmniejszoną liczbę klientów spowodowaną pandemią,

– wyrażenia zgody na podnajęcie części lokalu użytkowego przy ul. Różanej w os. Ruta z przeznaczeniem na biuro,

– wyrażenia zgody na skrócenie okresu wypowiedzenia i rozwiązania umowy najmu lokalu użytkowego przy ul. Hetmańskiej w os. Błonie, za porozumieniem stron z dniem 31 maja 2021 roku z uwagi na bardzo poważny stan zdrowia i niemożliwość dalszego prowadzenia działalności,

– wyrażenia zgody na zamontowanie tablicy reklamowej o wymiarach 1,5 m x 1,80 m przy skrzyżowaniu ulic Jutrzenki z Watykańska terenu tzw. „mienie Spółdzielni”

– braku zgody na cofnięcie wypowiedzenia umowy na dzierżawę terenu przy ul. Jutrzenki w os. Ruta.

4. Skierowania wniosków

– do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,

– do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.

5. Inne wnioski dot.

– dokonania kompensaty wzajemnych należności w kwocie 1.686,27 zł na poczet ugody sądowej zawartej 5 marca 2021 roku zgodnie, z którą zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Sp-ni długu w wys. – 1.705,41 zł

– uzupełnienie przez oferenta brakujących dokumentów do przetargu na „Malowanie klatek schodowych w budynkach Biedronki 9, Tymiankowa 54 oraz w przetargu na Remont wewnętrznej instalacji gazu w budynkach mieszkalnych Tatarakowa 6, 10, 12 Biedronki 5, Bociania 6, Kaczeńcowa w os. Łęgi,

– wyrażenia zgody na zmniejszenia opłat za dzierżawę terenu położonego przy ul. Watykańskiej – obniżenie od 1 maja br. do końca roku,

– zmiany wysokości opłaty za wywóz odpadów komunalnych obowiązujących od 1 lipca 2021 zgodnie z uchwałą Nr 903/XXVIII/2021 Rada Miasta Lublin,

– braku zgody na zawarcia ugody w sprawie spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych i zawieszenia postępowania egzekucyjnego z dłużnikiem zam. przy ul. Topazowej w os. Widok,

– wprowadzenia od dnia 01.06.2021 r. nowego składnika do opłat eksploatacyjnych „sprzątanie klatki schodowe” w budynku Bursztynowa 3 kl. II i Bursztynowa 6 w os. Poręba,

– zmiany od dnia 01.06.2021 r. wysokości opłat za usługę udrażniania miski ustępowej przez pracowników SM Czuby,

– zmiany od 1.09.2021 r. stawki opłat czynszowych w poz. fundusz remontowy w nieruchomości EW 01 ul. Szmaragdowa 46 w os. Widok.

IV. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.

– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.

V. Przygotowanie dokumentacji dla Rady Nadzorczej

Przedłożył Radzie Nadzorczej wyjaśnienia na głosy członków Rady Nadzorczej zgłoszonych w sprawach wniesionych na kartach do głosowania w dniu 26.04.2021 r. oraz projekt uchwał w sprawie zmiany wysokości odpisu na fundusz remontowy w nieruchomości EW 01 w osiedlu Widok.

Zarząd Spółdzielni

 

Data opublikowania: 10:32, 2 czerwca 2021

Kategorie: 2021