ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu SM „Czuby”o posiedzeniach w dniach 4, 11, 26 września 2023 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie


Na posiedzeniach w dniach 4, 11, 26 września 2023 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
    – zlecenia w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie SAFEPLACE Konrad Kozieł wymiany odkształconych płyt nawierzchni bezpiecznej przy zjeżdżalniach na placu zabaw przy ul. Kawaleryjskiej w osiedlu Błonie z funduszu remontowego ogólno – osiedlowego.
    – zlecenia w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie GAZ-SERWIS-DWA Eugeniusz Brzyski wykonania montażu zaworów termostatycznych grzejnikowych z głowicą przy grzejnikach w pomieszczeniach wspólnych w budynkach przy ul. Rycerska 2,4,6,8 oraz ul. Ułanów 14,16 w osiedlu Błonie.
    – zlecenie w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie MAZON Sp. z o. o. sprzątania klatki schodowej w budynku położonym przy ul. Biedronki 7, na terenie osiedla Łęgi.
    – zlecenie w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie DOM – BUD Sylwester Domiński wykonania przełożenia chodników położonych przy ul. Rycerskiej 5, Szaserów 11, Hetmańskiej 12, Kawaleryjskiej 2, Kawaleryjskiej 4 w Osiedlu Błonie
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie ZAKŁAD REMONTOWO – BUDOWLANY Joanna Czuwara wycięcia zdegradowanych kapinosów płyt balkonowych w budynku mieszkalnym przy ul. Bursztynowej 24 (10 szt.)
    – zlecenie w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zakupu komputera typu laptop wraz z niezbędnym oprogramowaniem (Microsoft Office) na potrzeby Administracji Osiedla „Poręba”.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie alpinistycznej ZRB „TOPOL” wykonania w trybie awaryjnym uszczelnienia obróbki blacharskiej ze ścianą osłonową oraz wylewką w mieszkaniu przy ul. Dragonów 14/64.
    – zlecenia „zamówienia z wolnej ręki” firmie ISTA POLSKA Sp. z o.o., wymiany po upływie legalizacji ciepłomierzy z odczytem radiowym w budynkach mieszkalnych przy ul Bursztynowej 23 (56 szt.) i 25 (96 szt.) – łącznie 152 szt. w Lublinie w Osiedlu WIDOK. Roboty te są ujęte w planie remontów na rok bieżący.
  2. Zatwierdzenia protokołu z przetargu na:
    – remont elewacji segmentu garaży- boksy 1-16 – Tatarakowa 5 Osiedla „Łęgi” (Nieruchomość 13 EŁ- Tatarakowa 5).
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – przyjął ofertę na najem lokalu użytkowego przy ul. Radości 9 lok.2Aw osiedlu Skarpa
    – przyjął ofertę na wynajęcie lokalu użytkowego ul. Różanej 6/1A z przeznaczeniem na sklep internetowy,
    – nie wyraził zgody na sprzedaż kiosku (typu warzywniak ) wraz z terenem na którym stoi, najemcy powyższy lokal oraz dzierżawionego terenu., na którym prowadzi sezonową sprzedaż owoców i warzyw.
    Zgodnie z § 79 pkt 6 statutu podejmowanie uchwał w sprawie zbycia nieruchomości należy do kompetencji Walnego Zgromadzenia.
  4. Skierowania wniosków
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  5. Inne wnioski dot.
    – zatwierdzenia cennika opłat za umieszczenie reklam wyborczych na tablicach wyborczych, banerach itp. oraz reklam na stojakach typu koziołki na terenie SM „Czuby”
    – zmiany wysokości zaliczek na podgrzanie wody użytkowej w budynkach osiedli Błonie, Łęgi oraz Widok. Wzrost stawek obowiązywać będzie od 01.10.2023 r.
    – przygotowania wniosków do rozliczenia właścicieli mieszkań wyodrębnionych przy ul. Różanej 12, którzy utworzyli Wspólnotę Mieszkaniową
    – powołania komisji odbiorowej prac związanych z wymianą ekranów i malowaniem balustrad balkonowych w budynkach Osiedla „Ruta” przy ul. Dziewanny 7,9,1, oraz ul. Dziewanny 5,
    – zgody na sprzedaż wyposażenia zlikwidowanych hydroforni przy ul. Sasankowej i ul. Różanej w osiedlu Ruta.

 

IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.
– zwrotu nadpłaty figurującej na koncie opłat eksploatacyjnych
– umorzenia postępowania egzekucyjnego
– zmianę wysokości zaliczki na CO
– zwrotu mylnie dokonanej wpłaty

 

V. Inne działania.
Kierowanie bieżącą pracą SM Czuby w Lublinie.

Zarząd Spółdzielni .

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie