ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu SM „Czuby” o posiedzeniach w dniach 3,10,16, 23, 31 października 2023 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie


Na posiedzeniach w dniach 3,10,16, 23, 31 października 2023 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.


II. Podjął uchwały , wydal zarządzenia w sprawach:

– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– zgody na przebudowę instalacji gazowej w budynku Romantyczna 8,9, 12 i Gościnna 5 os. Skarpa,
– zatwierdzenia projektu struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2024 r.
– prowadzenia dziennika pogodowego i ewidencji wykonanych prac przez gospodarzy rejonów,
– ustalenia zasad wykorzystania urlopu wypoczynkowego w bieżącym roku kalendarzowym,
– wyboru członka Spółdzielni spośród współuprawnionych z tytułu posiadania spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu przy ul. Różanej 21 w osiedlu Ruta.


III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1.  Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia Rzeczoznawcy Majątkowemu sporządzenie operatu szacunkowego i ustalenia ceny wywoławczej na przetarg na lokal mieszkalnego przy ul. Różanej 7/135 B w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie DOM-BUD wymiany rur spustowych wraz z wykonaniem stalowego zabezpieczenia na dolnym poziomie garaży przy ul. Bocianiej 1- Łęgi,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki ”zlecenie firmie Venta konserwacji domofonu w budynku przy ul. Fantastycznej 8-II klatka w osiedlu Skarpa,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Koparkowy.pl podniesienia poziomu kostki brukowej w miejscu postojowym dla osoby niepełnosprawnej na parkingu przy ul. Radości 2.
    – rozszerzenie zakresu robót wykonywanych przez firmę Koparkowy.pl o podwyższenie chodnika przed budynkiem przy ul. Sympatycznej 12,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie Sanit-Wawa wykonania ekspertyzy i opinii technicznej dotyczącej instalacji c.o. oraz izolacji w piwnicach budynków przy ul. Szaserów 1,9,11 stanowiącej Nieruchomość EB 06 w osiedlu Błonie,
    – przetargu nieograniczonego na malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Kawaleryjska 2,4 w osiedlu Błonie.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Frajda s.c. wymiany uszkodzonej huśtawki – bocianie gniazdo na placu zabaw przy ul. Hetmańskiej znajdującej się na terenie mienia Spółdzielni
    – przetargu nieograniczonego na remont zewnętrznych i wewnętrznych ścian wiatrołapów w budynkach mieszkalnych przy ul. Ułanów 14,16 w Osiedlu Błonie.
    – pod warunkiem przedłożeniu szczegółowego opisu przedmiotu przetargu. Zatwierdzenia składu komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
  2.  Zatwierdzenia protokołu z przetargu na:
    – na remont elewacji segmentu garaży- boksy 1-16 – Tatarakowa 5 Osiedla „Łęgi” (Nieruchomość 13 EŁ- Tatarakowa 5).
    – namalowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Kawaleryjska 2, 4w osiedlu Błonie,
  3.  Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – najmu lokalu użytkowego przy ul. Kaczeńcowej 10A (mienie spółdzielni) na prowadzenie działalność gospodarczą pod nazwą „SOLID-EGG,.
    – najem lokalu garażu przy ul. Jutrzenki 10. W osiedlu Ruta,
    – najmu lokalu użytkowego przy ul. Radości 9 w osiedlu Skarpa dla Krajowego Towarzystwa Autyzmu oddz. w Lublinie,
    – skrócenia okresu wypowiedzenia i najmu lokalu użytkowego przy ul. Fantastycznej 21 w osiedlu Skarpa.
  4.  Skierowania wniosków
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  5.  Inne wnioski dot.
    – wprowadzenie do opłat eksploatacyjnych od dnia 01.11.2023 r. w budynku przy ul. Fantastycznej 8 – II klatka – pozycji „konserwacja domofonu”,
    – ustalenia rozpoczęcia naliczania odsetek ustawowych za zwłokę od niewpłaconych w terminie należności (opłat czynszowych) wobec Spółdzielni od miesiąca września 2023 r. z wyjątkiem miesięcy, w których księgowane są rozliczenia zimnej i ciepłej wody oraz centralnego ogrzewania (kwiecień, lipiec, październik).
    – zgody (brak zgody) na podział składników eksploatacyjnych na odrębne składniki „Eksploatację podstawową”, „Konserwację” i „Zarządzanie”.
    – zwiększenia od 01.11.2023 r. zakresu sprzątania przez firmę SG DOM S.C. X klatki schodowej w budynku przy ul. Różanej 27 oraz I klatki schodowej w budynku przy ul. Dziewanny 4 w os. Ruta,
    – zatwierdzenia kosztów eksploatacji mieni (stawki) dla garażu przy ul. Jutrzenki 10 w nieruchomości mieszkaniowej nr 13ER osiedla Ruta (mienie Spółdzielni
    – zgody – braku zgody na obniżenia opłaty czynszowej za lokal użytkowy przy ul. Różanej 27 w osiedlu Ruta,
    – zgody – braku zgody na pozostawienia umowy najmu w pierwotnym kształcie nowemu najemcy lokalu przy ul. Dragonów 2 w osiedlu Błonie – lokalu trwale podzielonego na dwa odrębne lokale.
    – zatwierdzenia od dnia 01.11.2023 r. zmiany zaliczek na podgrzanie c.w.u. we wskazanych w załączniku nieruchomościach osiedla Poręba,
    – zgody – braku zgody na obniżenie wymiaru czynszu do czasu usunięcia awarii pompy znajdującej się w piwnicy pod mieszkaniem właścicielki w lokalu mieszkalnym przy ul. Bursztynowej 6 w osiedlu Poręba
    – ustalenie ceny wywoławczej na przetarg w celu ustanowienia odrębnej własności lokalu mieszkalnego przy ul. 135 B położonego na IX piętrze (kondygnacja techniczna) w budynku przy ul. Różanej 7 w osiedlu Ruta.
    – zgody – braku zgody, na zawieszenie czynszu z tytułu najmu lokali użytkowych przy ul. Radości 4/5A i Radości 4/6A w związku z przedłużającym się terminem modernizacji lokali.
    – nienaliczania w opłatach czynszowych pozycji „GAZ” w budynku przy ul. Biedronki 9 i Tatarakowej 14 do dnia 19 /17 października 2023 r.- mieszkaniach rozliczyć na dotychczasowych zasadach tj. od osoby, od 20/18 października 2023 r. wyłączyć ww. mieszkania z opłat czynszowych poz. „GAZ”,
    – zatwierdzenia wskazanej we wniosku kwoty na jeden posiłek regeneracyjny dla pracowników produkcyjnych oraz warunków wydawania posiłków w okresie od 01 listopada 2023 r. do 31 marca 2024 r.
    – odroczył termin rozpatrzenia do czasu przedstawienia trzech ofert na dostawę posiłków.
    – zamontowanie banera reklamowego na ogrodzeniu placu parkingowego przy ul. Stokrotki – odroczył termin rozpatrzenia wniosku do czasu przedłożenia umowy – zapisu ; dotyczącego prawa do wynajmu zewnętrznej powierzchni ogrodzenia parkingu podmiotom trzecim na cele reklamowe,
    – wyrażenia zgody Lubelskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. właścicielowi lokalu użytkowego). przy ul. Różanej 1, na montaż zapory drogowej (szlabanu ) .
    – likwidacji przedmiotów będących na wyposażeniu Administracji Osiedla „Skarpa” zatwierdzonych przez Komisją Kwalifikacyjną.

IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat,
– zwrotu nadpłaty figurującej na koncie opłat eksploatacyjnych ,
– umorzenia postępowania egzekucyjnego,
– zmianę wysokości zaliczki na CO,
– zwrotu mylnie dokonanej wpłaty,
– odstąpienia o egzekucji kosztów sądowych.

V. Inne działania.
– Kierowanie bieżącą pracą SM Czuby w Lublinie.
– Skierowanie do Krajowej Rady Spółdzielczej, Regionalnych Biur Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, Oddziałów Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych RP oraz umieszczone na stronie internetowej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie zaproszenia do składania ofert na badanie sprawozdania finansowego Spółdzielni za rok obrotowy 2023 i 2024.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie