ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu SM „Czuby”o posiedzeniach w dniach 6, 14, 20, 27 grudnia 2022 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie


Na posiedzeniach w dniach 6, 14, 20, 27 grudnia 2022 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

 

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
– zatwierdzenia wykazu cen odzieży roboczej stanowiącej podstawę do wyliczenia ekwiwalentu oraz zatwierdzenie załączników Nr 1 i Nr 2 INSTRUKCJI BHP Nr 1/ 99 z dnia 1 lipca 1999 roku Prezesa Zarządu dotyczące ekwiwalentu pieniężnego za i naprawę odzieży roboczej
– zmiany regulaminu zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników SM Czuby w Lublinie.


III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
    – w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie powłokowego pokrycia dachowego w technologii bezspoinowej przy użyciu zestawów opartych na polimerach dyspergowalnych w wodzie na budynkach przy ulicy: Sympatycznej 1 i Sympatycznej 3 w osiedlu Skarpa.
  2. Zatwierdzenia protokołu z przetargu
    – nieograniczonego na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i montaż dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Szaserów 9 i Kawaleryjska 16 w Osiedlu BŁONIE – unieważnił przetarg.
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – skrócenia do jednego miesiąca okresu wypowiedzenia umowy dzierżawy terenu i najmu lokalu przy ul Perłowej 8 w osiedlu Poręba,
    – cofnięcia na okres 3 miesięcy decyzji o rozwiązaniu urnowy najmu w trybie natychmiastowym – najemca dwóch lokali użytkowych w osiedlu Błonie ,czas spłaty zadłużenia,
    – braku zgody dla najemcy lokalu użytkowego przy ul. Radości na zmianę danych na nowego najemcę .
    – brak zgody na podnajęcie lokalu użytkowego przy ul. Dziewanny małżonkowi , w związku przejściem na urlop macierzyński i zawieszenia działalności firmy – zgoda na przepisanie umowy najmu na męża,
    – umowa najmu na umieszczenie na północnej ścianie szczytowej budynku garażowego przy ul. Tatarakowej 5 banera reklamowego- osiedle Łęgi.
  4. Skierowania wniosków
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  5. Inne wnioski dot
    – rozwiązania rezerwy na lokalu użytkowym przy. ul. Dragonów z uwagi na dokonane wpłat, które w całości pokryły zadłużenie na sprawie sądowej,
    – zmian stawek wykonywanych usług z firmą „Zakład Techniczny Spółdzielni Mieszkaniowych Sp.z o.o. ” na osiedlach „RUTA”, „ŁĘGI”, „BŁONIE”, „WIDOK”, „SKARPA”, „PORĘBA”,
    – zakupu pługa śnieżnego ze środków mienia spółdzielni ,do nowo zakupionego ciągnika będącego na wyposażeniu administracji osiedla Błonie,
    – zgodę na ponowne włączenie do składników opłat czynszowych niezależnych od Spółdzielni składnika – GAZ w budynku przy ul. Biedronki 11 w Osiedlu Łęgi na okres od dnia 01.01.2023 r. do dnia zakończenia robót,.
    – wprowadzenia od dnia 01.01.2023 r. do opłat eksploatacyjnych składnika sprzątanie klatki schodowej Bursztynowa 1C kl. VI w osiedlu B Poręba,
    – zmiany od dnia 01.01.2023 funkcji lokalu użytkowego przy ul. Perłowej 8 na pomieszczenie gospodarcze z uwagi na usytuowanie, mała powierzchnia, brak pełnego wyposażenia w media,.
    – nienaliczania w opłatach czynszowych pozycji „GAZ” w związku z wymianą instalacji gazowej i rozliczanie opłat za zużycie gazu, do dnia 08.12.2022 r. w/w mieszkania rozliczyć na dotychczasowych zasadach (tzn. od osoby)., od dnia 09. 12. 2022 r. wyłączyć w/w mieszkania z opłat czynszowych poz. „GAZ”,
    – braku zgody na przeprowadzenie akcji promocyjnej i przedstawienie oferty SKOK polegającej na dostarczenie do sekretariatu zamkniętych kopert pracownikom Spółdzielni,
    – zawarcia umowy z firmą Inprof za sprzątanie parteru IV klatki schodowej w budynku przy ulicy Fantastycznej 4 w osiedlu Skarpa,
    – rozliczenia kosztów wynikających z Wyroku Sądu Okręgowego w Lublinie nakazującego sprzedaż w drodze licytacji spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu położonego przy ulicy Romantycznej 8 w osiedlu Skarpa,
    – rozliczanie opłat za zużycie gazu w budynku Tymiankowa 1 – do dnia 15.12. 2022 r. w/w mieszkania rozliczyć na dotychczasowych zasadach (tzn. od osoby), od dnia 16.12. 2022 r. wyłączyć w/w mieszkania z opłat czynszowych poz. „GAZ,
    – wystąpienie do firmy PROOF-TECH Sp. z o.o. o uzupełnienie oferty do przetargu na wykonanie powłokowego pokrycia dachowego w technologii bezspoinowej przy użyciu zestawów opartych
    na polimerach dyspergowalnych w wodzie na budynkach Sympatycznej 1, 3 w osiedlu Skarpa.
    – zwiększenie miesięcznej stawki za wywóz nieczystości z lokali użytkowych Bocianiej 1 os. Łęgi

 

IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.
– zwrotu nadpłaty figurującej na koncie opłat eksploatacyjnych
– zwrot mylnie dokonanego przelewu na konto opłat
– zmiany zaliczki na C.O


V. Przygotowanie materiałów do Informatora nr 76 – grudzień 2022 r.

  1. Wykaz robót remontowych wykonanych w SM „Czuby” na poszczególnych osiedlach
  2. Podwyżki opłat za ciepło
  3. Budżet Obywatelski na 2023 rok
  4. Przebudowa sieci ciepłowniczej na terenie osiedla Ruta.
  5. Schemat kosztów eksplantacji – grudzień 2022 r.

Dla RN wyjaśnienia dot. treści wniosku księgowości SM Czuby do Zarządu z dnia 10.11.2021 r., oraz treści Aneksu Nr 2 do Zasad Rachunkowości Zakładowego Planu Kont Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie wprowadzonego uchwałą Zarządu z listopada 2021 roku.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie