Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

 

Na posiedzeniach w dniach 7, 14, 21, 28 stycznia 2020 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

 

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
– zmiany regulaminu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych pracowników Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 2.08.1996 r.
– przebudowy instalacji gazowej w budynku przy ul. Gościnnej 3 w os. Skarpa.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie „Kaskada” wykonania cięć pielęgnacyjnych 13 sztuk drzew (wraz z wywozem i utylizacją gałęzi) na terenie osiedla „Łęgi”.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie KR2YŚ-STAL” wykonania po pożarze Robót wykonania i montażem 3 szt. wiat śmietnikowych na terenie nieruchomości Różana 17, 21, 27 w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki’ firmie PHU VENTA Sp. z o.o. modernizacji instalacji domofonowej na cyfrową w budynkach Rycerskiej 5 i Kawaleryjskiej 8 w OŚ. Błonie,
    – przetargu nieograniczonego na wymianę ocieplenia ścian szczytowych w nieruchomości ES 20 i ES.21 w os. Skarpa,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie Zakład Handlowo-Usługowy „Alicja” wykonania i montaż 3 szt. wiat śmietnikowych przy ul. Różanej 17, 21, 27w oś. Ruta,
    – na wymianę oświetlenia sali plastycznej Domu Kultury „Ruta” z obecnego oświetlenie (oprawy świetlówkowe) na panele LED sufitowe o mocy 50 W,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie INWESTPROJEKT-DŹWIG Sp. z o.o. na świadczenie usług pogotowia technicznego instalacji wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych w zasobach S M „Czuby”. Usługa świadczona będzie od 01.02.2020. całodobowo poza godzinami pracy Spółdzielni ( w tym w dni wolne od pracy),
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie f GAZ-SERWIS wymiany odcinka kanalizacji sanitarnej przed budynkiem przy ul. Romantycznej 15 w os. Skarpa, ze względu na występowanie powtarzających się niedrożności na ww. odcinku kanalizacji,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie LEDING.eu Sp. z o.o. zakupu i montażu opraw kanatowych ze źródłem światła LED z przeznaczeniem na remont i modernizację oświetlenia korytarzy piwnicznych w nieruchomościach Dziewanny 4, 6, 10, 12, Sasankowa 1, 3, 5, Stokrotki 8 w oś. Ruta,
    – przetargu nieograniczonego na wykonanie okładziny z płytek gres na schodach wewnętrznych klatek schodowych w budynkach mieszkalnych: Perłowa 4 i Szafirowa 5 w os. Poręba.
  2. Zatwierdzenia protokołu z przetargu
    – na wymianę lewego dźwigu osobowego w budynku przy ul. Radości 14 w os. Skarpa – przyjęcie oferty firmy INWESTPROJEKT- DŹWIG Spółka z o.o.
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – ostatecznego zakończenia i rozliczenia umowy najmu – eksmisję najemcy lokalu użytkowego przy ul. Radości w os. Skarpa,
    – zgody na przepisanie umowy o najem lokalu użytkowego przy ulicy Kaczeńcowej w osiedlu Łęgi z rodziców na syna,
    – zawarcia umowy o najem lokalu użytkowego przy ul. Różanej w osiedlu Ruta z najemcą, który przenosi działalność po rozwiązaniu umowy o najem lokalu użytkowego przy ul. Fantastycznej w osiedlu Skarpa.
  4. Skierowania wniosków
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  5. Inne wnioski dot.
    – zgody na uzupełnienie oferty do przetargu na wykonanie wymiany lewego dźwigu osobowego w budynku przy ul. Radości 14 w os. Skarpa,
    – zgody na wprowadzenie do czynszu z dniem 01.02.2020 r. poz. „sprzątanie klatek schodowych” w wysokości 11 zł/ m-c /lokal w nieruchomości Szmaragdowa 46, V kl.
    – korekty w sprawie spisania w koszty operacyjne osiedla Ruta kwoty 47.439,34 zł zł tytułu zadłużenia w opłatach eksploatacyjnych za lokal mieszkalny przy ul. Stokrotki – zmniejszenia kwoty o 17.322,15 zł , która to zostanie zaksięgowana ponownie w styczniu 2020 roku,
    – wprowadzenia od 01.02.2020 r. do opłat składnika sprzątanie klatki schodowej w wysokości 12,30 zł/m- c/lokal w budynku przy ul. Agatowa 14 kl.VI w osiedlu Poręba,
    – podpisania aneksu z Pracownią Projektową „Dom i Wnętrze” określającego termin wykonania prac związanych z opracowaniem projektu (architektura i konstrukcja) na docieplenie ścian budynku przy ul. Watykańskiej 6 – na dzień 10.02.2020 r. oraz aneksu określającego termin wykonania prac związanych z opracowanie dokumentacji w zakresie konstrukcji (wzmocnienia i naprawy spękań ścian osłonowych) budynków przy ul. Watykańskiej 8 i 10 – na dzień 10.02.2020 ,
    – podpisania aneksu do umowy Nr l/PGW/2017 na wykonanie corocznego przeglądu instalacji gazowej i przewodów wentylacyjnych w 2020 r. w zasobach SM Czuby, .
    – zwrotu kosztu budowy parkingu społecznego przy ul. Szmaragdowej 36 w kwocie 15.333,27 zł ( kwoty zakupu materiałów do budowy parkingu, pomniejszonej o amortyzację) dla 30 osób po 511,11 zł na osobę zgodnie z dostarczoną listą,
    – wprowadzenia od 1.02.2020 r. do opłat składnika „sprzątanie klatki schodowej” w wysokości 13,85 zł/miesiąc/lokal w budynku przy ulicy Gościnnej 1, kl. I w oś. Skarpa,
    – zwrotu kwoty 350 zł za wykładzinę podłogową pozostawioną przez najemcę lokalu użytkowego przy ul. Różanej w osiedlu Ruta. Wykładzinę dywanową o powierzchni 60 m² (5,83 zł/m²) w dobrym stanie technicznym, ułożoną na posadzce cementowej.
    Koszt ww. wykładziny zostanie uwzględniony w kosztach „mienia”,
    – zamianę kaucji wniesionej na budowę budynku Radości 2a w osiedlu Skarpa przez firmę LIDERTECH Sp. z o.o., na gwarancję ubezpieczeniową objętą umową w firmie UNIQA,
    – przedłużenia terminu wymiany wodomierzy zimnej wody przez firmę Ista Sp. z o.o. w lokalach usługowych przy ul. Bocianiej 1 w Os. „Łęgi” z dnia 19.12. 2019 r. na dzień 31.01. 2020r. z uwagi na nieudostępnianie lokali przez właścicieli, .
    – przeprowadzenia remontu w pomieszczeniach Zarządu Spółdzielni.(malowanie, wymiana oświetlenia itp.),
    – zatwierdzenia aneksu do planu amortyzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych za rok 2019 wg stanu na dzień 31.12.2019 r.

IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.

V. Przygotowanie dokumentacji dla Radę Nadzorcza:
– informacji na temat możliwości ( sposobu ,kosztów) instalacji w zasobach SM Czuby paneli fotowoltaicznych
– realizacji wniosków zgłoszonych na posiedzeniu Rady Nadzorczej w dniu 26.11.2019 r.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:50, 10 lutego 2020

Kategorie: 2020