Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

 

Na posiedzeniach w dniach 7, 14, 21, 28 lipca 2020 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

  • wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
  • skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:

  • przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
  • wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
  • wprowadzenia Aneksu Nr.1/2020 do jednolitego tekstu Zasad Rachunkowości (polityki) Zakładowego Planu Kont Spółdzielni Mieszkaniowej Czuby w Lublinie.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:

  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Zakładowi Remontowo – Budowlanemu zwiększenie zakresu prac ujętych w umowie z dn. 19.05.2020 r. – o remont dodatkowej ściany szczytowej w budynku. Szmaragdowa 36 w osiedlu Widok,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie P.U. HIMALIA wykonania przeglądu okresowego instalacji elektrycznej budynków Bursztynowej 35 i 37, lokali usługowych budynku Bursztynowej 30, 35, 36, garaży w budynku Bursztynowej 36 i 37 oraz instalacji odgromowej w budynku Bursztynowej 36 w osiedlu „WIDOK”,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zwiększenia zakresu prac dla firmy Polkomtel Sp. z o.o. na świadczenie usług telekomunikacyjnych związanych z obsługą połączeń alarmowych o dodatkową kartę do dźwigu (abonament) w budynku Radości 14.
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Handlowo-Usługowej „Termokoncept wykonania malowania korytarzy piwnicznych wraz z uzupełnieniem izolacji rur c.o. i c.w. budynku przy ul. Dziewanny 1 w osiedl Ruta,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Handlowo-Usługowej „Termokoncept wykonania malowania korytarzy na parterach budynku Watykańska 10 w osiedlu Ruta,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie TRAKMAR wykonania jednokrotnego koszenia terenów zielonych w osiedlu BŁONIE.
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie PHU VENTA Sp. z o.o. wykonania modernizacji instalacji domofonowej (montaż drugiej kasety) w budynku przy ulicy Dragonów 3 w osiedlu Błonie
  • w trybie „zapytania o cenę” wykonania chodnika przy budynku Dragonów 3 oraz remont opaski odwadniającej przy budynku Hetmańska 12 w osiedlu „Błonie”,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” na zakup silnika do kosiarki marki Briggs Stratton 13,5 kM dla administracji osiedla Skarpa,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie AB TRANS zmycia ścian skażonych mikrobiologicznie oraz zabrudzonych powierzchniowo (elewacja północna kl. I-VII ) budynku. Bursztynowej 24 w osiedlu WIDOK”,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Przedsiębiorstwu Budowlanemu NORMA renowacji ścian skażonych mikrobiologicznie oraz zabrudzonych powierzchniowo (elewacja północna kl. IV-VII ) budynku przy ul. Bursztynowej 32 w osiedlu „WIDOK”,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Zakładowi Remontowo Budowlanemu malowania klatki schodowej w budynku Kawaleryjskiej 18 w oś. Błonie,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie „ZOSTA” Zakładowi Robót Drogowych wykonania remontu schodów przy wejściu ewakuacyjnym, przekładki chodnika, remontu opaski przy budynku, regulacji szafy telekomunikacyjnej oraz odtworzenia trawnika w sąsiedztwie budynku Bursztynowej 30 w osiedlu „WIDOK”,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie AB TRANS uzupełnienia docieplenia daszku nad balkonowego w budynku Hetmańska 6 w Osiedlu Błonie,

2. Zatwierdzenia protokołu z przetargu

  • na wykonanie robót związanych z malowaniem klatek schodowych w budynkach osiedla Skarpa, Poręba, Łęgi i Błonie,
  • na remont pokrycia dachowego wraz z dociepleniem stropodachów budynków Bocianiej 6 i Biedronki 9 w osiedlu „Łęgi”,
  • unieważnienie przetarg nieograniczonego na wykonanie okładziny z płytek gres na schodach wewnętrznych klatek schodowych w budynkach Perłowa 4 i Szafirowa 5 w osiedlu Poręba.

3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu

  • obniżenia na kolejne 3 miesiące opłat eksploatacyjnych dla najemców lokali użytkowych w osiedlu Widok, Skarpa w związku z niemożliwością bądź znacznym ograniczeniem wykonywania pracy na okresie wakacyjnym
  • braku zgody na wydzierżawienie części parkingu przy ul. Kawaleryjskiej z przeznaczeniem na usytuowanie hali pod sprzedaż części samochodowych.

4. Skierowania wniosków

  • do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
  • do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.

5. Inne wnioski dot.

  • wprowadzenia od 1.08.2020 r. do opłat nowego składnika w wysokości 13,02 zł/miesiąc/Lokal z tytułu sprzątania parteru I klatki schodowej w budynku przy ulicy Sympatycznej 16 – 1 klatka,
  • zaprzestania naliczania opłat dla lokalu przy ul. Biedronki z tytułu utrzymania mienia spółdzielni oraz wystawienia faktury korygującej dla najemcy za rok 2019, z tytułu wniesionych opłat,
  • rozliczenia funduszu remontowego w lokalu użytkowym w budynku przy ul. Kawaleryjskiej 20 w osiedlu Błonie.
  • zawarcia umowy z firmą „MAZON” na kompleksowe sprzątanie klatki schodowej w budynku przy ulicy Kaczeńcowej 8 kl. IV oraz doliczania od 01.08.2020 r. do czynszu kwoty 13,85 zł. /brutto/,
  • doliczania od 01.08.2020 r. do czynszu kwoty 12,30 zł. /brutto/ za sprzątanie klatki schodowej w budynku Agatowa 12 kl. IV w osiedlu Poręba,
  • wprowadzenia od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. do opłat odpisu na montaż instalacji domofonowej w wysokości 25,00 zł. miesięcznie dla mieszkań X klatki w budynku Tymiankowej 1 w osiedlu Łęgi,

IV. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.

– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych.
– przedłużenia terminu wpłaty wkładu mieszkaniowego,
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat,

V. Przygotowanie dokumentacji i inne działania Zarządu:

1) Informacja dla Rady Nadzorczej dot. spraw zgłoszonych na posiedzeniu RN w dniu 29 czerwca 2020 r.
2) Projektów uchwał w sprawie:
– wyrażenia zgody na zawieranie umów na wynajem lokali użytkowych i dzierżawy terenu stanowiących mienie spółdzielni,
– zatwierdzenia planu gospodarczo – finansowego SM „Czuby” na 2021 r.


Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:36, 24 sierpnia 2020

Kategorie: 2020