Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

 

Na posiedzeniach w dniach 6, 13, 20, 27 lutego 2019 r. Zarząd Spółdzielni:

 

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu
art. 3 ust.6 usm,
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
– zmiany regulaminu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych pracowników Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie,
– naliczenia i podziału środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnychna poszczególne rodzaje działalności w 2019 r.
– zatwierdzenia planu urlopów wypoczynkowych na 2019 r..

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót :
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia Pracowni Projektowo-Usługowej „THERMODESIGN” wykonanie Projektu Budowlanego wymiany instalacji gazu w bud. przy ul. Kaczeńcowa 10 w osiedlu Łęgi,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia Zakładowi Usług Inwestycyjnych CERTUS wykonania kosztorysów inwestorskich dla pawilonu usługowego wraz z towarzyszącą
    infrastrukturą w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej przy ul. Radości 2A w osiedlu Skarpa,
    – przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na roboty brukarskie i asfaltowe w osiedlu Skarpa, Ruta, Łęgi, Widok, Poręba,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki’ zlecenia firmie Trade Projekt wykonanie podcinki drzew na działce nr 49/17 (mienie) przy boisku i placu zabaw w osiedlu Skarpa,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie LEDING EU Sp. z o.o. wymianę istniejącego oświetlenia na lampy energooszczędne z czujnikiem ruchu korytarzach piwnicznych w budynku mieszkalnym przy ul. Szmaragdowej 36 w osiedlu Widok,
    – przeprowadzenia przetargu nieograniczony na realizację budynku usługowego przy ulicy Radości 2A w os. Skarpa,
    – w trybie „zapytania o cenę” zlecenia wykonania renowacji północnej elewacji w budynkach przy ul. Fantastycznej 13 i Fantastycznej 15 w os. Skarpa.
  2. Zatwierdzenia protokołów
    – z przetargu na wykonanie robót związanych z malowaniem klatek schodowych w budynkach osiedla Skarpa , Łęgi, Widok . Wyraził zgodę na wykonanie prac przez firmy
    a) Łęgi – URB PABLOBUD ,PROSPECTIV i EL ENERGY ,
    b) Widok – ZRB,
    c) Skarpa – ZPUH E-M-B Lublin i PROSPECTIV ,
    – z przetargu w trybie „zapytania o cenę” – wyboru oferty Ad Astra s.c. na wydrukowanie książeczek opłat czynszowych na lokale mieszkalne i garaże.
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – przepisania umowy o najem lokalu przy ul. Dragonów z osoby fizycznej – na spółkę z o.o., Wszystkie warunki umowy pozostają bez zmian,
    – wynajęcia lokalu użytkowego przy ul. Tymiankowej w osiedlu Łęgi z przeznaczeniem na internetowy sklep z akcesoriami i karmą dla zwierząt,
    – cofnięcia wypowiedzenia umowy o najem lokalu użytkowego przy ul. Różanej w osiedlu Ruta. Brak zgody na obniżenie stawki najmu.
    – zwrotu kosztów wykonanych ulepszeń w lokalu użytkowym przy ul. Bursztynowej w os. Widok.
    – przepisania umowy o najem lokalu użytkowego przy ul. Bursztynowej w os. Widok, z dniem 01 marca 2019 r. na nowego najemcę na dotychczasowych warunkach.
  4. Skierowania wniosków
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  5. Inne wnioski
    – przyłączenia do sieci ciepłowniczej pawilonu usługowego przy ul. Radości 2A w osiedlu Skarpa , ustanowienia służebność przesyłu oraz umożliwienia stałego
    dostęp do węzła cieplnego zlokalizowanego w przedmiotowym pawilonie,
    – rozszerzenia umowy z firmą „PROMAR” P.U.H na sprzątanie od 1.04.2019r. V klatki schodowej w budynku przy ul. Dziewanny 6,
    – korekty naliczonych odsetek przejściowo wykupionych przez budżet osobom, które nie posiadają zadłużenia z tytułu całkowitej spłaty kredytu normatywu,
    – zmiany od 1.04.2019 r. opłat za wykonywanie usługi sprzątania klatek schodowych przez Firmy „PROMAR” PUH –
    a) w osiedlu „Ruta” z 8,49 zł na 9,50 zł m – c/ lokal (brutto)
    b) w osiedlu Widok z 9,22 – 9,84 zł/ m-c /lokal (brutto) na 11,07 zł/ m-c /lokal (brutto)
    – zawieszenia opłat za dzierżawę terenu przy ul. Tatarakowej na okres zimowy tj. od 01.02.2019r. do 31.03.2019r.
    – rozszerzenia od 1.03.2019 r. umowy na sprzątanie klatek schodowych z firmą „EFZON” w budynkach : Tymiankowa 3 klatka III i Kaczeńcowa 6 klatka IV w oś. Łęgi,
    – uzupełnienia dokumentacji przetargowej – ofert na malowanie klatek schodowych w budynkach osiedla Skarpa , Łęgi, Widok,
    – zawarcia aneksu do umowy na wywóz nieczystości z lokali użytkowych w osiedlu Łęgi z kwoty netto 0,51 zł/m2 na kwotę netto 0,65 zł/m2.Zwiększona stawka obowiązywać będzie od dnia 01.02. 2019 r.
    – zatwierdzenia rozliczenia energii cieplnej w osiedlu „NISKA SKARPA” za okres 01.01 – 31.12.2018 r.
    – wyrażenia zgody na wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalu użytkowym przy ul. Radości w os. Skarpa, który dotychczas był ogrzewany grzejnikiem elektrycznym,
    – zmiany od 01.02.2019r. stawki za wywóz nieczystości z lokali użytkowych w os. Błonie;
    z kwoty 0,75 zł/m2 do kwoty 1,00 zł/m2 miesięcznie .
    – rozliczenia kosztów centralnego ogrzewania za 2018 r. :
    a) w systemie uproszczonym w budynkach Dziewanny 7, 9,11,13, 15, Jana Pawła II 9, Różanej 3, 6, 27, Sasankowej 3,4, 5 , Stokrotki 5, 7, 8 osiedla „Ruta”,
    b) w systemie uproszczonym w budynkach w budynków Romantycznej 8, 10, 12. W osiedlu Skarpa
    – zakupu programu komputerowego uniwersalnego generatora e- sprawozdań finansowych,
    – ujęcia od 1.01.2019 r. w opłaty za najem lokali użytkowych opłaty z tytułu konserwacji domofonów ul. Fantastycznej 4 w wysokości:1,80 zł netto + 0,14zł VAT (8%) = 1,94 zł.

IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat

 

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 15:31, 10 kwietnia 2019

Kategorie: 2019