Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
Na posiedzeniach w dniach 6, 13, 20, 26 sierpnia 2019 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:
I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
- wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm
- skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.
II. Podjął uchwały w sprawach:
- przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
- wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
- ustalenia kryteriów jakie będą brane pod uwagę przy wyborze instytucji finansowej zarządzającej środkami finansowymi uczestników PPK
- plan utrzymania mienia spółdzielni na 2020 r.
III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:
1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:
- w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie GAZ- SERWIS- DWA przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ulicy Kaczeńcowej 10 w osiedlu Łęgi,
- w trybie „ zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie BUDMIX Sp. z o.o. wykonanie docieplenia stropodachu w budynku przy ul. Kaczeńcowej 3 w osiedlu Łęgi,
- w trybie „ zamówienia z wolnej ręki” zakupu kosy spalinowej Stihl FS- 410 C-CM ze środków finansowych mienia Spółdzielni,
- w trybie „zapytania o cenę” zlecenia firmie Biuro Projektów i Usług technicznych „Hadro wykonania dokumentacji projektowej, kosztorysów inwestorskich budowy parkingu przy ul. Kaczeńcowej w Lublinie działka nr 34/50,wraz z uzyskaniem w imieniu inwestora uzgodnień i decyzji pozwolenia na budowę za kwotę,
- w trybie „ zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Frajda S.C. wymianę uszkodzonej huśtawki , montażu nowej oraz poszerzenia nawierzchni bezpiecznej pod huśtawka na placu zabaw przy ulicy Hetmańskiej w osiedlu Błonie,
- w trybie „ zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie WODEX nadzoru przebudowy instalacji gazu w budynku ul. Kaczeńcowa w osiedlu Łęgi.
2. Wynajem lokali użytkowych i dzierżawy terenu
- wynajem od dnia 01.11.2019r. lokalu użytkowego przy ul. Tymiankowej w osiedlu Łęgi z przeznaczeniem na prowadzenie studia fotograficznego
- przepisania umowy najem lokalu użytkowego przy ul. Bursztynowej w osiedlu Widok z najemcy na założoną przez w/w spółkę ESTUDIO sp. z o.o.
- przekwalifikowania lokalu użytkowego na pomieszczenie gospodarcze przy ul. Fantastycznej 4/5A (23,10 m2) na pomieszczenie gospodarcze S.M. Czuby.
3. Skierowania wniosków:
- do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
- do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
4. Inne wnioski dot.:
- podpisanie Aneksu z firma Safeplace wydłużający termin wykonania zamówienia z 31.08.2019 r na 30.09.2019 rok. z uwagi na (wydłużony termin dostawy nawierzchni bezpiecznej przez producenta),
- wprowadzenia zapisów w umowach zawieranych przez SM Czuby klauzuli dot. umieszczenie danych osobowych w bazie danych i ich przetwarzanie w związku z zawartą umową, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- ujęcie w planach remontów z środków finansowych mienia spółdzielni wymianę paneli podłogowych w sali lustrzanej małej, paneli na gres w szatni, wymianę lamp jarzeniowych na świetlówki LED w pracowni plastycznej w pomieszczeniach Domu Kultury Ruta.
- wyrażenia zgody na umieszczenia plakatu z repertuarem Teatru Andersena na okres wrzesień – listopad 2019 w gablotach zewnętrznych na terenie Dzielnicy Czuby z końcem sierpnia 2019.
- zmiany od 01.09.Z019 r. wysokości opłat za wykonywanie usługi sprzątania klatek schodowych w osiedlu „Ruta” przez firmę „MAZON” Spółka z o.o.
- zatwierdzenia stawek opłat eksploatacyjnych na 2020 r. zasobów w nieruchomościach poszczególnych osiedli.
- zatwierdzenia sposobu rozliczenia wieczystego użytkowania w nieruchomości 11 ES, na której zlokalizowany jest pawilon oraz ogólnodostępny parking – ul. Radości 2A
IV. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.
- zmiany wysokości zaliczki CO ,
- zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
- zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
- przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
- odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.
V. Przygotowanie planów gospodarczo – finansowych na 2020 r.
- planu działalności eksploatacyjnej
- planu funduszu remontowego
- działalności kulturalno – oświatowej
- planu remontów mienia
- -planu utrzymania mienia
- struktury organizacyjnej
Zarząd Spółdzielni