Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

Na posiedzeniach w dniach 7, 14, 21, 28 maja 2019 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

  • wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
  • skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:

  • przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
  • wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
  • sporządzenia planu gospodarczo – finansowego na 2020 rok

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:

  • w trybie „zapytanie o cenę” zlecenia remont nawierzchni dolnego poziomu garaży przy ul. Biedronki 2a, 2bc w Osiedlu „Łęgi”.
  • w trybie „zlecenia z wolnej ręki” zlecenia wykonania naprawy połaci dachowej, polegającej na położeniu nowej warstwy papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia na całej powierzchni dachu wraz z wywinięciem papy na ogniomur, w tym wykonanie nowej obróbki blacharskiej ogniomuru z blachy powlekanej oraz montaż wywiewek na przodach wentylacji grawitacyjnej zlokalizowanych w ścianie ogniomuru oraz zaślepienie istniejących otworów wentylacyjnych w ścianie od strony połaci dachu supermarketu w siedzibie administracji osiedla Widok – mienie spółdzielni.
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Frajda sc dostawy urządzeń zabawowych wraz z ich montażem na terenie zielonym między budynkami Fantastyczna 5 – 7.
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zakupu w firmie „Import – Eksport” traktorka typ Panter FD -3, oraz kosiarki typ M – 70 na potrzeby osiedla Łęgi ze środków mienia spółdzielni.
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Happy s.c. wykonania i montażu urządzeń zabawowych na placu zabaw przy budynkach Dziewanny 3 – 5 w osiedlu Ruta ze środków mienie spółdzielni,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Zakładowi Remontowo – Budowlanemu remontu wejść do klatek schodowych i wymiany rynien w budynkach Fantastyczna 13, 15 w osiedlu Skarpa,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Klima Bud. Sp. z o. o montażu klimatyzatorów w lokalu Nr 14 w budynku usługowo – handlowym Bursztynowej 17,
  • w trybie „zapytania o cenę” zlecenia czyszczenia elewacji na budynku Kawaleryjska 4, 14, 16 Rycerska 4, 6, Hetmańska 6, Husarska 8 w osiedlu Błonie.

2. Skierowania wniosków:

  • do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
  • do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.

3. Inne wnioski dot:

  • podpisania zaktualizowanego harmonogramu rzeczowo – finansowy robót pawilonu Radości 2A w osiedlu Skarpa, termin zakończenia robót i przekazania pawilonu do użytkowania nie ulega zmianie i jest zgodny z umową,
  • zmiany od 1.09.2019 r. opłat czynszowych w poz. „odpis na fundusz remontowy” z 0,83 zł./m2 na 0,50 zł/m2 powierzchni użytkowej mieszkań w nieruchomości Szmaragdowa 30 i 34 w osiedlu Widok,
  • zakupu listwy do cięcia żywopłotu na potrzeby administracji osiedla Skarpa,
  • korekty odsetek, które zostały naliczone w latach 2003 – 2013 od nieterminowo wnoszonych opłat eksploatacyjnych za lokal Romantyczna 8 w osiedlu Skarpa,
  • wydłużenia okresu spłaty udzielonego zwrotnego dofinansowania remontu elewacji budynków: Bursztynowa 1C – w 2019 r.– 50 000, w 2020 – 54 000 zł-, Agatowa 18 – w 2019 r. – 50 000, w 2020 – 59 000 zł-.
  • wprowadzenia os 01.06.2019 r. do opłat eksploatacyjnych składnika „sprzątanie klatek schodowych” w budynku Bursztynowa 12 kl. VII w wysokości 11,07 zł/mieszkanie/m-c
  • z dniem 1.01.2019 r. postanowił nie naliczać w opłatach za dzierżawę terenu dla MN sp.z o.o. składnika „kosztów zarządzania”.

IV. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.

  • zmiany wysokości zaliczki CO,
  • zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
  • zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
  • przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
  • odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.

V. Przygotowanie dokumentacji z Walnego Zgromadzenia.

  • protokołów z poszczególnych części,
  • protokołów komisji.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 12:08, 26 czerwca 2019

Kategorie: 2019