Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

Na posiedzeniach w dniach 4, 11, 18, 25 czerwca 2019 r. Zarząd Spółdzielni prowadził:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)

  • wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm,
  • skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.

II. Podjął uchwały w sprawach:

  • przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
  • wyboru członka związanego ze spółdzielczym własnościowym prawem do lokalu,
  • zatwierdzenia wykazu cen odzieży roboczej oraz ekwiwalentu za i naprawę odzieży roboczej.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania dodatkowych robót:

  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Usługowy Zakład Rem. Bud. wykonania prac remontowych izolacyjnych pomieszczenia rozdzielni elektrycznej oraz remontu kominów wentylacyjnych dolnego poziomu garaży przy ulicy Bocianiej 1 w osiedlu Łęgi,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie Pracowni Projektowej Dom i Wnętrze wykonania projektów wymiany docieplenia ścian podłużnych północnych w budynkach przy ul. Radości 1, 3, 5 w os. Skarpa,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie Zakładowi REM-BUD wymiany stolarki drzwiowej oraz firmie „Prospectiv” malowania ścian w pomieszczeniach Domu Kultury Ruta,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie BUDREX BP” Spółka Jawna wykonania renowacji elewacji ścian północnych w systemie Dryvit, budynków przy ul. Tatarakowej 10, 12 w osiedlu Łęgi,
  • w trybie z „wolnej ręki” zlecenie firmie „INWESTPROJEKT-DŹWIG” Sp. z o.o. wykonania remontu kabin dźwigowych wraz z wymianą tablic sterujących w budynku przy ul. Wiklinowej 4 kl. I; II; III; IV w osiedlu Łęgi,
  • w trybie z „wolnej ręki” zlecenie firmie LEDING EU Sp. z o.o. z wymiany istniejącego oświetlenia na lampy energooszczędne z czujnikiem ruchu na klatkach schodowych i w korytarzach piwnicznych w budynków przy ul. Bursztynowej 23, 29, 30 i 31 w Os. Widok.

2. Zatwierdzenia protokołu z przetargów

  • na remont nawierzchni dolnego poziomu garaży przy ul. Biedronki 2a, 2bc w osiedlu Łęgi,
  • na czyszczenie i impregnację elewacji w budynkach Kawaleryjskiej 4, 14, 16, Husarska 8, Rycerska 4, 6, Hetmańska 6 w osiedlu Błonie.

3. Wynajem lokali użytkowych i dzierżawy terenu

  • wynajmu lokalu użytkowego położonego przy ul. Szmaragdowej 4/1 b.
  • rozwiązania umowy na dzierżawę terenu przy ulicy Szmaragdowej 16 z uwagi na zaprzestanie przez dzierżawcę prowadzenia działalności,
  • wynajmu pomieszczenia gospodarczego usytuowanego na kondygnacji technicznej w osiedlu Skarpa,
  • przepisania umowy o najem lokalu użytkowego przy ul. Fantastycznej w osiedlu Skarpa z zachowaniem dotychczasowych warunków umowy najmu,
  • wynajmu powierzchni pod reklamę prowadzonej działalności na ogrodzeniu parkingów strzeżonych przy ul. Romantycznej 14 i Sympatycznej 1A w osiedlu Skarpa.

4. Skierowania wniosków

  • do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
  • do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.

5. Inne wnioski dot:

  • zwiększenia kwoty ujętej w planie remontów „mienia Spółdzielni” na 2019 r. z przeznaczonej na remont Domu Kultury „Ruta” z 35 000 zł na 53 000 zł,
  • przyjęcia oferty sprzedaży działek przy ul. Hetmańskiej w osiedlu Błonie.
  • odwołał dotychczasowych i powołania nowych pełnomocników zarządu do podpisywania umów przeniesienia własności lokali,
  • rozwiązania umowy na sprzątanie klatek schodowych w budynku Topazowa 6 z firmą Improf oraz zawarcie nowej umowy od 1.08.2019 r. z firmą Promar Sp. z o.o.
  • wprowadzenia od dnia 01.07.2019 r. do opłat czynszowych składnika „sprzątanie klatki schodowej” w budynku Agatowa 12 kl. III,
  • dofinansowania ze środków mienia spółdzielni remontu nawierzchni asfaltowej sięgacza Turkusowa 1 i 3 w osiedlu Poręba w wysokości 15 000 zł..

IV. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot.

  • zmiany wysokości zaliczki CO,
  • zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
  • zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
  • przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
  • odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat.

V. Przygotowanie dokumentacji z Walnego Zgromadzenia.

  • protokołu zbiorczego – stwierdzającego ważność podjętych uchwał
  • komunikat dla członków i mieszkańców osiedli

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 11:22, 3 lipca 2019

Kategorie: 2019