Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

 

Na posiedzeniach w dniach  5, 12, 19, 26 września 2018 r. Zarząd Spółdzielni:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm – wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.


II. Podjął uchwały w sprawach:

– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– korekty planu utrzymania mienia spółdzielni na 2018 r.


III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania robót:
    – w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie miejsc postojowych przed budynkiem Romantycznej 6 w osiedlu Skarpa,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie BUDREX BP wykonanie remontu schodów do prześwitu w budynku Tymiankowej 1 w osiedlu Łęgi,
    – w trybie „zamówienia wolnej ręki” firmie KAMIŃSKI SCHODY i BALUSTRADY wykonanie zadaszenia nad schodami zejściowymi na dolny poziom garaży przy ul. Bocianiej 1,
    – trybie „zapytania o cenę” wykonanie renowacji drzwi stalowych między korytarzami, a klatką schodową w budynkach mieszkalnych przy ul. Szmaragdowej 30 i 34 w osiedlu Widok,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki’ firmie EUROSYSTEM wykonanie projektów przyłączy I instalacji w lokalach użytkowych przy ul. Radości 4/3A i Radości 4/5A wraz w wykonawstwem robót instalacyjnych w tych lokalach,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie Zakładowi REM-BUD wykonanie robót związanych z dociepleniem stropodachu w pawilonie handlowo-usługowym przy ul. Dziewanny 3 w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie KOSZT BUD, Przedsiębiorstwu Wielobranżowemu wykonanie remontu schodów wejściowych do lokali użytkowych nr 7 i 8 przy ul.Bocianiej 1 w osiedlu Łęgi,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY wykonanie naprawy elewacji budynku handlowo-usługowego Szmaragdowej 4a w osiedlu Widok (mienie Spółdzielni),
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie Zakładowi REM-BUD roboty remontowo-budowlane związane z częściowym remontem tarasu przy ul. Watykańskiej 8 (wymiana obróbki blacharskiej, naprawa izolacji,
    – w trybie „zapytanie o cenę” na wykonanie remontu zatoki parkingowej przy ul. Tatarakowej usytuowanej na działce nr 19/9 będącej mieniem spółdzielni w Osiedlu „Łęgi”.
    – w trybie „zapytania o cenę”. na usługi w zakresie zimowego utrzymania powierzchni jezdni, placów , parkingów, ciągów pieszo-jezdnych , chodników w osiedlu Skarpa, Ruta, Łęgi, Błonie,Widok, Poręba Osiedli,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” Firmie Elwot Zakładowi Instalatorstwa Elektrycznego robót związanych z wykonaniem instalacji grzewczej czterech rur spustowych w pawilonie usługowo -handlowym Różanej 8 w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” Firmie LEDING EU Sp. z o.o. wymianę istniejącego oświetlenia na lampy energooszczędne z czujnikiem ruchu w korytarzach piwnicznych budynku Bursztynowej 35 w osiedlu Widok,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie Inwestprojekt-Dźwig wymianę przekładni reduktora i silnika dźwigu osobowego w budynku Różanej 7 IV kl. w osiedlu Ruta,
    – w trybie „zapytania o cenę” na remont chodnika w rejonie boiska ul. Stokrotki, ul. Ruciana w osiedlu Ruta – remont ten ujęty jest w planie remontów „mienia Spółdzielni” na 2018,
    – w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie przebudowy i modernizacji instalacji drugiej strefy zimnej wody i zasilania podstacji ciepła w zimna wodę dla trzech wieżowców Bursztynowa 6, 8, 10 w Osiedlu Poręba.
  2. Zatwierdzenia protokołów z przetargu
    – na docieplenie stropodachu w budynku przy ul. Różanej 7 w osiedlu Ruta,
    – na naprawę elewacji budynku handlowo-usługowego przy ul. Szmaragdowej 4a w osiedlu Widok (mienie Spółdzielni) – unieważnił przetarg,
    – na wykonania remontu elewacji budynków mieszkalnych przy ul. Szmaragdowej 36 i 46 w osiedlu WIDOK. Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac z firmą ZAKŁADEM REM-BUD,
    – na wykonania renowacji drzwi stalowych między korytarzami, a klatką schodową w budynkach mieszkalnych przy ul. Szmaragdowej 30 i 34 w osiedlu Widok oraz wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie robót z firmią NANY Sp. z o.o.
    – na wykonanie miejsc postojowych przed budynkiem przy ul. Romantycznej 6 w osiedlu Skarpa oraz wyraził zgodę na podpisanie umowy na wykonanie robót z firmą KOM-EKO S.A.,
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – na przepisania umowy o najem lokalu użytkowego przy ul. Fantastycznej w osiedlu Skarpa na innego najemcę . Wszystkie warunki umowy pozostają bez zmian ,
    – na zmiany warunków umów o najem lokali użytkowych przy ul. Radości , zagwarantowanie nie wypowiadania przez 7 lat ze strony Spółdzielni umów najmu na przedmiotowe lokale.
  4. Skierowania wniosków:
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne i garaże.
  5. Inne wnioski
    – spisania w koszty operacyjne osiedla Niska Skarpa kwoty 2.429,98 zł + 68,87 zł w związku z wyrokiem z dnia 31 października 2017r. kończący postępowanie w sprawie lokal przy ul. Gościnnej,
    – zmiany opłat eksploatacyjnych w osiedlu Skarpa – korekty opłat od 01.01.2019 r z tytułu eksploatacji w nieruchomości ES 19 r . zwiększającej stawkę z I,41zł/m2 na I,45zł/m2.
    – połączenia dwóch składników opłat eksploatacyjnych – eksploatacja i konserwacja bieżąca w jeden – eksploatacja od stycznia 2019 roku (zmiana tabel do opracowania planów na 2019),
    – wystąpienia do banku kredytującego realizację zadań inwestycyjnych związanych z budową budynków mieszkalnych, pawilonów administracyjnych i lokali usługowych o wykreślenie hipoteki z ksiąg wieczystych urządzonych na nieruchomościach budynkowych finansowanych kredytem bankowym ,
    – sporządzenia aneksu do umowy z firmą „Inwestprojekt-Dźwig” Sp. z o.o. przedłużającego termin wykonania wymiany sterowania dźwigów osobowych w budynku przy ul. Stokrotki 5 na dzień 28.09.2018 r.
    – ujęcia w planie remontów na 2018 r. ze środków mienia spółdzielni
    a) remontu hydroforni w osiedlu Ruta – planowany koszt malowania wnętrz dwóch hydroforni,
    b) modernizacji placu zabaw przy ul. Dziewanny 5 w osiedlu Ruta,
    c) wykonanie instalacji grzewczej czterech rur spustowych w pawilonie uslugowo-handlowym Różanej 8 w osiedlu Ruta,
    d) wymiany stolarki okiennej i drewnianej na klatce schodowej na ślusarkę aluminiową w siedzibie Administracji Osiedla „WIDOK” przy ul. Bursztynowej 36
    e) wykonanie ogrodzenia placu zabaw przy ulicy Hetmańskiej w osiedlu Błonie – zakup przęseł ogrodzeniowych wykonanych przez firmę DREW-MIR
    f) remontu nawierzchni asfaltowej na działce 52 w osiedlu Błonie,
    – podpisania aneksu do Umowy Nr 3 / EW / R / 2018 na zwiększenie zakresu robót remontowych na elewacji budynku Bursztynowa 19 o dodatkowe ściany oraz remont elementów betonowych płyt i balustrad betonowych balkonów kl. VIII.
    – zakup :
    a) rolet i płyty z pleksi na parapety oraz ich wykonanie w sali klubowej Domu Kultury Łęgi przez firmę Inpol
    b) strojów sportowych dla dru­żyny seniorów piłki siatkowej Domu Kultury Ruta.
    c) Xsero A3 na potrzeby archiwum zakładowego.
    – wprowadzenie od dnia 1.10.2018 r. do opłat eksploatacyjnych w budynku przy ulicy Przedwiośnie 7 poz. „sprzątania klatek schodowych” w wysokości 4,46 zł/miesiąc/lokal. Klatka schodowa będzie sprzątana co dwa tygodnie.

IV . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot:
– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowo wnoszonych opłat

Opracowanie:
– Analiza działalności gospodarczo – finansowej za II kwartały 2018 r.
– Informacji dot. Budżetu Obywatelskiego na 2019 rok.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 08:12, 12 października 2018

Kategorie: 2018