Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
Na posiedzeniach w dniach 7, 14, 21, 28 marca 2017 r. Zarząd Spółdzielni:
I. Podjął uchwały w sprawach :
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” nabywców lokali mieszkalnych,
– przyjęcia na współczłonków,
– zatwierdzenia sprawozdania Zarządu Spółdzielni z działalności w 2016 r.
II. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach :
- Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania robót :
– w trybie „zapytania o cenę” na remont wiatrołapów w budynku przy ulicy Husarskiej 6 w osiedlu Błonie,
– w trybie „zapytania o cenę” na wymianę obróbek dekarskich na budynku przy ulicy Husarskiej 6 w osiedlu Błonie,
– nieograniczonego na wykonanie wymiany ocieplenia ścian szczytowych w osiedlu Skarpa.
– nieograniczonego na wykonanie robót związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach osiedla Skarpa , Ruta , Łęgi,
– w trybie „zlecenia z wolnej ręki” Firmie EL. ENERGY wykonania miejscowych napraw połaci dachowej, w tym wykonania nowej obróbki blacharskiej ściany szczytowej od strony ul. Filaretów oraz dodatkowej dylatacji zapobiegającej zrywaniu obróbki blacharskiej na skutek kurczenia się papy termozgrzewalnej stanowiącej pokrycie dachu nad supermarketem ALDIK w Nieruchomości Bursztynowa 36 w Osiedlu „Widok”
– w trybie „zlecenia z wolnej ręki” Firmie LEDING Sp. z o.o. wymianę istniejącego oświetlenia na lampy z czujnikiem ruchu na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Bursztynowej 35 i ul. Szmaragdowej 36 w Osiedlu Widok,
– w trybie „zlecenia z wolnej ręki” Pracowni Projektowo-Usługowej „THERMODESIGN” wykonanie projektu budowlanego wymiany instalacji gazu w budynkach przy ul. Tymiankowej 54, 56 w osiedlu Łęgi,
– na malowanie klatek schodowych, pralni , suszarni i wózkowni w budynkach Jana Pawła II 9 i Dziewanny 5 w osiedlu Ruta.
– w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie remontu pokrycia dachów papą termozgrzewalną w budynkach mieszkalnych przy ulicy Husarskiej 2 i 10 w osiedlu Błonie.
– nieograniczonego na malowanie klatek schodowych, pralni , suszarni i wózkowni w budynku przy ulicy Bursztynowej 24,32, Szmaragdowej 16, Topazowej 6 w osiedlu Widok,
– w trybie „zlecenia z wolnej ręki” firmie EFZON sprzątanie od 1.04.2017 r. klatek schodowych w budynkach Tatarakowa 10 kl. II i Kaczeńcowa 8 kl. II w osiedlu Łęgi oraz doliczenie do opłat eksploatacyjnych kwoty 8,09 zł/m2 /lokal brutto.
– rozszerzenie zakresu sprzątania od 1.04.2014 r. – aneks z firmą PROMAR sprzątania klatek schodowych w budynkach – Kawaleryjska 2 kl. I , Ułanów 14 kl. VI oraz doliczenie do opłat eksploatacyjnych kwoty 8,86 zł/m2 /lokal brutto.
– rozszerzenie zakresu sprzątania od 1.04.2014 r sprzątania klatek schodowych w budynkach przy uli Radości 4-I kl., Gościnnej 3-I kl. oraz doliczenie do opłat eksploatacyjnych kwoty 7,40 zł/m2/lokal, - Zatwierdził protokoły z przetargu
– na wykonanie okładzin z płytek gres posadzek oraz cokolików korytarzy kondygnacji od O do XI w budynku mieszkalnym przy ul. Bursztynowej 41 w Os. „Widok oraz zlecenie realizacji robót w Nieruchomości EW 11, Bursztynowa 41, Firmie LUB-BUD Sp. z o.o.
– na remont balkonów bud. przy ul. Tatarakowej 8,10-12, ul. Bocianiej 10, ul. Biedronki 7,ul. Kaczeńcowej 2, ul. Tymiankowej 1,52, Wiklinowej 6,
– na roboty brukarskie i asfaltowe w osiedlu Skarpa , Ruta ,Łęgi , Błonie i Widok- zlecenie wykonania robot firmom STANDROG roboty brukarskie w osiedlu Skarpa, Ruta, Błonie, ANBUD roboty brukarskie w osiedlu Łęgi i Widok i KRDP na asfalty w osiedlu Skarpa,
– na wymianę obróbek dekarskich w budynkach przy ulicy Hetmańskiej 12 i Husarskiej 6 w osiedlu Błonie – zlecenie wykonania powyższych robót wykonawcy Zakładowi Remontowo – Budowlanemu Bekoniarstwo i Brukarstwo,
– na remont wiatrołapów w budynku przy ulicy Husarskiej 6 w osiedlu Błonie- zlecenie wykonania powyższych robót Zakładowi Remontowo – Budowlany Bekoniarstwo i Brukarstwo. - Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
– na wynajem od 1.04.2017 r. lokalu użytkowego przy ulicy Radości na sklep z tanią odzieżą,
– na wynajem lokalu użytkowego przy ulicy Kawaleryjskie w osiedlu Błonie na prowadzenie biura, - Skierowania wniosków :
– do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego,
– do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne,
– do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat czynszowych za garaże,
– do Rady Nadzorczej o pozbawienie członkostwa przez wykreślenie z rejestru członków osób na podstawie § 67 statutu spółdzielni, - Inne wnioski
– wystąpienia do wykonawców o uzupełnienie dokumentacji złożonej na przetarg nieograniczony na remont balkonów przy ulicy Tatarakowej 8,10,12, Bocianiej 10, Biedronki 7, Kaczeńcowej 2, Tymiankowej 1,52,Wiklinowej 6 w osiedlu Łęgi. .
– zatwierdzenia Informacja na temat realizacji wniosków zgłoszonych na częściach Walnego Zgromadzenie obradującego w dniach 27.04.2016 r. do 31.05.2016 r.
– zatwierdzenia Informacja o realizacji wniosków z lustracji ustawowej w Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie obejmującej działalność Spółdzielni w okresie od 1.01.2012 r. do 31.12.2014 r.
– ustalenia porządku obrad Walnego Zgromadzenia i harmonogramu zebrań
– zmiany od 1.04.2017 zaliczek za podgrzanie wody w osiedlu Poręba Niska Skarpa, Skarpa, Błonie, Widok, Łęgi, Ruta
– zmiany od 1.04.2017r. stawki opłat czynszowych w osiedlu Widok tj. zaliczki na gaz i zaliczki na energię elektryczną,
– rozliczenia kosztów centralnego ogrzewania za 2016 r. w budynkach przy ul. Sasankowej 3, 5 i Różanej 6.
– cofnięcia porozumień zawartych z właścicielami lokali użytkowych . zawartych na okoliczność wystawiania faktur VAT na podnajemcę.
– dofinansowanie z mienia spółdzielni w wys. 50% kosztów – remontu podestów ze schodami przy lokalach handlowo-usługowych w budynku przy ul. Dziewanny 1.
– wpisania w koszty Zarządu kwoty 456,61 zł, wynikającej z rozliczenia CO w mieszkaniu przy ul. Różanej 22 w budynku który od maja 2016r tworzy wspólnotę.
– rozwiązania na zasadzie porozumienia stron umowy na konserwację monitoringu przy ulicy Szmaragdowej 46 z firmą ELWOT oraz zawarcie nowej umowy z firmą VOLTMAKX i przepisania umowy na dzierżawę terenu .
III . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot:
– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
– wystąpienia z rejestru członków ze skróceniem okresu wypowiedzenia,
– udzielenia bonifikaty za przerwę w dostawie ciepłej wody do budynku przy ul. Tatarakowej
– obniżenie opłat czynszowych za lokal użytkowy przy ulicy Bursztynowej
– przesunięcia terminu opuszczenia lokalu użytkowego położonego przy ulicy Przedwiośnie
– rozliczenie i wypłatę wkładu mieszkaniowego za mieszkanie przy ulicy Stokrotki, przekazane do dyspozycji Spółdzielni
Zarząd Spółdzielni