Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

Na posiedzeniach w dniach 5, 12, 19, 26 września 2017 r. Zarząd Spółdzielni:
I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– ustalił sposób postępowania w przypadku określonym art.3 ust.5 usm
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm
– wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1. ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1560 ze zm.)
– zatwierdził do stosowania od 9.09.2017r. ( po zmianie ustawy) nowe wzory druków przez dział członkowsko- mieszkaniowy

II. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– ustalenia planu gospodarczo – finansowego S M „Czuby” w Lublinie na 2018 r.
– ustalenia wyników gospodarczo – finansowych SM Czuby za I półrocze 2017


III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania robót:
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie PHU „IZOLATOR” Sp. z o.o. wykonania profesjonalnego oczyszczenia śod strony północnej,
    cian elewacji zewnętrznej budynku ul. Sasankowej 4 – firmie EMB wykonania dodatkowych robót wynikłych w trakcie malowania klatek schodowych w budynku Wiklinowej 4 tj. wykonanie wylewki pod wykładzinę na XI p., wzmocnienie cokołów przy biegach i spocznikach, pomalowanie zejść do piwnic.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Zakładowi REM – BUD wykonania montażu zadaszeń nad prześwitami w budynkach Kawaleryjska 2, 4, 6, 8, Rycerska 5 w Osiedlu Błonie.
    – w trybie „zapytania o cenę” wykonania remontu wejść do klatek schodowych w budynkach Dziewanny 7, 9 i Stokrotki 8.
    – przetargu nieograniczonego wykonania malowania klatek schodowych w osiedlu Skarpa.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia Przedsiębiorstwu Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o. wykonania zatok parkingowych z płyt ażurowych przy ul. Różanej oraz remontu drogi dojazdowej do lokali użytkowych w budynku Różana 27,
    – w trybie z „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Inwestprojekt-Dźwig wykonania robót związanych z wymianą sterowania dźwigu w II kl. budynku Watykańskiej 8,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Budrex BP” remontu balkonów w budynek Biedronki 7 w osiedlu Łęgi. .
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie „ZOSTA” Zakład Robót Drogowych robót brukarskich
    – wykonanie chodnika wzdłuż sięgacza Szmaragdowa 34 – 46,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie LUB-BUD sp. z o.o., wykonania posadzek gresowych na parterze budynku Sympatycznej 4 w os. Skarp
    – zlecenia nadzoru inwestorskiego nad robotami – przebudowa instalacji gazu w budynku Tymiankowej 54 i 56 firmie WODEX zgodnie ze złożoną ofertą.
  2. Zatwierdził protokoły z przetargu
    – unieważnił przetarg na montaż zadaszeń nad prześwitami w budynkach Kawaleryjska 2, 4, 6, 8, Rycerska 5, Hetmańska 12,14, 16 w Osiedlu Błoni,
    – na remont podestów przed wejściami do klatek schodowych w budynkach przy ulicy Dziewanny 11,13,15 oraz na remont chodnika przy budynku Różana 12. Zlecił wykonanie robót Przedsiębiorstwu Budowlanemu MARKA – firmie wskazanej w protokole.
    – na przebudowę instalacji gazu w budynkach: Tymiankowa 54 56 w osiedlu Lęgi. Zlecił wykonanie w/w prac firmą GAZ-SERWIS-DWA wskazanej w protokole.
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – wypowiedzenia umowy na dzierżawę terenu pod kiosk przy ul. Radości na terenie przyszłej budowy pawilonu usługowo – handlowego,
    – wyrażenia zgody najemcy lokalu użytkowego przy ul. Dziewanny na podnajęcie lokalu do 31 marca 2018 r.
    – wynajmu lokalu użytkowego położonego przy ul. Kaczeńcowej w osiedlu Łęgi z przeznaczeniem na zakład kosmetyczny.
    – przeniesienia umowy najmu lokalu przy ul. Dziewanny obecnie wynajmowanego przez firmę Non Stop English na Fundację Lokalni Coolturalni
  4. Skierowania wniosków:
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat czynszowych za garaże,
  5. Inne wnioski
    – zakupu sprzętu komputerowego do Domu Kultury Błonie,
    – zakupu na potrzeby spółdzielni alkotestu,
    – zatwierdzenia od dnia 1.10.2017r. zmiany stawki za sprzątanie klatek schodowych w osiedlu BŁONIE przez firmę EFZON z kwoty 7,49 zł/m-c na kwotę 8,92 zł/m-c.,
    – powołania komisji odbiorczej remontu balkonów w budynku przy ulicy Bocianiej 10 oś. Łęgi,
    – rozszerzenia zakresu sprzątania klatki VI budynku Hetmańskiej 16 i wprowadzenia dodatkowego składnika w opłatach eksploatacyjnych od 01.10.2017r. w wysokości 8,92 zł/mieszkanie,
    – zatwierdzenia wyniku referendum dotyczącego docieplenia budynku Husarskiej 6, Hetmańska 12,Ułanów 14 i 16,
    – przeprowadzenia referendum w budynkach Husarskiej 6 Ułanów 14 i 16, Hetmańska 12 dotyczącego remontu balkonów,
    – ustalenie sposobu zapewnienia jak najwięcej liczby głosów poparcia dla projektów zgłoszonych przez naszych mieszkańców do budżetu obywatelskiego na 2018 r.

III . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot:
– zawieszenie postępowania komorniczego i przedłużenia terminu spłaty zadłużenia,
– zmiana zaliczek na centralne ogrzewanie,
– zwrotu nadpłaty występującej na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenie okresu wypowiedzenia umowy na dzierżawę terenu w osiedlu Skarpa.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 08:48, 16 października 2017

Kategorie: 2017