Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
Na posiedzeniach w dniach 4, 11, 18, 25 lipca 2017 r. Zarząd Spółdzielni:
I. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” nabywców lokali mieszkalnych,
– przyjęcia na współczłonków,
– korekta planu mienia spółdzielni na 2017 r.
– wstępnego zatwierdzenia struktury organizacyjnej Zarządu i Administracji Ogólnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie na 2018 r.
– wstępnego ustalenia planu inwestycyjnego na 2018 rok.
– wstępnego ustalenia kosztów Zarządzania na 2018 r.
II. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:
- Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania robót:
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie P.P.H.U. INTERMET montażu balustrad ze stali kwasoodpornej przy wyremontowanych schodach wejściowych do budynku mieszkalnego przy ulicy Bursztynowej 20 w osiedlu Widok.
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie P.P.H.U.ANBUD remontu schodów wejściowych do budynku mieszkalnego przy ulicy Bursztynowej 30 w osiedlu Widok,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie P.P.H.U.ANBUD wykonanie obramowania zieleńca i korekty istniejącej nawierzchni z kostki w otoczeniu z zieleńca przy I klatce schodowej budynku przy ulicy Bursztynowej 35 w osiedlu Widok.
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Biuro Odyseja Architekci Sp. Z o.o. opracowania dokumentacji projektowej dla pawilonu handlowo – usługowego zlokalizowanego
przy ulicy Radości 2 a i b na działce 24/13 w osiedlu Skarpa.
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie PB Marka wykonanie utwardzenia wzdłuż pasa drogowego ulicy Hetmańskiej i Rycerskiej w osiedlu Błonie.
– w trybie „zapytania o cenę na wykonanie naprawy elewacji – renowacji ścian skażonych mikrobiologicznie oraz zabrudzonych powierzchniowo w nieruchomości przy ulicy Szmaragdowej 16 i 36 w osiedlu Widok.
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie KPRD remontu zatoki parkingowej położonej wzdłuż ul. Tymiankowej 1, 3 w osiedlu Łęgi,
– w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie TECHLIFT na wykonanie robót związanych malowaniem drzwi szybowych i blach osłonowych trzech dźwigów osobowych w budynku przy ul. Watykańskiej 8 ,
– na rozszerzenie zakresu umowy 15/ER/2017 z dnia 10.05.2017 r. o malowanie z zewnątrz drzwi windowych dwóch dźwigów osobowych w budynkach przy ul. Sasankowej l, 3, 5.
– na rozszerzenie zakresu umowy 14/ER/2017 z dnia 10.05.2017 r. o malowanie z zewnątrz drzwi windowych dwóch dźwigów osobowych w budynku przy ul. Sasankowej 4. - Zatwierdził protokoły z przetargu
– na zakupu ciągnika ogrodniczego VEGA 47Hp comfort , przyczepy ANS 1900 , spychacza ARS 165H oraz kosiarki DAKR PANTER -M121FD 3 (dwunożowej) w firmę IMPORT-EKSPORT,
– na renowacji ścian porośniętych glonami oraz zabrudzonych powierzchniowo Budynków Szmaragdowej 16 i 36 w Lublinie w Osiedlu „Widok” i zlecenie realizacji robót Firmie Przedsiębiorstwo Budowlane NORMA. - Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
– na najem lokalu użytkowego położonego przy ulicy Hetmańskiej w osiedlu Błonie z przeznaczeniem na magazyn,
– nie wyraził zgody na najem garażu przy ulicy Sympatycznej 7,
– nie wyraził zgody firmie PPHYARD sp. z o.o. na dzierżawę terenu w osiedlu Skarpa i Ruta z przeznaczeniem na ustawienie kontenerów na sprzedaż ciasta . Zaproponował prowadzenie przez w/w firmę działalności w którymś z wolnych lokali użytkowych na zasadzie najmu lokalu,
– na najem lokalu położonego przy ulicy Tymiankowej z przeznaczony na prowadzenie biura,
– na najem lokalu położonego przy ulicy Dziewanny w osiedlu Ruta z przeznaczeniem na prowadzenie sklepu ze zdrową żywnością,
– na dzierżawę terenu przy ul. Przytulnej z przeznaczeniem na wiatę magazynową oraz kontener biurowy,
– na najem lokalu położonego przy ul. Dziewanny na prowadzenie w lokalu rodzinnej kawiarni z bawialnią dla dzieci oraz warsztatów dla dzieci i seniorów. - Skierowania wniosków:
– do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego,
– do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne, - Inne wnioski
– podziału wyniku finansowego przekazał na fundusz remontowy nieruchomości ENS 02 osiedla Skarpa kwotę 2 240,00zł,
– zmian w umowie , sporządzenie aneksu do umowy dot. umożliwienia płatności za wykonanie robót etapami po zakończeniu 100% prac na danym etapie robót,
– sporządzenie aneksu do umowy i przedłużenie terminu z dnia 25.04.2017 r zakończenia prac na 31.08.2017 r. wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w osiedlu Ruta.
– zastąpienia systemu zindywidualizowanego rozliczania kosztów ogrzewania systemem uproszczonym w budynku przy ul. Dziewanny 11, 13,1 5,
– rozwiązanie z dniem 31.08.2017r. umowy na kompleksowe sprzątanie klatki schodowej oraz na nie doliczanie od dnia 01.09.2017 roku, do czynszu kwoty 8,92 złotych (brutto) w budynku przy ulicy Kaczeńcowa 10 – II klatka – mieszkania od nr 11 do 20.
– wprowadzenia od dnia 01.08.2017r do opłat czynszowych składnika sprzątanie klatki schodowej w budynku; Bursztynowa 10 dla mieszkań od nr l do nr 45.i Bursztynowa 31 kl. II mieszkania od nr. 9 – 16,
– wniosek Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli Skarpa w sprawie umożliwienie kontynuacji działalności garmażerki „Dobra Kuchnia Pyza” w lokalu, który powstanie w miejscu spalonego pawilonu przy ulicy Radości 2a w os. Skarpa.”
– wniosek Rad Przedstawicieli Nieruchomości Osiedli Skarpa na wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej parkingu znajdującego się na zakończeniu ul. Tymiankowej oraz chodnika przy ul. Bocianiej 4.
III . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot:
– zawieszenia postępowania komorniczego i przedłużenia terminu spłaty zadłużenia,
– zmiana zaliczek na centralne ogrzewanie,
– zwrotu nadpłaty występującej na koncie opłat eksploatacyjnych
– zwrot środków wydanych przez najemcę lokalu użytkowego przy ulicy Dziewanny na wymianę drzwi wejściowych.
– przywrócenie oznaczeń lokali użytkowych , zgodnie z oznaczeniami SM Czuby w budynku przy ulicy Kawaleryjskiej w osiedlu Błonie,
– dalszego funkcjonowania na dotychczasowych zasadach parkingu przy ulicy Szmaragdowej