Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie


Na posiedzeniach w dniach 3, 10, 17, 24, 31 stycznia 2017 r. Zarząd Spółdzielni:

I. Podjął uchwały w sprawach:
– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” nabywców lokali mieszkalnych,
– przyjęcia na współczłonków,
– udzielenia Z-cy Prezesa ds. eksploatacji pełnomocnictwa do dokonywania za pracodawcę wszystkich czynności z zakresu prawa pracy.
– zatwierdza się plan urlopów wypoczynkowych na 2017 r. dla pracowników SM Czuby,
– zmian e regulaminie zakładowego funduszu świadczeń socjalnych pracowników Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 2.08.1996 r.
– naliczenia i podziału środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych na poszczególne rodzaje działalności w 2017 r.
– zatwierdzenia instrukcji kasowej

II. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania robót:
    – w trybie „zapytania o cenę” na wykonania malowania klatek schodowych w budynku mieszkalnym Agatowa 18 w Osiedlu Poręba.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie Trade Projekt na wycięcie 22 drzew kolidujących z budową miejsc postojowych na działce nr 33/8 przy ul. Gościnnej – mienie spółdzielni, , oraz na zlecenie wycinki drzew,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” Firmie EL. ENERGY montaż nasad kominowych z turbowentami na kominach wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych przy ul. Bursztynowej 32, 37 oraz przy ul. Szmaragdowej 16 w Lublinie w Os. „Widok”.
  2. Zatwierdził protokoły z przetargu
    – na malowanie klatek schodowych budynku mieszkalnego Agatowa 18 w Osiedlu Poręba
  3. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – przedłużenia okresu wypowiedzenia umowy najmu lokalu ul. Przedwiośnie .
    – wypowiedzenia umowy na najem lokalu użytkowego – opuszczenie lokalu w terminie do 31.03.2017 r
  4. Skierowania wniosków:
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec 25 dłużników,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne (60)
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat czynszowych za garaże (2) ,
    – do Rady Nadzorczej o pozbawienie członkostwa przez wykreślenie z rejestru członków 21 osób na podstawie § 67 statutu spółdzielni,
    – do Rady Nadzorczej o wycofanie wniosków w sprawie wykreślenia z rejestru członków 3 osób, które złożyły pisemne wystąpienie z członkostwa,
  5. Inne wnioski
    – doliczenia kwoty z korekty rozliczenia c.o. z okresu rozliczeniowego 01.01- 31.12.15 r. do rozliczenia za okres 01.01.16-31.12.16
    – zgody na uzyskanie umowy o spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu w oparciu uchwalę Rady Nadzorczej Nr 54/5/2015 z dnia 24.11.2015 r.
    – zaksięgować koszty zakupu kas rejestrujących w koszty mienia Spółdzielni – wyposażenie.
    – postawienie w stan likwidacji środków trwałych,
    – spisania w koszty operacyjne osiedla Ruta kwoty – 32.401,13 zł,
    – zawarcia aneksu do umowy z dnia 05.02.2002 r. na najem pomieszczenia administracyjnego w budynku przy ul. Tymiankowej w osiedlu Łęgi,
    – rozliczenia i wypłaty wkładu mieszkaniowego za mieszkanie przekazanego do dyspozycji Spółdzielni położone przy. ul. Stokrotki w osiedla Ruta .
    – zakup komputera z oprogramowaniem dla Domu Kultura Ruta .
    – wprowadzenie zmian w Planie Finansowym na 2017 rok Domu Kultury Łęgi
    – wprowadzenie nowego składnika opłat „sprzątania klatek schodowych” w wysokości 7,40 zł/miesiąc/lokal w budynkach przy ulicy Radości 11 – III klatka i Fantastycznej 9 – III klatka,

III . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot:
– zmiany wysokości zaliczki CO ,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
– wystąpienia z rejestru członków ze skróceniem okresu wypowiedzenia,
– zawarcia umowy na najem powierzchni wspólnej,
– cofnięcie decyzji o rozwiązaniu umowy najmu,
– uzyskania umowy o spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu w oparciu o uchwalę Rady Nadzorczej Nr 54/5/2015 z dnia 24.11.2015 r.
– wstrzymanie działań egzekucyjnych
– zwrotu środków wydanych na wymianę stolarki przez najemcę lokalu użytkowego,.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 08:59, 8 marca 2017

Kategorie: 2017