ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu SM „Czuby” o posiedzeniach w dniach 2, 7, 14, 21, 28 listopada 2017 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie

Na posiedzeniach w dniach 2, 7, 14, 21, 28 listopada 2017 r. Zarząd Spółdzielni:

I. Działania związane z realizacją ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych z dnia 15 grudnia 2000 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1222 ze zm.)
– wpisał osoby do rejestru członków Spółdzielni na podstawie przepisu art.3 ust.1 usm
– wyprowadził z rejestru członków Spółdzielni osoby na podstawie przepisu art. 3 ust.6 usm
– skreślił z rejestru Spółdzielni członków z datą zgonu na podstawie przepisu art.25 § 1 ustawy z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze.
– zawiadamianie członków oczekujących , że na podstawie art.4 Ustawy z dnia 20 lipca 2017 roku o zmianie ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, ustawy-Kodeks postępowania cywilnego oraz ustawy – Prawo spółdzielcze, z dniem 09 września 2017 roku ustało członkostwo Spółdzielni
– ustalenie sposobu rozliczenia z członkami oczekującymi środków wpłaconych jako zaliczki na wkład mieszkaniowy oraz wypłaty udziałów członkowskich


II. Podjął uchwały w sprawach:

– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” osób posiadających prawo do lokali mieszkalnych,
– zatwierdzenia korekty – Plan utrzymania mieni spółdzielni na 2017 r.

III. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

  1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania robót:
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firnie Fabryce Okien „SPECTRUM” wykonanie wymianę głównych drzwi do piwnic w budynkach przy ul. Sasankowa 1, 3, 5
    – w „trybie zmówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie LEDING wymianę istniejącego oświetlenia na lampy energooszczędne z czujnikiem ruchu na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Bursztynowej 32, Szmaragdowej 16 i 46 w Os. Widok
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie LUB-BUD, wykonania posadzek gresowych na parterze budynku przy ul. Sympatycznej 2 w os. Skarpa.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Zakład Remontowo-Budowlany remontu wejść i komór zsypowych w budynku przy ul. Romantycznej 6 w os Skarpa.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Zakład Remontowo-Budowlany remontu elewacji północnej w budynku mieszkalnym przy ulicy Bursztynowej 34 w osiedlu Widok.
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Zakład Remontowo – Budowlany remontu ściany szczytowej w budynku mieszkalnym, przy ul. Szmaragdowej 36 oś. Widok,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie Joannie Pawelec wykonanie projektu budowlanego budowy miejsc postojowych dla samochodów osobowych w rejonie budynku Tymiankowa 48-52 oś. Łęgi,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Pracownia Projektowa „Dom l Wnętrze” wykonanie Dokumentacji Technicznej remontu balkonów w budynku Biedronki 11, Kaczeńcowej 6, Tymiankowej 1, w oś. Łęgi,
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Budrex BP remontu altany śmietnikowej przy ul. Fantastycznej 9 w os. Skarpa (po pożarze).
    – w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie LEDING montażu plafonów ze źródłem światła LED typ SENSO PL SED 10/230 w budynkach Watykańska 4, 6, 8, 10.
  2. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu
    – podpisania umowy na dzierżawę terenu w rejonie parkingu przy pawilonie Stokrotka w oś. Ruta w dniach 16-24 grudnia 2017 r. z przeznaczeniem na sprzedaż choinek.
    – przepisania umowy o najem lokalu użytkowego położonego przy ul. Szmaragdowej na innego najemcę – warunki umowy pozostają bez zmian
    – zawieszenia opłat za dzierżawę terenu przy ul. Tatarakowej na okres zimowy tj. od 01.12.2017 do 31.03.2018 r.
  3. Skierowania wniosków:
    – do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego,
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne( 72)
    – do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat czynszowych za garaże,( 5)
  4. Inne wnioski
    – zaksięgowania w koszty operacyjne osiedla Skarpa kosztów wynikających z Wyroków Sądu Okręgowego w Lublinie nakazującego sprzedaż w drodze licytacji spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu położonego przy ulicy Fantastycznej i Romantycznej ,
    – podpisania aneksu z Przedsiębiorstwem Budowy Dróg i Mostów Spółka z o.o. dot. przedłużenia do 30.11.2017 r. termin zakończenia remontu chodników, dróg i budowę zatok parkingowych przy ul. Różanej oraz rozszerzenie zakresu prac o remont nawierzchni drogi przy dojeździe do przedszkola przy ul. Różanej 9 ,
    – podpisania aneksu z firmą BUDREX BP S. przedłużających termin z 15.11.2017 r. na 30.12.2017 r. remont balkonów w osiedlu „Łęgi”
    – podpisania aneksu z Firmą Gaz-Serwis przedłużającego termin zakończenia prac z 30. 11. 2017 r. na 19.12.2017 r. – przebudowy wewnętrznej instalacji gazu w budynkach przy ul. Tymiankowej 54 i 56.

III . Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot:
– zawieszenia postępowania komorniczego i przedłużenia terminu spłaty zadłużenia,
– zmiany zaliczek na centralne ogrzewanie,
– zwrotu nadpłaty występującej na koncie opłat eksploatacyjnych,

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie