ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Informacja Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” o posiedzeniach w dniach 4, 9, 15, 22, 29 listopad 2016 r.

Informacja
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie


Na posiedzeniach w dniach 4, 9, 15, 22, 29 listopad 2016 r. Zarząd Spółdzielni:

I. Podjął uchwały w sprawach:

– przyjęcia w poczet członków SM „Czuby” nabywców lokali mieszkalnych,
– przyjęcia na współczłonków,
– zatwierdzenia korekty planu utrzymania mienia spółdzielni na 2016 r.
– zatwierdzenia plan remontów mienia spółdzielni 2017

II. Rozpatrzył wnioski kierowników komórek organizacyjnych w sprawach:

1. Przeprowadzenia przetargu i zlecenia wykonania robót:

  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Fabryka Okien SPEKTRUM wykonania wymiany drzwi w budynku administracyjno – warsztatowym przy ulicy Dragonów 2 oraz w lokalach użytkowych przy ulicy Kawaleryjskiej 2, 4, 6 w osiedlu Błonie,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmą KPRD SP. z o.o. na remontu chodnika, wykonania zjazdów dla pojemników na śmiecie oraz wykonania dojść do przejść dla pieszych położonych wzdłuż ul. Wiklinowej w osiedlu Łęgi,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie Inwestprojekt – Dźwig odnowienia kabiny lewego dźwigu osobowego przy ulicy Sasankowej 3 w osiedlu Ruta,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki’ zlecenia firmie Inwestprojekt – Dźwig na wymianę sterowania dźwigu osobowego w budynku przy ulicy Sasankowej 3 w osiedlu Ruta,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie STANDROG Przedsiębiorstwu Budownictwa Drogowego wykonania remontu nawierzchni na parkingu przy ulicy Sympatycznej 1 w osiedlu Skarpa,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie PW AMIBEX wykonania remontu chodnika od budynku Ułanów 22 do parkingu w osiedlu Błonie.,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie STANDROG wykonania 5 miejsc postojowych na działce nr 19/17 przy ul. Tatarakowej 6 w osiedlu Łęgi,
  • w trybie „zamówienia wolnej ręki” zlecenia firmie Fabryce Okien SPEKTRUM wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach handlowo usługowych w budynku przy ulicy Dziewanny 1 w osiedlu Ruta,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenia firmie REMIK wykonania w trybie awaryjnym naprawy poziomu kanalizacji sanitarnej w budynku przy ulicy Szaserów 9 oraz pionu w budynku przy ulicy Szaserów w osiedlu Błonie,
  • w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zakup od firmy ANB Sp. o.o. Sp elektrycznego przepychacza do rur kanalizacyjnych RIDGID K 1500 (wraz z 6 szt. końcówek roboczych i koszem do transportu sprężyn na potrzeby administracji osiedla Ruta.

2. Wynajmu lokalu użytkowego i dzierżawy terenu:

  • najmu firmie Karlsbad sp. z o.o. lokalu użytkowego przy ulicy Dragonów w osiedlu Błonie z przeznaczeniem na magazyn materiałów pasmanteryjnych,
  • likwidację poprzez sprzedaż lokalu użytkowego ( kiosku) usytuowanego przy ulicy Tatarakowej 6 w osiedlu Łęgi,
  • najmu lokalu użytkowego przy ulicy Fantastycznej w osiedlu Skarpa z przeznaczeniem na wykonywanie nadruków cyfrowych na odzieży,
  • cofnięcie rozwiązania umowy najmu lokalu użytkowego przy ul. Bocianiej w osiedlu Łęgi. Najemca spłacił zadłużenie całości
  • dzierżawy terenu w rejonie parkingu przy pawilonie Stokrotka przy ul. Jutrzenki w dniach 16-24 grudnia 2016 r. z przeznaczeniem na sprzedaż choinek,
  • dzierżawę terenu w rejonie parkingu przy pawilonie Stokrotka przy ul. Jutrzenki w dniach 27- 31 grudnia 2016 r. z przeznaczeniem na sprzedaż fajerwerków.

3. Skierowania wniosków:

  • do komornika o wszczęcie postępowania egzekucyjnego wobec 15 dłużników,
  • do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne – 49 osób,
  • do sądu o zapłatę należności z tytułu opłat czynszowych za garaże – 4 najemców,
  • wycofał wniosek skierowany do Rady Nadzorczej w sprawie rozwiązania stosunku członkostwa przez wykluczenie z rejestru członków Spółdzielni 3 osób, które uregulowały zadłużenie z tytułu opłat eksploatacyjnych,
  • o wykreślenie z rejestru członków osób na podstawie § 67 ust. 2 pkt 5 statutu – 40 osób.

4. Inne wnioski

  • ujęcia w planach remontów ze środków mienia spółdzielni wykonania remontu dojścia do parkingu przy ulicy Ułanów od budynku Ułanów 22 w osiedlu Błonie, oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach usługowych w budynku przy ulicy Dziewanny 3 w osiedlu Ruta.
  • przedłużenia terminu z dnia 15.11.2016 r. na dzień 15.12.2016 r. wykonania remontów balkonów w osiedlu Łęgi
  • zastąpienia od dnia 01.01.2017 r. systemu zindywidualizowanego rozliczania kosztów ogrzewania systemem uproszczonym w budynku przy ulicy Jana Pawła II 9 w osiedlu Ruta,
  • wprowadzenia od 1.12.2016 r. do opłat eksploatacyjnych nowego składnika „sprzątanie klatek schodowych” w wysokości 7,40 zł/miesiąc/lokal w budynkach przy ulicy Romantycznej 15 kl. I, III, Romantyczna 19 kl. I Sympatyczna 16 kl. II, Fantastyczna 7 kl. IV, Gościnna 15 kl. IV. Fantastycznej 8 kl. IV w osiedlu Skarpa oraz w wysokości 7,49 zł/miesiąc/lokal w budynkach przy Rycerskiej 8 kl. V w osiedlu Błonie.
  • zastąpienia od 01.01.2017 r. systemu zindywidualizowanego rozliczania kosztów ogrzewania systemem uproszczonym w budynku przy ul. Sasankowej 4 w osiedlu Ruta wraz z naliczeniem miesięcznej stawki opłaty zaliczkowej na centralne ogrzewanie w wysokości 2,34 zł/m2 ,
  • zatwierdzenia wynik przetargu przeprowadzonego 21.11.2016 r. na ustanowienie odrębnej własności lokalu mieszkalnego przy ulicy Stokrotki 1/46,
  • skrócenia okresu wypowiedzenia członkostwa osób zamieszkałych w Wspólnocie Mieszkaniowej przy ul. Różanej 22 – przyjęcia zasady ,że ustanie członkostwa osób, które złożyły lub złożą wypowiedzenie członkostwa nastąpi z datą złożenia wypowiedzenia, a zwrot udziałów w 2017 r. lub 2018 r.
  • odstąpienia z dniem od 1.01.2017 r. od wystawiania faktur za użytkowanie dodatkowych pomieszczeń i korytarzy – wprowadzenia do opłat eksploatacyjnych za mieszkanie nowych pozycji „opłata za użytkowanie korytarza – „opłata za dodatkowe pomieszczenie w piwnicy”
  • zastąpienia od dnia 01.01.2017 r. systemu zindywidualizowanego rozliczania kosztów ogrzewania systemem uproszczonym w budynku przy ulicy Dziewanny 7 wraz z naliczeniem miesięcznej stawki opłaty zaliczkowej na centralne ogrzewanie w wysokości 2,38 zł/m2
  • zastąpienia od dnia 01.01.2017 r. systemu zindywidualizowanego rozliczania kosztów ogrzewania systemem uproszczonym w budynku przy ulicy Dziewanny 9 wraz z naliczeniem miesięcznej stawki opłaty zaliczkowej na centralne ogrzewanie w wysokości 2,16 zł/m2
  • zmniejszenia od 1.01.2017 r. opłat za dzierżawę terenu w osiedlu Skarpa o 1.20 zł z pozycji koszty administrowania.
  • ustanowienia hipoteki przymusowej wobec dłużnika zamieszkałego przy ulicy Różanej w osiedlu Ruta,
  • odstąpienia od realizacji wniosku o założenia księgi wieczystej oraz ustanowienia hipoteki przymusowej wobec dłużnika zamieszkałego przy ulicy Watykańska w osiedlu Ruta w związku ze spłata zadłużenia,

III. Rozpatrzył pisma członków i mieszkańców dot:

– zmiany wysokości zaliczki na CO,
– zawieszenia postępowania egzekucyjnego,
– zwrotu nadpłaty występującej na koncie opłat eksploatacyjnych,
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych,
– wystąpienia z rejestru członków ze skróceniem okresu wypowiedzenia,
– zawarcia umowy na najem powierzchni wspólnej,
– cofnięcie decyzji o rozwiązaniu umowy najmu,
– zwrot kosztów poniesionych z tytułu dezynsekcji całego budynku.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie