ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Zarządu Nr 52/2013 z dnia 17.12.2013 r.

Protokół nr 52/2013
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 17.12.2013 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

przedłużenia terminu spłaty zaległości

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków i mieszkańców SM „Czuby” umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka i osób zamieszkałych postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 osobie w terminie do 27.12.2013 r.
– 1 osobie w terminie do 31.12.2013 r.
– 1 osobie w terminie do 31.01.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 01.02.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 31.03.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 30.04.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 30.06.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 31.07.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 30.09.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 31.10.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 31.12.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 31.05.2015 r.
– 1 osobie rozpatrzy podanie po dokonaniu wpłaty na poczet zadłużenia kwoty 4 000 zł,
oraz
– 1 osobie w terminie di 31.03.2014 r. tytułu wpłat normatywu

odstąpienia od naliczenia odsetek

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka i mieszkańców SM „Czuby”, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:

– 2 osobom w wysokości 30%
– 1 osobie w wysokości 40%
– 1 osobie w wysokości 50%
– 2 osobom w wysokości 100%
– 1 osobie nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczenia

zwrotu nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot byłym właścicielom lokali mieszkalnych kwoty 344,00 zł i kwoty 275,34 zł pozostałej na koncie opłat eksploatacyjnych w/w po sprzedaży mieszkania w zasobach SM „Czuby”- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.

wsparcia finansowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przekazanie w formie darowizny kwoty 500,00 zł na konto Stowarzyszenia Kultura Czubów, która to kwota zdeponowana na koncie w PKO BP Oddział IV w Lublinie pozwoli stowarzyszeniu negocjowanie korzystnych warunków obsługi konta.

przeksięgowanie środków

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeksięgowanie w osiedlu Błonie środków z konta fundusz płac grupy pracowników technicznych kwoty 2 200 zł oraz konta pracowników administracyjnych 2 000 zł na konto grupy gospodarzy rejonu kwotę 4 200 zł .Powyższa decyzja podyktowana została wykorzystaniem fundusz płac w grupie gospodarzy w okresie zimowym na początku 2013 r.

Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dot.

wynajęcie lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wynajem:
a) z dniem 1.01.2014 r. lokalu użytkowego położonego przy ulicy Bocianiej w osiedlu Łęgi nowemu najemcy z przeznaczeniem na magazyn firmy internetowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i warunki najmu.

b) z dniem 1.01.2014 r. lokalu użytkowego położonego przy ulicy Różanej w osiedlu Ruta nowemu najemcy z przeznaczeniem na sklep i komis dziecięcy jako najkorzystniejszej oferty – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i warunki najmu.

zmiana najemcy

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego przy ulicy Fantastycznej w osiedlu Skarpa – w miejsce osoby fizycznej wchodzi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Wszystkie warunki umowy pozostają bez zmiany – w tym miejscu w protokole umieszczono nazwę spółki.

zakupu sprzętu

Zarząd Spółdzielni na podstawie § 46 regulaminu zamówień wyraził zgodę w trybie zamówienia z wolnej ręki na zakup 2 szt. komputerów typu Fujitsu ESPRIMO P410, 2 szt. drukarek typu HP2200, oprogramowania w wersji Office 365 na potrzeby Administracji Osiedla Łęgi. Sprzęt komputerowy znajdujący się na stanie administracji jest przestarzały i nie nadaje się do dalszego użytkowania.

zatwierdzenie protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu przeprowadzonego w trybie zapytania o cenę na sprzątanie klatki schodowej w budynku przy ulicy Kawaleryjskiej 4 (kl. IV) mieszkania od nr 36 do 45 w osiedli Błonie. Wyraził zgodę na zawarcie umowy o wykonanie prac z firmą wskazaną w protokole tj. EFZON oraz wprowadzenie od 1.01.2014 r. do opłat czynszowych pozycji „sprzątanie klatki schodowej” w wysokości 8,00 zł.

Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko mieszkaniowych:

– wyraził zgodę na prowadzenie działalności gospodarczej (gabinet stomatologiczny) w lokalu przy ulicy Szmaragdowej w osiedlu Widok – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i adres lokalu.

Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

przyznał gospodarzowi rejonu mieszkalnego w osiedlu Ruta wynagrodzenie zasadnicze w wys1680 zł. mies. w/g 6 kat. zaszeregowania w związku podniesieniem kwoty minimalnego wynagrodzenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.

zlecił osobie zamieszkałej w budynku siedziby Zarządu wykonywanie obowiązków otwierania i zamykania siedziby Zarządu przy u. Watykańskiej 6 w okresie 1.01.2014 r. – 31.12.2014 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono wysokość wynagrodzenia i dane osobowe.

przedłużył n/w pracownikom umowy o pracę z dniem 1.01.2014 r.:

  1. gospodarzem rejony mieszkalnego w osiedlu Skarpa do 31.12.2015 r. w wymiarze 1/2 etatu –
    w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i warunki płacy
  2. inst. ds. społeczno-wych. w Domu Kultury Skarpa do 31.03.2014 r. w wymiarze 1/4 etatu –
    w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i warunki płacy
  3. gospodarz rejonu mieszkalnego w osiedlu Błonie do 30.04.2015 r. w wymiarze 1 etatu –
    w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i warunki płacy

nie przedłużył umowy i pracę z pracownikiem zatrudnionym w Administracji Osiedla „Błonie”. Umowa rozwiąże się z dniem 31.12.2013 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.

zatwierdził wniosek kierownika administracji osiedla „Skarpa” w sprawie wypowiedzenia dotychczasowych warunków pracy i płacy pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku robotnika gospodarczego d/prac ciężkich i zaproponowanie nowych tj:

  1. zmiana nazwy stanowiska pracy z robotnika gospodarczego d/prac ciężkich na sprzątaczkę,
  2. zmiana wymiaru czasu pracy z 1/2 etatu na 1/4 etatu
  3. zmiana wynagrodzenia zasadniczego proporcjonalnie do wymiaru czasu pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.

podjął uchwałę następującej treści:

Uchwała nr 23
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 17 grudnia 2013 r.

w sprawie: likwidacji dyżurów popołudniowych w SM „Czuby” w Lublinie

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie, wdrażając w życie program oszczędnościowy podjął uchwałę następującej treści:

§ 1

Z dniem 1.01.2014 r. likwiduje się dyżury pracowników Sp-ni pełnione w czwartki do godz. 17:00 w ramach tzw. popołudniowych przyjęć interesantów.

§ 2

Decyzja podyktowana jest bardzo małym zainteresowaniem mieszkańców tą formą załatwiania spraw poza normalnymi godzinami pracy.

§ 3

Sprawy dotyczące awarii poza godzinami pracy zgłaszać należy pod numer telefonu pogotowia technicznego.

§ 4

Zobowiązuje się kierowników administracji osiedlowych do wywieszenia na drzwiach wejściowych do siedzib administracji ogłoszenia informującego mieszkańców o powyższej decyzji.

Ad. 6
Zarząd Spółdzielni zapoznał się z poniżej przedstawionym protokołem.

W tym miejscu umieszczono PROTOKÓŁ z komisyjnej oceny ofert na ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” na rok 2014 – II etap po negocjacjach.

Na tym protokół zakończono.

Sporz. Zarząd Spółdzielni.

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie