z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 17.12.2013 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– przedłużenia terminu spłaty zaległości
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków i mieszkańców SM „Czuby” umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka i osób zamieszkałych postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 osobie w terminie do 27.12.2013 r.
– 1 osobie w terminie do 31.12.2013 r.
– 1 osobie w terminie do 31.01.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 01.02.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 31.03.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 30.04.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 30.06.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 31.07.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 30.09.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 31.10.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 31.12.2014 r.
– 1 osobie w terminie do 31.05.2015 r.
– 1 osobie rozpatrzy podanie po dokonaniu wpłaty na poczet zadłużenia kwoty 4 000 zł,
oraz
– 1 osobie w terminie di 31.03.2014 r. tytułu wpłat normatywu
– odstąpienia od naliczenia odsetek
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka i mieszkańców SM „Czuby”, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 osobom w wysokości 30%
– 1 osobie w wysokości 40%
– 1 osobie w wysokości 50%
– 2 osobom w wysokości 100%
– 1 osobie nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczenia
– zwrotu nadpłaty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot byłym właścicielom lokali mieszkalnych kwoty 344,00 zł i kwoty 275,34 zł pozostałej na koncie opłat eksploatacyjnych w/w po sprzedaży mieszkania w zasobach SM „Czuby”- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
– wsparcia finansowego
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przekazanie w formie darowizny kwoty 500,00 zł na konto Stowarzyszenia Kultura Czubów, która to kwota zdeponowana na koncie w PKO BP Oddział IV w Lublinie pozwoli stowarzyszeniu negocjowanie korzystnych warunków obsługi konta.
– przeksięgowanie środków
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeksięgowanie w osiedlu Błonie środków z konta fundusz płac grupy pracowników technicznych kwoty 2 200 zł oraz konta pracowników administracyjnych 2 000 zł na konto grupy gospodarzy rejonu kwotę 4 200 zł .Powyższa decyzja podyktowana została wykorzystaniem fundusz płac w grupie gospodarzy w okresie zimowym na początku 2013 r.
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dot.
– wynajęcie lokalu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wynajem:
a) z dniem 1.01.2014 r. lokalu użytkowego położonego przy ulicy Bocianiej w osiedlu Łęgi nowemu najemcy z przeznaczeniem na magazyn firmy internetowej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i warunki najmu.
b) z dniem 1.01.2014 r. lokalu użytkowego położonego przy ulicy Różanej w osiedlu Ruta nowemu najemcy z przeznaczeniem na sklep i komis dziecięcy jako najkorzystniejszej oferty – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i warunki najmu.
– zmiana najemcy
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego przy ulicy Fantastycznej w osiedlu Skarpa – w miejsce osoby fizycznej wchodzi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Wszystkie warunki umowy pozostają bez zmiany – w tym miejscu w protokole umieszczono nazwę spółki.
– zakupu sprzętu
Zarząd Spółdzielni na podstawie § 46 regulaminu zamówień wyraził zgodę w trybie zamówienia z wolnej ręki na zakup 2 szt. komputerów typu Fujitsu ESPRIMO P410, 2 szt. drukarek typu HP2200, oprogramowania w wersji Office 365 na potrzeby Administracji Osiedla Łęgi. Sprzęt komputerowy znajdujący się na stanie administracji jest przestarzały i nie nadaje się do dalszego użytkowania.
– zatwierdzenie protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu przeprowadzonego w trybie zapytania o cenę na sprzątanie klatki schodowej w budynku przy ulicy Kawaleryjskiej 4 (kl. IV) mieszkania od nr 36 do 45 w osiedli Błonie. Wyraził zgodę na zawarcie umowy o wykonanie prac z firmą wskazaną w protokole tj. EFZON oraz wprowadzenie od 1.01.2014 r. do opłat czynszowych pozycji „sprzątanie klatki schodowej” w wysokości 8,00 zł.
Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko mieszkaniowych:
– wyraził zgodę na prowadzenie działalności gospodarczej (gabinet stomatologiczny) w lokalu przy ulicy Szmaragdowej w osiedlu Widok – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i adres lokalu.
Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– przyznał gospodarzowi rejonu mieszkalnego w osiedlu Ruta wynagrodzenie zasadnicze w wys1680 zł. mies. w/g 6 kat. zaszeregowania w związku podniesieniem kwoty minimalnego wynagrodzenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
– zlecił osobie zamieszkałej w budynku siedziby Zarządu wykonywanie obowiązków otwierania i zamykania siedziby Zarządu przy u. Watykańskiej 6 w okresie 1.01.2014 r. – 31.12.2014 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono wysokość wynagrodzenia i dane osobowe.
– przedłużył n/w pracownikom umowy o pracę z dniem 1.01.2014 r.:
- gospodarzem rejony mieszkalnego w osiedlu Skarpa do 31.12.2015 r. w wymiarze 1/2 etatu –
w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i warunki płacy - inst. ds. społeczno-wych. w Domu Kultury Skarpa do 31.03.2014 r. w wymiarze 1/4 etatu –
w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i warunki płacy - gospodarz rejonu mieszkalnego w osiedlu Błonie do 30.04.2015 r. w wymiarze 1 etatu –
w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i warunki płacy
– nie przedłużył umowy i pracę z pracownikiem zatrudnionym w Administracji Osiedla „Błonie”. Umowa rozwiąże się z dniem 31.12.2013 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
– zatwierdził wniosek kierownika administracji osiedla „Skarpa” w sprawie wypowiedzenia dotychczasowych warunków pracy i płacy pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku robotnika gospodarczego d/prac ciężkich i zaproponowanie nowych tj:
- zmiana nazwy stanowiska pracy z robotnika gospodarczego d/prac ciężkich na sprzątaczkę,
- zmiana wymiaru czasu pracy z 1/2 etatu na 1/4 etatu
- zmiana wynagrodzenia zasadniczego proporcjonalnie do wymiaru czasu pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
– podjął uchwałę następującej treści:
Uchwała nr 23
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 17 grudnia 2013 r.
w sprawie: likwidacji dyżurów popołudniowych w SM „Czuby” w Lublinie
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie, wdrażając w życie program oszczędnościowy podjął uchwałę następującej treści:
§ 1
Z dniem 1.01.2014 r. likwiduje się dyżury pracowników Sp-ni pełnione w czwartki do godz. 17:00 w ramach tzw. popołudniowych przyjęć interesantów.
§ 2
Decyzja podyktowana jest bardzo małym zainteresowaniem mieszkańców tą formą załatwiania spraw poza normalnymi godzinami pracy.
§ 3
Sprawy dotyczące awarii poza godzinami pracy zgłaszać należy pod numer telefonu pogotowia technicznego.
§ 4
Zobowiązuje się kierowników administracji osiedlowych do wywieszenia na drzwiach wejściowych do siedzib administracji ogłoszenia informującego mieszkańców o powyższej decyzji.
Ad. 6
Zarząd Spółdzielni zapoznał się z poniżej przedstawionym protokołem.
W tym miejscu umieszczono PROTOKÓŁ z komisyjnej oceny ofert na ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” na rok 2014 – II etap po negocjacjach.
Na tym protokół zakończono.
Sporz. Zarząd Spółdzielni.