ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Zarządu Nr 46/2013 z dnia 05.11.2013 r.

Protokół nr 46/2013
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 05.11.2013 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
2. Sprawy finansowe,
3. Sprawy eksploatacyjne,
4. Sprawy członkowsko mieszkaniowe,
5. Sprawy wniesione.

Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag,  jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

przedłużenia terminu spłaty zaległości

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków i mieszkańców SM „Czuby” umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka i osób zamieszkałych postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 osobie w terminie do 30.04..2014 r.
– 1 osobie w terminie do 31.10.2014 r.
– 1 osobie nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu i polecił skierować wniosek o egzekucję należności do komornika

skierowania wniosków do komornika

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie wniosków do komornika o wszczęcie egzekucji wobec 8 dłużników wyszczególnionych w załączniku, osób wobec których podejmowane przez spółdzielnię działania: wysyłanie wezwań i rozkładanie zadłużenia do spłaty na raty okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

odstąpienia od naliczenia odsetek

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka i mieszkańców SM „Czuby” , postanowił odstąpić od naliczania odsetek:

– 2 osobom w wysokości 40%
– 1 osobie w wysokości 100%

oraz z tytułu nieterminowo wnoszonych rat normatywu
– 1 osobie w wysokości 50% z

zaksięgowania w koszty operacyjne

Zarząd Spółdzielni postanowił spisać w pozostałe koszty operacyjne Zarządu poniesionych nakładów w kwocie 245 075,30 zł na realizację zadania inwestycyjnego Łęgi – Wiklinowa 2.

– Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Dziewanny 14 w Lublinie

Zarząd Spółdzielni postanowił:
a) powstałą w nieruchomości przy ul. Dziewanny 14 w wyniku rozliczenia kosztów eksploatacji (bez centralnego ogrzewania i zimnej wody-rozliczenie indywidualne ) nadwyżkę w kwocie 11 252.72 zł przeksięgować wg. załącznika na konto rozrachunkowe ,,204″ indywidualnie na każde mieszkanie. Wynik ten rozliczyć łącznie z centralnym ogrzewaniem i zimną wodą.

b) dodatni wynik na funduszu remontowym nieruchomości w kwocie 9 299, 73 zł pozostawić w zasobach SM „ CZUBY” gdyż w obecnym stanie prawnym wspólnocie mieszkaniowej nie przysługuje w stosunku do spółdzielni mieszkaniowej roszczenie o rozliczenie i zwrot środków z tytułu świadczeń na fundusz remontowy za okres przed powstaniem wspólnoty.

wystąpienia do sądu o ustanowienie kuratora dla dłużnika

Zarząd Spółdzielni postanowił wystąpić z wnioskiem do sądu o ustanowienie kuratora dla dłużników zajmujących lokal mieszkalny przy ulicy Jana Pawła II 9 w osiedlu Ruta , na koncie opłat eksploatacyjnych którego na dzień 31.10.2013 r. występuje zadłużenie w wysokości 20 773,15 zł bez odsetek ( w tym 4 nakazy zapłaty) a komornik nie może wszcząć postępowania egzekucyjnego gdyż dłużnik nie zamieszkuje pod wskazanym adresem – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników .

korekty funduszu płac na 2013 r.

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przekroczenie planowanego funduszu płac w osiedlu Widok o kwotę 3 723,70 zł z przeznaczeniem na zimowe utrzymanie osiedla. Zaplanowane na rok 2013 na ten cel środki zostały wykorzystane styczeń – kwiecień 2013 r.

Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dot.

częściowego fakturowania robót

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę firmie HONORIS na częściowe zafakturowanie prac związanych z remontem balkonów w budynku przy ulicy Romantycznej 8 – po wykonaniu minimum 50% zakresu robót w budynku.

zlecenie podziału działki

Zarząd Spółdzielni w związku z odmową przejęcia przez Zarząd Dróg i Mostów Lublinie na majątek ulicy Rucianej w osiedlu Ruta z uwagi na nie wydzielenie z pasa drogowego zlokalizowanego tam parkingu polecił zlecić Zakładowi Usług Geodezyjnych GBO s.c. opracowanie operatu technicznego projektu podziału działki 40/10 będącej obecnie w wieczystym użytkowaniu Spółdzielni.

zakupu komputerów

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup 2 szt. komputerów używanych „DELL” OPTIPLEX 780 ULTRA SLIM wraz z zainstalowanym systemem WINDOWS 7 PROFESIONAL SP I PL za kwotę 1 614 zł brutto dla administracji osiedla Widok.

zmiany opłat za lokal użytkowy

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę od 01.01.2013 r. wysokości stawki najmu za lokal przy ulicy Radości 11 w osiedlu Skarpa i przy ulicy Dziewanny w osiedlu Ruta – w tym miejscu w protokole umieszczono wysokość stawek i adresy lokali.

Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko mieszkaniowych:

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowego członka.

– wycofał skierowane do Rady Nadzorczej wnioski o pozbawienie członkostwa przez wykluczenie wobec 4 członków wyszczególnionych w załączniku, którzy dokonali spłaty zadłużenia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.

Ad. 5
Zarząd Spółdzielni dokonał otwarcia ofert na badanie sprawozdania finansowego SM Czuby za 2013 r.

W tym miejscu umieszczono – Protokół sporządzony w dniu 05.11.2013 r dotyczący wyboru Biegłego Rewidenta do badania sprawozdania finansowego za 2013 r. w Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” w Lublinie.

 
Na tym protokół zakończono.

Sporz. Zarząd Spółdzielni.

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie