Protokół nr 30/2013
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 16.07.2013 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
2. Sprawy finansowe,
3. Sprawy eksploatacyjne,
4. Sprawy członkowsko mieszkaniowe,
5. Sprawy pracownicze,
6. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– przedłużenia terminu spłaty zaległości
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków i mieszkańców SM „Czuby” umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka i osób zamieszkałych postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 osobie w terminie do 30.11.2013 r.
– 2 osobom w terminie do 31.12.2013 r.
– 1 osobie w terminie do 30. 06.2014 r.
– odstąpienia od naliczenia odsetek
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka i mieszkańców SM „Czuby” , postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 osobie w wysokości 30%
– 2 osobom w wysokości 40%
– 1 osobie w wysokości 70%
– 1 osobie w wysokości 100%
oraz z tytułu nieterminowych wpłat normatywu :
– 1 osobie w kwocie 918,56 zł w związku z trudną sytuacją materialną rodziny.
– 1 osobie w wysokości 50%
– zwrotu nadpłaty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę osobie zam. przy ulicy Biedronki w osiedlu Łęgi na zwrot w kasie spółdzielni nadpłaty występującej na koncie opłat eksploatacyjnych w wysokości kwoty 749.61 zł,- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dot.
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na wykonanie wymiany docieplenia ścian szczytowych w budynku przy ulicy Fantastycznej 11 w osiedlu Skarpa. Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko mieszkaniowych:
– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
Ad.5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– odroczył termin rozpatrzenia wniosku do kolejnego posiedzenia kierownika Administracji Osiedla Łęgi dot. zadudnienia na okres zastępstwa za pracownika przebywającego na długotrwałym zwolnieniu lekarskim, innego pracownika.
Ad.6
Zarząd Spółdzielni postanowił wzorem lat ubiegłych przeprowadzić ankietę wśród mieszkańców na temat działalności Spółdzielni, w której zapyta między innymi jak mieszkańcy oceniają:
– stan i wygląd budynków ,wygląd chodników, przejść, ulic w osiedlu
– dostępność do sieci sklepów i usług w osiedlu
– rozmieszczenie i utrzymanie zieleni i placów zabaw w osiedlu
– działalność Domów Kultury
– pracę Administracji Osiedla, Zarządu Spółdzielni, Rady Nadzorczej i Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla
– pracę SM „Czuby” na tle innych spółdzielni.
Na tym protokół zakończono.
Sporz.
Zarząd Spółdzielni.