Protokół nr 45 / 2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 13.11.2012 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1.Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia ,
2.Sprawy finansowe.
3.Sprawy eksploatacyjne.
4.Sprawy członkowsko mieszkaniowe.
5.Sprawy pracownicze
6.Sprawy wniesione.


Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag , jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków i mieszkańców SM „Czuby” umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka i osób zamieszkałych postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 osobie w terminie do 31.08.2012 r.
– 2 osobom w terminie do 31.10.2012 r. ( 1 termin ostateczny)
– 3 osobom w terminie do 30.11.2012 r.
– 2 osobom w terminie do 31.12.2012 r. – sprawdzić po 3 m- ch
– 1 osobie w ratach po 1000 zł miesięcznie – sprawdzić po 3 m- ch
oraz
– 1 osobie w terminie do 31.12.2012 r. z tytułu rat normatywu
– 1 najemcy lokalu w terminie do 30.11.2013 r.

utworzenie rezerwy

Zarząd Spółdzielni postanowił utworzyć rezerw na należności z tytułu opłat czynszowych z lokali użytkowych i dzierżaw terenu na postawie umów najmu. Wobec 8 użytkowników ujętych w wykazie stosowane jest postępowanie sądowe o zapłatę należności a także o egzekucję należności już zasądzonych oraz eksmisję z lokali użytkowych i dzierżaw terenu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe użytkowników.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka i mieszkańców SM „Czuby” , postanowił odstąpić od naliczania odsetek:

– 1 osobie w wysokości 40%
– 1 osobie w wysokości 50%
– 1 osobie w wysokości 100%
– 1 osobie nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczenia
oraz
– 1 osobie w wysokości 30% z tytułu normatywu
– 1 najemcy lokalu w wysokości 100%

wypłaty nadwyżki

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wypłatę kwoty 1 889,82 zł stanowiąca nadwyżkę wpłaconych środków (kwoty zwróconej przez komornika) przy realizacji zamiany zadłużonego mieszkania położonego przy ulicy Bursztynowej w osiedlu Poręba – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osoby zamieniającej mieszkanie .

Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

rozszerzenie zakresu robót

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na rozszerzenie w 2012 r. zakresu robót remontowych chodników o roboty dodatkowe w osiedlu Skarpa tj.
– schodów terenowych przed budynkiem przy ul. Przedwiośnie
– alejki przy pawilonie Radości 2c
– alejki od Al. Młodości do parkingu przed Sympatyczną 3
– alejki na wschodnim szczycie budynku Radości 3
– alejki przed budynkiem Radości 3
– alejki równoległej do wjazdu od ul. Radości do ul. Sympatycznej
– alejki od II klatki Sympatycznej 16 do ul. Sympatycznej.

Na wykonanie w/w robót zostały zabezpieczone w 2012 r. środki na funduszu celowym na remont chodników w os Skarpa.
Wykonanie w/w robót zlecił na podstawie § 46 pkt 2 ppkt l Regulaminu udzielania zamówień firmie Budownictwo Drogowe wykonującej prace remontowe w osiedlu a wybranej w drodze przetargu nieograniczonego.

zatwierdzenie protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu przeprowadzonego w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie odwodnienia i naprawę nawierzchni garaży przy ulicy Bocianiej 1 w osiedlu łęgi. Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/we prac przez firmę wskazaną w protokole tj. Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o.

zlecenie wykonania robót

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie w trybie awaryjnym monitoringu z ewentualnym czyszczeniem poziomów instalacji sanitarnej w budynku przy ulicy Szaserów 11 w osiedlu Błonie z uwagi na częstą niedrożność.

wymianę szyldu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę najemcy lokalu użytkowego zlokalizowanego przy ulicy Watykańskiej na wymianę zniszczonego i zużytego szyldu (banneru) – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.

Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych:

– skierował do Rady Nadzorczej wniosek o pozbawienie członkostwa przez wykreślenie z rejestru członków na podstawie § 67 Statutu Spółdzielni 12 osób wyszczególnionych w załączniku. N/w osoby zbyły prawa do lokali , utraciły w wyniku podziału majątku i nie złożyły wniosku o wystąpienie z członkostwa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków .

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad.5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– wyraził zgodę na pokrycie kosztów przynależności do Polskiej Izby Inżyniera Budownictwa oraz LOIIB za 2013 r. pracownikom posiadającym odpowiednie uprawnień budowlane, pełniącym funkcje związane z nadzorem robót budowlanych, wykonywaniem przeglądów okresowych .

Ad. 6
Zarząd Spółdzielni zapoznał się z poniżej umieszczonym protokołem i ofertami.

W tym miejscu w protokole umieszczono – Protokół z komisyjnego otwarcia ofert na ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” w Lublinie

Na tym protokół zakończono.

Sporz. Zarząd Spółdzielni.

Data opublikowania: 13:02, 11 maja 2016

Kategorie: 2012