ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Zarządu Nr 44/2012 z dnia 06.11.2012 r.

Protokół nr 44 / 2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 06.11.2012 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia ,
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne,
4. Sprawy członkowsko mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag , jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków i mieszkańców SM „Czuby” umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka i osób zamieszkałych postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 osobie w terminie do 31.08.2013 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka i mieszkańców SM „Czuby” , postanowił odstąpić od naliczania odsetek:

– 1 osobie w wysokości 40%
– 1 osobie w wysokości 100% z tytułu nieterminowo wnoszonych rat normatywu
– 2 osobom nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczenia ( w tym 1 z tytułu rat normatywu).

Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zlecenie wymiany reduktora

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie Inwestprojekt Dźwig wymianę przekładni reduktora dźwigu w budynku przy ulicy Sasankowej 5 w osiedlu Ruta.

zatwierdzenia protokołu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na modernizacje instalacji elektrycznej w piwnicach i garażu podziemnym w budynku przy ulicy Dziewanny 14 w osiedlu Ruta. Wyraził zgodę na zlecenie wykonania w/w robót firmie wskazanej w protokole tj. Przedsiębiorstwu Wielobranżowemu MEX-EL w Lublinie.

zmiana najemcy lokalu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego:

  1. położonego przy ulicy Kaczeńcowej w osiedlu łęgi . Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia , zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmian – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu.
  2. położonego przy ulicy Radości w osiedlu Skarpa. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia , zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmian– w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. lokalu.

zawarcie aneksu do umowy

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie aneksu do umowy – przedłużenia na okres kolejnych 5 lat z Miejską Biblioteka Publiczną o najem lokalu przy ulicy Sympatycznej w osiedlu Skarpa – do dnia 31.12.2017 r.

Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych:

– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.

Ad.5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– wyraził zgodę na korekty w wynagrodzeniach pracowników technicznych w osiedlu łęgi poprzez przeniesienie z pozycji place pracowników nadzoru technicznego do pozycji płace pracowników administracji kwoty wypłaconego ekwiwalentu.


Ad.6
Zarząd Spółdzielni dokonał otwarcia ofert na badanie sprawozdania finansowego SM „Czuby” za 2012 r.

W tym miejscu w protokole umieszczono P r o t o k ó ł  sporządzony w dniu 06.11.2012 r dotyczący wyboru Biegłego Rewidenta do badania sprawozdania finansowego za 2012r w Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY” w Lublinie.

Na tym protokół zakończono.

Sporz. Zarząd Spółdzielni.

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie