Protokół Nr 41/2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 16.10.2012 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków i mieszkańców SM „Czuby” umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka i osób zamieszkałych postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 osobie w terminie do 30.04.2013 r.
– 3 osobom w terminie do 31.10.2013 r.
– 1 osobie odroczył termin rozpatrzenia prośby do dnia 22.10.2012 r.
– 2 osobom w terminie do 31.10.2013 r. z tytułu normatywu.
– zwrotu nadpłaty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty powstałej na koncie opłat eksploatacyjnych:
– osobie zam. zam. Wiklinowa w osiedlu łęgi w wysokości 1 489,84 zł
– osobie zam. Bursztynowa w osiedlu Poręba w wysokości 1 836,58 zł – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka i mieszkańców SM „Czuby”, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 osobie w wysokości 30%
– 1 osobie w wysokości 100%
oraz z tytułu normatywu
– 1 osobie w wysokości 70%
– 1 osobie w wysokości 100%
– zaprzestanie naliczania opłat
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na nie naliczanie opłat za najem niżej wymienionych lokali użytkowych od dnia 1.10.2012 r.:
- ul. Fantastyczna 4/1 a – umowa z najemczynią lokalu została rozwiązana z dniem 15.10.2011 r. Powodem rozwiązania umowy były zaległości czynszowe.
- ul. Romantyczna 17 – najemca wystąpił pismem z dnia 09.10.2012 r. o rozwiązanie umowy najmu podając jako powód rozwiązania – w tym miejscu w protokole umieszczono dane najemcy.
– anulowanie umowy najmu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na anulowanie umowy zawartej z najemcą lokalu przy ul. Sympatycznej w osiedlu Skarpa Umowa została zawarta w dniu 1.07.2012 r. a firma nie podjęła działalności w lokalu- w tym miejscu w protokole umieszczono dane najemcy.
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenie protokołu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie ogrodzenia wiaty i schodów przy budynku Tatarakowa 28 w osiedlu Łęgi. Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac z firmą wskazana przez komisję przetargową TANDROG Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego w Lublinie.
– przeprowadzenie przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu nieograniczonego na montaż czujek wraz z instalacją elektryczną w piwnicach i garażu podziemnym budynku przy ulicy Dziewanny 14. Zatwierdził Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia orza skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– unieważnienie przetargu
Zarząd Spółdzielni unieważnił przetarg na wykonanie ekspertyzy technicznej określenia stanu technicznego instalacji gazowej w budynku przy ulicy Romantycznej 10, Przedwiośnie 1 w osiedlu Skarpa i budynku Biedronki 3 w osiedlu łęgi. Do przetargu ustalonego na dzień 12.10.2012 r. nie wpłynęła żadna oferta.
– sporządzenie aneksu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na sporządzenie aneksu do umowy nr 06/ER/I2 z firmą „STANDRÓG” zawierającego:
- Zwiększenie zakresu prac o wykonanie progów zwalniających z kostki brukowej na łączniku ul. Rucianej i Dziewanny w ilości 3 szt.-zgodnie z uchwałą nr 22/2012 Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla „Ruta.
- Zmianę technologii wykonania remontu podestów przed wejściami do klatek schodowych w budynku przy ul. Jutrzenki 10 z wierzchnią warstwą z żywicy epoksydowej firmy „Sto”.
– wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na ujęcie w planie robót do wykonania w 2014 r. ze środków mienia spółdzielni wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w lokalu użytkowym przy ulicy Fantastycznej w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.
– dzierżawa terenu
Zarząd Spółdzielni dzierżawcy P.W. TAKT teren przy ulicy Stokrotki (parking strzeżony) w osiedlu Ruta ustalił stawkę za dzierżawę w wysokości – w tym miejscu w protokole umieszczono stawkę dzierżawy.
– rozwiązanie umowy najmu
Zarząd Spółdzielni rozwiązał umowę z najemca lokalu użytkowego przy ulicy Romantycznej w osiedlu Skarpa w trybie natychmiastowym bez okresu wypowiedzenia. Wyraził zgodę na przekazanie lokalu przez osobę wskazaną przez najemcę- w tym miejscu w protokole umieszczono dane najemcy.
Ad. 4
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni.