Protokół Nr 36/2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 11.09.2012 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.:
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2013 r.
– 2 członkom nie wyraził zgody na ponowne przedłużeniem spłaty zadłużenia i polecił:
wobec pierwszego skierować wniosek do sądu o wydanie nakazu zapłaty, wobec drugiego wniosek do komornika o wszczęcie egzekucji należności.
– odroczenia terminu licytacji mieszkania
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odroczenie z dnia 24.09.2012 r. na okres 3 miesięcy terminu licytacji mieszkania przy ulicy Gościnna w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe i adres lokalu.
– wypłaty lub zaliczenia kaucji na poczet zaległości
W związku z wyodrębnieniem lokali, przez członków wyszczególnionych w załączniku członków, które podpisały umowę o spółdzielcze lokatorskie prawo przekształcając z umowy najmu, Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wypłatę wniesionej kaucji lub w przypadku zaległości w opłatach eksploatacyjnych na przeksięgowanie jej na poczet opłat eksploatacyjnych.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 30%
– 2 członkom w wysokości 40%
– 3 członkom w wysokości 50%
Oraz
– 1 dzierżawcy terenu nie wyraził zgody od odstąpienia od egzekwowania odsetek od sprawy sądowej
– zwrotu udziałów
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot udziałów byłemu członkowi za lokal mieszkalny przy ulicy Bursztynowej w osiedlu Widok zgodnie z przepisami określonymi w art. 26 § 1 ustawy prawo spółdzielcze i w § 12 pkt 6 Statutu Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka.
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zlecenie robót
Zarząd Spółdzielni na podstawie § 46 regulaminu wyraził zgodę na zlecenie w trybie awaryjnym firmie REMIG Usługi Kanalizacyjne w Lublinie monitoringu instalacji sanitarnej w budynku przy ulicy Szaserów 1 w osiedlu Błonie w trybie.
– podpisanie aneksu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podpisanie aneksu i zlecenie na warunkach określonych w umowie firmie KOM- EKO Sp. z o. o. wykonywanie prac związanych z zimowym utrzymaniem osiedla Łęgi.
Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko mieszkaniowych:
– wyraził zgodę na wzajemną zamianę lokalu mieszkalnego członkowi zam. przy Fantastyczna w osiedlu Skarpa z osobą dysponującym lokalem mieszkalnym, przy ulicy Pawiej w Lublinie- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osób zamieniających lokale.
– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– wycofał wniosek Zarządu skierowany do Rady Nadzorczej o wykluczenie ze spółdzielni członka zam. przy ulicy Bursztynowej w osiedlu Widok w związku z dokonanymi przez w/w wpłatami na poczet zadłużenia z tytułu opłat eksploatacyjnych oraz bieżących rat normatywu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– na wniosek Komisji Socjalnej z dnia 6.09.2012 r. przyznał 5 pracownikom zapomogi w związku z bardzo ciężkiej sytuacji rodzinnej – w tym miejscu w protokole umieszczono dane pracowników .
Ad. 6
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni.