Protokół Nr 35/2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 04.09.2012 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
– St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko mieszkaniowe
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%
Oraz
– 1 dzierżawcy terenu nie wyraził zgody od odstąpienia od egzekwowania odsetek od sprawy sądowej
– zmiana wysokości zaliczek na centralne ogrzewanie
Zarząd Spółdzielni na wniosek członka wyraził zgodę na zmianę wysokości zaliczki na centralne ogrzewanie z kwoty 177,06 zł /m-c na 150 zł/m-c- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– zawieszenie postępowania komorniczego
Zarząd spółdzielni wyraził zgodę na zawieszenie postępowania komorniczego wobec członka za. w osiedlu Skarpa i rozłożenie na raty spłaty zadłużenia z tytułu opłat za mieszkanie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka i adres zamieszkania.
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu:
a) przeprowadzonego w trybie nieograniczonym na remont budynku przy ulicy Tatarakowej 28 w osiedlu Łęgi oraz wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie prac z firmą wskazaną w protokole – PUH „Marten- Bud”,
b) przeprowadzonego w trybie „zapytania ocenę” na wykonanie usprawnienia wentylacji grawitacyjnej w osiedlu „Błonie”, oraz wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie prac z firmą wskazaną w protokole – Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gazowych Lublin,
c) przeprowadzonego na konserwację i naprawę kserokopiarek w Zarządzie i Administracjach Osiedli oraz wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie prac z firmą wskazaną w protokole – Kserotechnika Lublin,
d) protokół konieczności na zlecenie na podstawie umowy nr 4/AL./ES/2012 z dnia 16.04.2012 r. firmie STANDROG Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego wykonanie robot dodatkowych przy realizacji remontu chodników w osiedlu Skarpa (rozbiórkę placu asfaltowego, likwidację placów).
– przeprowadzenie przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
a) w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie ekspertyzy technicznej określenia stanu technicznego instalacji gazowej w budynku przy ulicy Romantycznej 10, Przedwiośnie 1 w osiedlu Skarpa i budynku przy ulicy Biedronki 3 w osiedlu Łęgi.
Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawarta we wniosku,
b) w trybie „zlecenia z wolnej ręki” Zakładowi Usługowo Handlowemu EKSAM W Lublinie remontu schodów terenowych przy ulicy hetmańskiej 8- 10 w osiedlu Błonie.
Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko mieszkaniowych:
– wyraził zgodę na skierowanie do Rady Nadzorczej wniosków o podjęcie uchwały o wykluczenie ze Spółdzielni wobec 10 członków wymienionych w załączniku zalegających z opłatami czynszowymi i kredytowymi – w tym miejscu w protokole umieszczono wykaz dłużników.
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– w związku ze zwolnieniem lekarskim pracownika Domu Kultury „Błonie” od dnia 4.09.2012 r. do czasu powrotu w/w do pracy, zwiększył innemu pracownikowi – instruktorowi ds. społ.-wychowawczych wymiar czasu pracy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
– w związku ze zwolnieniem lekarskim dozorcy mienia w osiedlu Skarpa, zatrudnił innego pracownika na umowę zastępstwa za w/w pracownik na czas zwolnienia – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników
Ad. 6
Zarząd przeanalizował wnioski z Walnego Zgromadzenia i przekazał właściwym organom do realizacji.
W tym miejscu w protokole umieszczono wnioski zgłoszone na Walnym Zgromadzeniu odbytym w częściach w terminie od 07.05.2012 r. do 20.06.2012 r.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni.