ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Zarządu Nr 24/2012 z dnia 12.06.2012 r.

Protokół Nr 24/2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 12
.06.2012 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2012 r. termin ostateczny
– 2 członkom w terminie do 31.08.2012 r. – w tym 1 członkowi termin ostateczny
– 2 członkom w terminie do 30.09.2012 r.
– 2 członkom w terminie do 30.11.2012 r.
– 3 członkom w terminie do 31.012.2012 r. – w tym 1 członkowi termin ostateczny.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2013 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2013 r.
– 2 członkom w terminie do 30.06.2013 r.
– 1 członkowi w ratach po 500 zł miesięcznie
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu – wniosek do sadu o nakaz zapłaty

skierowania spraw na drogę postepowania sadowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie spraw do sadu przeciwko 8 wymienionym w złączniku dłużnikom o zapłatę należności czynszowych za garaże – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 80%

Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenia protokołu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokoły przetargu:
a) na remont balkonów budynku przy ulicy Fantastycznej 11 ( strona wschodnia ) w osiedlu Skarpa.
Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac z firmą MARTEN – BUD wskazaną w protokole komisji.

b) na roboty związane z wymianą elementów odwodnienie i montażem obróbek blacharskich w budynkach w osiedlu Widok.
Wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie w/w prac z firmą TEKAM SYSTEM Sp. z o.o. wskazaną w protokole komisji.

unieważnienie przetargu

Zarząd Spółdzielni unieważnił przetarg na wykonanie remontu wejść do klatek schodowych w osiedlu Skarpa – wpłynęła tylko jedna oferta z ceną wyższą niż zaplanowane środki.

przeprowadzenie przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
a) w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie projektu instalacji gazowej w budynku przy ulicy Romantycznej 10 w osiedlu Skarpa.
Zatwierdził wykaz firm do których należy skierować zapytanie oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycja zawarta we wniosku.

b) w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie remontu wejść do klatek schodowych w osiedlu Skarpa.
Zatwierdził wykaz firm do których należy skierować zapytanie oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycja zawarta we wniosku.

c) zlecenie wykonania dodatkowych robót przy budowie zatok parkingowych w osiedlu Łęgi tj. opracowania ochrony zagrożonych drzew przy ulicy tatarakowej przez specjalistę dendrologa.

przeprowadzenia referendum

Zarząd Spółdzielni w oparciu o § 3 ust. 2 Zasad i trybu przeprowadzania referendum w SM Czuby, wyraził zgodę na przeprowadzenie referendum w sprawie budowy zatoki postojowej w nieruchomości Sympatyczna 2, 4 i wprowadzenia z dniem 01.08.2012 r. w miejsce zawieszonego odpisu na wymianę dźwigów odpisu „na budowę miejsc postojowych” w wysokości 10,00 zł/miesiąc / lokal mieszkalny.

limit miesięczny na rozmowy telefoniczne.

Zarząd Spółdzielni przyznał limit rozmów na każdy z telefonów komórkowych w jaki zostanie wyposażony każdy z parkingów ( Sympatyczna 1A, Romantyczna 14) w kwocie 30 zł netto/miesiąc.

Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych:

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowego członka.

– wyraził wstępną zgodę na wzajemną zamianę lokalu mieszkalnego członkowi zam. przy ulicy Romantycznej w osiedlu Skarpa z osobą dysponującym lokalem przy ulicy Elektrycznej w Lublinie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dot. osób zamieniających mieszkania.

Ad. 5
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni.

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie