Protokół Nr 22/2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 29.05.2012 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2013 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2013 r.
Oraz
– 1 najemcy lokalu użytkowego w terminie do 30.06.2013 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 30%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 50%
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenie przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
a) w trybie nieograniczonym na wykonanie remontów chodników przy budynku ul. Radości 4 w osiedlu Skarpa.
Zatwierdził Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycja zawarta we wniosku.
b) w trybie „zamówienia z wolej ręki” wykonanie rozbiórki zadaszenia przy lokalach użytkowych w budynku Radości 4.
– zatwierdzenie protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie wymiany wodomierzy i ciepłomierzy po upływie okresu legalizacji w budynkach mieszkalnych przy ulicy Bursztynowej 21, 23 i 25 w osiedlu Widok.
– zmiana opłat za lokal użytkowy
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę opłat za najem lokalu użytkowy – zmniejszenie do 12 zł/m2 / miesięcznie, lokalu położonego przy ulicy Dziewanny w osiedlu Ruta w okresie wakacyjnym lipiec – sierpień 2012 – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu.
Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych
– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowego członka.
– na podstawie Regulaminem przetargu na ustanowienie odrębnej własności obniżył cenę wywoławczą na mieszkanie przy ulicy Sympatycznej 4/32 o kolejne 10%. W związku z powyższym cena wywoławcza kolejnego przetargu ( 3 ) wynosić będzie 161 366,00 zł.
– wyraził wstępną zgodę na przyjęcie w poczet członków i wydanie tytułu prawnego do mieszkania przy ulicy Romantycznej w osiedlu skarpa po zmarłych rodzicach – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłych członków i osób ubiegających się o uzyskanie tytułu do mieszkania.
Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– na wniosek Kierownika Administracji z dniem 1.06.2012 r., zmienia konserwatorowi elektrykowi w os. „Poręba” wymiar czasu pracy z 1/2 etatu na 1 etat – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad. 6
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzieln