Protokół Nr 21/2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 23.05.2012 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach – 2 członkom w terminie do 31.05.2013 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 30%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 6 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenia protokołu:
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu konieczności na wykonanie dodatkowych robót brukarskich w osiedlu Widok
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie Zakładowi Remontowo – Budowlanemu remontu schodów w prześwicie budynku przy ulicy Romantycznej 17.
– zlecenia nadzoru
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zawarcie zlecenia umów na pełnienie obowiązkowego nadzoru nad robotami w branży: drogowej, elektrycznej i nadzór autorski przy budowie zatoki parkingowej w osiedlu Łęgi – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe osób nadzorujących roboty.
– zmianę kaucji
Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na zmianę kaucji pieniężnej na gwarancje ubezpieczeniowe (w celu zabezpieczenia należytego wykonania robót) na roboty związane wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach osiedla Ruta, Widok, Błonie.
– zakup komputera
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup komputera w firmie ZETO Sp. z o.o. (obsługującej sprzęt komputerowy w Spółdzielni) dla administracji osiedla Łęgi.
– zwiększenie limitu rozmów
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwiększenie limitu na służbowy telefon inspektora nadzoru w osiedlu Skarpa.
Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
Ad. 5
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni.