Protokół Nr 09/2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 28.02.2012 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. S[prawy członkowsko mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2013 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu i polecił skierować wniosek do sądu o wydanie nakazu zapłaty.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%
Oraz
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100% z tytułu nieterminowej wpłaty rat normatywu
– rozliczenie energii cieplnej
Zarząd Spółdzielni zatwierdził rozliczenie energii cieplnej za okres od 01.01.2011 do 31.12.2011 r. osiedla Niska Skarpa.
– opłata za drugie miejsce na stanowisku rodzinnym
Zarząd Spółdzielni z dniem 01.04.2012 r. ustala opłatę za drugie miejsce na stanowisku rodzinnym w wysokości 60% opłaty za pojedyncze miejsce postojowe tj. 52,37 zł netto/m-c ( 64,42 zł brutto).
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenie przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
a) w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie projektu technicznego zmiany elewacji budynków przy ulicy Sasankowej 1, 3, 5 i Stokrotki 1, 3, 5, 7 poprzez zmniejszenie otworów okiennych na klatkach schodowych w/w budynków wraz z uzyskaniem decyzji – pozwolenia na budowę. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
b) w trybie „zapytania o cenę” na zakup wraz z montażem urządzeń zabawowych w celu uzupełnienia wyposażenia placów zabaw w osiedlu Widok. Zatwierdził wykaz firm do których wysłane zostanie zapytanie i skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
c) w trybie „zapytania o cenę” na sprzątanie klatek schodowych w budynku Bursztynowa 19, zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku oraz wykaz firm do których zostanie wysłane zapytanie.
d) W trybie „zamówienia z wolnej ręki” na zakup energooszczędnych lamp do kabin dźwigowych w osiedlu Skarpa od Firma handlowa AAWO w cenie 799,50 zł brutto.
– uzupełnienia oferty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wystąpienie do oferenta – wykonawcy na roboty związane z remontem instalacji odgromowej w budynkach osiedla Skarpa na uzupełnienie brakujących dokumentów do dnia 2.03.2012 r. do godz. 13.00.
– zatwierdzenia protokołu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu:
a) na roboty związane z koszeniem trawników w osiedlu Ruta, Łęgi, Błonie, Poręba, wyraził zgodę na wybór oferty firmy Usługowo – Handlowej jako wykonawcy robót.
b) na roboty związane z wykonaniem przeglądu instalacji gazowej wentylacyjnej w budynkach osiedla Skarpa, Ruta Łęgi, Błonie, Widok i Poręba oraz na wybór oferty firmy Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gazowych.
– przepisanie umowy najmu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przepisanie umowy najmu na zabudowę korytarza w budynku przy ulicy Przedwiośnie przeznaczoną na cele mieszkalne z dotychczasowego użytkownika na nabywców w/w mieszkanie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
– umieszczenie reklamy w informatorze
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na umieszczenie reklamy SKOK w Wołominie w najbliższym informatorze.
Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko mieszkaniowych:
– anulował zgodę z dnia 21.02.2012 r. na rezygnację z członkostwa ze skróconym okresem wypowiedzenia w związku z przepisaniem praw do lokalu przy ulicy Sasankowej na matkę członka – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.
Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– Prezes Zarządu z dniem 5.03.2012 r. przedłużył umowę o pracę z pracownikiem zatrudnionym w charakterze gospodarzem rejonu mieszkalnego w os. „Błonie” na czas określony – w tym miejscu w protokole umieszczono dane pracownika.
– wyraził zgodę na uzupełnienie zapisów w zakresach czynności pracowników osiedla Łęgi niżej wymienionych pracowników o pkt. dotyczący rozliczania czasu pracy pracowników podległych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
Ad. 6
Zarząd Spółdzielni analizował materiał na Walne Zgromadzenia.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni.