Protokół Nr 08/2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 21
.02.2012 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy członkowsko mieszkaniowe.
4. Sprawy pracownicze.
5. Sprawy wniesione.

Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:

– 1 członkowi w terminie do 31.07.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2012 r.
– 2 członkom w terminie do 28.02.2013 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu i polecił skierować wniosek do sądu o wydanie nakazu zapłaty,
– 1 członkowi nie przedłużył terminu spłaty, decyzję pozostawił radzie Nadzorczej do której skierował wniosek o pozbawienie członkostwa przez wykluczenie.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczenia
– 4 członkom w wysokości 30%
– 2 członkom w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 4 członkom w wysokości 100%

zwrotu nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot nadpłaty figurującej na koncie opłat eksploatacyjnych na dzień 20.02.2012 r. i 31.01.2012 r. poniżej wyszczególnionym mieszkańcom; – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe.

zwiększenie o 1 400 000 dofinansowania z funduszu celowego

Zarząd Spółdzielni wniosek Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla Skarpa dot. zwiększenia o 1 400 000 zł dofinansowania z funduszu celowego na dokończenie remontu chodników w osiedlu Skarpa, rozpatrzy po przedłożeniu harmonogramu spłaty przyznanego dofinansowania.

zmiany ceny wody ścieków

Zarząd Spółdzielni w związku z ogłoszeniem przez MPWiK w Lublinie „Taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków” obowiązującej od 1 marca 2012 r. do 28 lutego 2013 r. wyraził zgodę na zmianę składnika opłat eksploatacyjnych pozycji „zimna woda i kanalizacja” na 7,84zł/m3

podpisania aneksu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził aneks do planu amortyzacji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych za rok 2011 wg załącznika.

Ad. 3
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko mieszkaniowych:

– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia członkowi posiadającemu spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu w osiedlu Ruta przy Sasankowej w związku z przepisaniem praw członkowskich na matkę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowego członka.

Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– wyraził zgodę na odbycie stażu w dziale ds. finansowych ze środków Miejskiego Urzędu Pracy w przez okres 6-ciu miesięcy następującym osobom: w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe stażystów.

Ad. 5
Analizował materiały i projekty uchwał przygotowywane na Walne Zgromadzenie.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 12:29, 11 maja 2016

Kategorie: 2012