Protokół Nr 06/2012
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 07
.02.2012 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
5. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy eksploatacyjne.
4. Sprawy pracownicze.
5. Sprawy wniesione.

Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.07.2012 r.
– 2 członkom w terminie do 28.02.2013 r

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 5 członkom w wysokości 30%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 60%
– 1 członkowi w wysokości 80%
– 3 członkowi w wysokości 100%
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczenia,
oraz
– 2 członkom w wysokości 60% z tytułu nieterminowej wpłaty normatywu.

zwrotu nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgoda na zwrot nadpłaty w wysokości 874,67 zł występującej na koncie opłat eksploatacyjnych członka zam. przy ulicy Sympatycznej w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zmiana zakresu rzeczowo – finansowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę zakresu rzeczowego funduszu remontowego wspólnego w osiedlu Łęgi polegającego na:

  1. Wykonaniu zatoki przy ulicy tatarakowej w zamian za budowę zatoki przy ulicy Kaczeńcowej,
  2. Rozszerzenie zakresu rzeczowego w pozycji roboty brukarskie o remont dodatkowych dwóch odcinków ciągów pieszych przylegających do ujętego w planie na 2012 r. ciągu pieszego wzdłuż szczytów budynków Biedronki 5, 7, 9, 11, wykonanie około 240 m2 kostki brukowej.

zlecenie zamówienia

Zarząd Spółdzielni na podstawie § 46 pkt 2 ppkt 6 regulaminu wyraził zgodę:

  1. na zlecenie firmie ISTA w trybie „zamówienia z wolnej ręki” wymiany obecnych wodomierzy na wodomierze z odczytem radiowym w budynku przy ulicy Fantastycznej 7 w osiedlu Skarpa,
  2. Na zlecenie firmie VENTA wykonanie montażu domofonów z systemem cyfrowym w budynku przy ulicy Radości 5 w osiedlu Skarpa – uchwała nr 1/2012 Rady Przedstawicieli Nieruchomości Osiedla Skarpa.

wprowadzenia nowego składnika opłat

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na wprowadzenie od 01.03.2012 r. do opłat eksploatacyjnych w budynku przy ulicy radości 5 w osiedlu Skarpa następujących odpisów:

  1. „Konserwacja domofonów” – 1.89 zł w mieszkaniach od 11 – 20,
  2. „Montaż domofonów” 10 zł na każde mieszkanie miesięcznie od 1.03.2012 do 31.12.2012 r. w mieszkaniach od 11 – 20.

zmiana wysokości odpisu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę wysokości odpisu od 1.03.2012 r. na gaz oraz konserwację domofonów w nieruchomościach osiedla Skarpa zgodnie z załączonym zestawieniem.

zmiana stawek na podatek od nieruchomości

Zarząd Spółdzielni na podstawie uchwały Rady Miasta Lublin nr 253/XV/2011 zmienił od 1.03.2012 r. stawki podatku od nieruchomości według załączonych wykazów dla 125 nieruchomości w zasobach SM „Czuby”.

sprzedaż drewna

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na sprzedaż drewna opałowego w ilości około 8 m3 uzyskanego w wyniku wycięcia 2 szt. klonów przy budynku Dziewanny 9 w osiedlu Ruta.

rozwiązanie umowy o budowę lokalu

Zarząd Spółdzielni w związku z utrzymującym się zadłużeniem na lokalu użytkowym przy ulicy Topazowej 6 postanowił przygotować dokumentację do skierowania do sądu o uzyskanie wyroku eksmisyjnego, wyraził zgodę na wypowiedzenie umowy zawartej w dniu 16.10.2007 r – na podstawi § 11 umowy- w tym miejscu w protokole umieszczono dane użytkownika.

Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– Prezes Zarządu na prośbę pracownika rozwiązuje umowę o pracę z dniem 28.02.2012 r. z w/w na zasadzie porozumienia stron w związku z przejściem na emeryturę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– Wyraził zgodę pracownikowi osiedla Łęgi na naukę w 2 letniej szkole na kierunku Technik Urządzeń Sanitarnych w systemie zaocznym – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad. 5
Zarząd Spółdzielni analizował propozycje podziału przez Walne Zgromadzenie nadwyżki bilansowej za 2011 r.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 12:27, 11 maja 2016

Kategorie: 2012