z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 03.01.2012 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Zastępca prezesa ds. eksploatacyjnych – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin – Anna Kożuszek
Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
Kierownik Działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
Sprawy finansowe.
Sprawy eksploatacyjne.
Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
Sprawy pracownicze.
Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2012 r.
– 2 członkom w terminie do 31.12.2012 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 5 członkom w wysokości 30%
– 4 członkom w wysokości 40%
– 3 członkom w wysokości 50%
– 10 członkom w wysokości 100%
oraz
– 3 członkom w wysokości 100% z tytułu nieterminowej wpłaty normatywu
– 4 członkom w wysokości 50%
Ponadto postanowił odstąpić od naliczenia odsetek do wysokości 20,00 zł za nieterminowo wnoszone opłaty eksploatacyjne za mieszkania i garaże mieszkańcom, którzy nie posiadają zaległości z tytułu bieżących opłat wg stanu na 30.12.2011 r.
– zakup regału
Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. zakupu regałów do nowego archiwum spółdzielni w trybie bez przetargu.
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni na podstawie § 46 regulaminu zamówień wyraził zgodę na zlecenie w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie Trade Projekt wykonanie przycinki 37 szt. drzew, likwidację posuszu i połamanych gałęzi drzew w osiedlu Skarpa .
Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych:
– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.
– nie wyraził zgody osobie użytkującej lokal na podstawie umowy najmu na ustalenie tytułu prawnego do lokalu przy ulicy Przedwiośnie, polecił przedłużyć umowę najmu na okres określony do 31.12.2012 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dotyczące najmującego lokal.
Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– Zgodnie z uchwalonym na rok 2012 r. funduszem płac podjął decyzje o regulacji wynagrodzeń zasadniczych pracowników spółdzielni (do 3 %)
Ad. 6
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni