Protokół Nr 46/2011
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 08.11.2011 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Pełnomocnik Spółdzielni – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin. – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
5. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy pracownicze.
5. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2011 r.
oraz
– 1 najemcy lokalu użytkowego w terminie do 31.08.2012 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 30%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 100%
z tytułu nieterminowej wpłaty normatywu
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– zwrotu nadpłaty
Zarząd Spółdzielni na podstawie zapisów w akcie notarialnym, zgodnie z oświadczeniem stron podpisanym przez sprzedającego i kupującego wyraził zgodę na zwrot do rąk matki lokatora nadpłaty wynikającej z rozliczenia wody w wysokości 253,98 zł za lokal w osiedlu Poręba – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dotyczące lokalu.
– likwidacja przedmiotów w administracji osiedla Skarpa
Zarząd Spółdzielni zatwierdził wyraził zgodę na postawienia w stan likwidacji środków trwałych i nietrwałych znajdujących się na wyposażeniu administracji osiedla Skarpa ujętych w protokole komisji kwalifikacyjnej.
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenie przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zamówienia a wolnej ręki” firmie ALPAKO awaryjnego wykonania naprawy docieplenia na budynku przy ulicy Radości 14 przy mieszkaniu nr 76A i wymianę kolanka rury spustowej przy klatce III budynku przy ulicy Fantastycznej 5.
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie wymiany oświetlenia klatek schodowych w budynku przy ulicy radości 9 i 11, Romantyczna 15, Sympatyczna 1, 3 oraz w wejściach do klatek budynków przy ulicy Radości 1, 3, 5, Romantycznej 17, 19 w osiedlu Skarpa. Zatwierdził wykaz firm do których należy wysłać zapytanie oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
– dzierżawy terenu w osiedlu Ruta
Zarząd spółdzielni nie wyraził zgody na zawarcie umowy na dzierżawę terenu w rejonie pawilonu Stokrotka na okres 5 dni w miesiącu z przeznaczeniem na handel obwoźny artykułami przemysłowymi i dziewiarskimi.
– wynajmu lokalu użytkowego
Zarząd Spółdzielni po zapoznaniu się ze złożonymi ofertami na wynajem lokalu użytkowego położonego przy ulicy Dziewanny w osiedlu Ruta (mienie spółdzielni) postanowił zawrzeć umowę na prowadzenie klubu sportowo – rekreacyjnego (oferta nr 1) – w tym miejscu w protokole umieszczono dane dotyczące najemcy i warunków umowy.
Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– Prezes Zarządu zatwierdził wniosek komisji socjalnej w sprawie zorganizowania spotkania integracyjnego „Andrzejki” dla pracowników Spółdzielni w restauracji „Bosman” w dniu 26.11.2011 r. Podjął jednomyślnie – 3 za, uchwałę następującej treści – w tym miejscu umieszczono Uchwała nr 14/2011 z dnia 8.11.2011 r.
– Po przeprowadzeniu stosownych konsultacji z organizacjami związkowymi działającymi w SM „Czuby”, prezes Zarządu rozwiązał umowę o pracę z dniem 22.11.2011 r. z pracownikiem zatrudnionym w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu Łęgi, bez wypowiedzenia z winy pracownika w związku z nieobecnością nieusprawiedliwioną od 17.10.2011 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– Prezes Zarządu rozwiązał umowę o pracę z dniem 17.11.2011 r. z pracownikiem zatrudnionym na stanowisku konserwatora ogólnobudowlanego w osiedlu Skarpa na zasadzie porozumienia stron w związku z przejściem w/w pracownika na rentę inwalidzka – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– Prezes Zarządu zatrudnił z dniem 18.11.2011 r. na czas nieokreślony pracownika w charakterze konserwatora ogólnobudowlanego w osiedlu Skarpa w wymiarze 1 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– Prezes Zarządu rozwiązuje umowę o pracę z pracownikiem zatrudnionym w charakterze gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedlu Ruta na zasadzie porozumienia stron w związku z przejściem w/w na emeryturę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad. 5
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni