z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 04.10.2011 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Pełnomocnik Spółdzielni – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. fin. – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2013 r. z tytułu normatywu
– 2 członkom nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty
– 1 członkowi nie wyraził zgody i polecił skierować wniosek do sądu o wydanie nakazu zapłaty
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 30%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 3 członkom w wysokości 50% w tym 1 z tytułu normatywu
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zmiana najemcy lokalu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę od 1 grudnia 2011 r. najemcy lokalu użytkowego położonego przy ulicy Przytulnej 4 z BUDO – KOMPEKX na Autojuniorex. Branża, stawka najmu, okres wypowiedzenia pozostaje bez zmian – w tym miejscu w protokole umieszczono szczegółowe dane najemców oraz warunków najmu.
– przeprowadzenie przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na:
– wykonanie projektu technicznego remontu balkonów w budynku przy ulicy Fantastycznej 21 w osiedlu Skarpa. Zatwierdził wykaz firm, do których zostanie wystosowane zaproszenie do przetargu oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycja zawartą we wniosku.
– świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz i telefonii stacjonarnej w SM „Czuby”.
Zatwierdził wykaz firm dom których zostanie wystosowane zaproszenie do przetargu oraz skład komisji przetargowej.
– zakup ciągnika
– Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zakup ciągnika typu Vegą 47HP wraz z osprzętem tj. z przyczepą, pługiem przednim i pługiem tylnym dla potrzeb osiedla Skarpa.
– zmiana składu komisji
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zmianę składu komisji do przeprowadzenia przetargu nieograniczonego na budowę zespołu garażowo – usługowego w osiedlu Skarpa przy ulicy Filaretów powołanej Zarządzeniem prezesa Zarządu z dnia 15.09.2011 r.
Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych
– wycofał z Rady Nadzorczej wniosek o wystąpienie z powództwem cywilnym o nakazie sprzedaży w drodze licytacji na podstawie przepisów Kodeksu postepowania cywilnego o egzekucji nieruchomości byłemu członkowi, który sprzedał mieszkanie osiedlu Ruta i uregulował zobowiązania wobec Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłego członka i adres zamieszkania.
Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– zatwierdził na okres zimy od 1.10.2011 r. do 31.03.2012 r. zgodnie z Instrukcja BHP 1/89 cenę 1 posiłku regeneracyjnego dla pracowników SM „Czuby” – kwotę 5.00 zł brutto /osobę/ na dzień.
Ad. 6
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni