ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 40/2011 z dnia 27.09.2011 r.

Protokół Nr 40/2011
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
odbytego w dniu 27
.09.2011 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Pełnomocnik Spółdzielni – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. fin. – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.

Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 2 członkom w terminie do 30.09.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2012 r. – termin ostateczny
– 1 członkowi w terminie do 31.11.2012 r.
oraz
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2011 r. z tytułu normatywu.

skierowanie spraw na drogę postępowania sadowego

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie do sadu pozwów o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych wobec 33 osób wymienionych w załączonym wykazie gdyż podejmowane przez Spółdzielnię działania / kilkakrotne wysyłanie wezwań do zapłaty, rozkładanie zadłużenia na raty / okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

oraz o zapłatę należności czynszowych za garaże wobec 4 osób wymienionych w załączonym wykazie – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 4 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 70%
Oraz
– 1 członkowi w wysokości 100% z tytułu nieterminowych wpłat normatywu.

Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zlecenie robót

Zarząd Spółdzielni zgodnie z § 46 ust. 2 pkt 1 i 6 Regulaminu udzielania zamówień wyraził zgodę na zlecenie:

  1. Firmie Zakład Usług Remontowo – Budowlanych w trybie zamówienia z wolnej ręki remont kwietników przy schodach wejściowych do Spółdzielni przy ulicy Watykańskiej 6.
  2. Firmie TEKAM System Sp. z o.o.w osiedlu Widok
    a) wymianę elementów odwodnienia na kl. I i II budynku mieszkalnego przy ul. Bursztynowej 29
    b) naprawę pokrycia daszku nad wejściem do budynku i wykonanie odpływu z daszku przy ul. Bursztynowej 30
    c) docieplenie cokołu (ok. 2.5 nr) i dylatacji miedzy kl. II i III na parterze przy ul. Szmaragdowej 4.
  3. Firmie P.W. „Alfa” wykonanie remontu elewacji po pożarze w budynku przy ulicy Różanej 16 w osiedlu Ruta.
  4. Firmie KOMINEK oraz Fabryce Okien SPECTRUM Sp. z o.o., wykonanie robót związanych z realizacją decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego miasta Lublin nakazującej usprawnienie pionu wentylacyjnego w
    budynku przy ul. Sympatycznej 3 w osiedlu Skarpa.
  5. Firmie P.P.H. „UNI- ARCZ” – zakup 10 szt. ławek metalowych „Mocna” dla osiedla Skarpa.
  6. Firmie SKATOM Sp.z o.o. – zakup 10 szt. koszy ulicznych ( KO- 3 o pojemności 35l i ze słupkiem montażowym do zabetonowania dla osiedla Skarpa.

Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przychylił się do prośby dłużnika zam. w osiedlu Skarpa , przyjął zobowiązanie spłaty zadłużenia wobec spółdzielni w terminie do 15.10.2011 r. i odstąpił od wyroku eksmisyjnego – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużnika.

Ad. 5
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie