ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 34/2011 z dnia 16.08.2011 r.

Protokół Nr 34/2011
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 16
.08.2011 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Pełnomocnik Spółdzielni – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin. – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2011 r. – termin ostateczny
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2012 r.
– 3 członkom w terminie do 31.08.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2012 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 30%
– 3 członkom w wysokości 100%

indywidualnego rozliczania eksploatacji parkingów strzeżonych w osiedlu Skarpa

Zarząd Spółdzielni postanowił nie przyjąć do realizacji wniosku V części Walnego Zgromadzenia z osiedla Skarpa odbytego w dniu 23.05.2011 r dotyczącego osobnego rozliczania parkingów strzeżonych przy ul. Romantycznej 14 i Sympatycznej 1 A.

Uzasadnienie

Rozdzielne rozliczanie przedmiotowych parkingów spowoduje znaczne zróżnicowanie opłat za równorzędne stanowisko różniące się jedynie lokalizacją. Przyczyni się to do nierównego traktowania członków Spółdzielni. Ponadto przedmiotowy wniosek został zgłoszony i przegłosowany jedynie przez jedną część nieruchomości korzystających z miejsc postojowych na parkingu strzeżonym przy ul. Romantycznej pozostała większość nie zgłaszała takiej potrzeby. Spółdzielnia jest w posiadaniu parkingów strzeżonych z miejscami postojowymi wspólnie obsługiwanych w ramach potrzeb przez grupę dozorców i wspólnie rozliczanych o jednolitych opłatach za stanowisko bez względu na lokalizację.

zatwierdzenia planu kosztów parkingów

Zarząd Spółdzielni zatwierdził plan kosztów parkingów strzeżonych w osiedlu Skarpa na 2012 r. zgodnie z załącznikiem:

W tym miejscu w protokole umieszczono załącznik – PLAN KOSZTÓW PARKINGÓW STRZEŻONYCH NA 2012 R. SKARPA

Wyliczenie opłaty za 1 stanowisko
397 099 zł: 12m-cy: 390 stanowiska = 84,85 zł netto – obecnie 80,08 zł netto
= 104,37zl brutto – obecnie 98,50 zł brutto

plan gospodarczy osiedla Niska Skarpa

Zarząd Spółdzielni zatwierdził plan gospodarczy na 2012 r. dla osiedla Niska Skarpa dla nieruchomości ENS 001 ul Gościnna 60 – 76 i ENS 002 ul. Przytulna 8 – 30 oraz dla budynków w nieruchomości wyodrębnionych ul. Uśmiechu, których właściciele są członkami spółdzielni – ENS 003 zgodnie z załącznikiem.

Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

.- plan inwestycyjnego na 2012 r.

Zarząd Spółdzielni sporządził plan inwestycyjny na 2012 r. Przedłoży plan w brzmieniu przedstawionym poniżej do zatwierdzenia Radzie Nadzorczej.

Załącznik
do Uchwały Nr …….
Rady Nadzorczej SM „CZUBY”
z dnia …..

PLAN INWESTYCYJNY NA 2012 ROK

L.p.

Nazwa zadania
inwestycyjnego

w zadaniu inwestycyjnym
ogółem lokale

Efekty rzeczowe
w 2012 r.

Wart. robót
do wykonania
w 2012 r.

Termin

miesz-
kania

inne

szt.

m2 Pu

szt.

m2 Pu

szt.

m2 Pu

rozpoczęcia

zakończenia

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1.

ŁĘGI ul.Wiklinowa 2

54

2.543,73

2 000 000

08.2012

10.2014

– budynek mieszkalny

54

2.543,73

2 000 000

08.2012

10.2014

2.

SKARPA Filaretów 52

133

2 520,00

133

2 520,00

6 580 000

11.2011

12.2012

– zesp. Garaży z usługami

133

2 520,00

133

2 520,00

6 580 000

11.2011

12.2012

OGÓŁEM

8 580 000

zlecenie zamówienia

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie EKSAM remontu schodów terenowych przy ulicy Kawaleryjskiej 6 w osiedlu Błonie

Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– zaakceptował wniosek dot. rozwiązania umowy najmu lokalu mieszkalnego przy ulicy Wiklinowej w osiedlu Łęgi zawartej w dniu 28.02.2003 r w związku z nie przestrzeganiem przez najemcę warunków umowy określonej w § 3 dot. wnoszenia opłat za najem oraz o wyznaczeniu terminu do dnia 30.09.2011 r. do dyspozycji Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy.

Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– podjął uchwałę następującej treści:

Uchwała nr ……………..
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 16.08.2011 r.

w sprawie: zmiany regulaminu pracy Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 6.09.1996 r. – tekst jednolity z dnia 14.12.2010 r.

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie, działając na podstawie § 5 pkt 10 Regulaminu pracy Zarządu Spółdzielni z dnia 18.12.1998 r. z późniejszymi zmianami, w uzgodnieniu z działającymi w Spółdzielni związkami zawodowymi, uchwala co następuje:

§ 1

W regulaminie pracy Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 6.09.2010 r.- tekst jednolity z dnia 14.12.2010 r. wprowadza się następujące zmiany:

  1. w § 48 słowa ” Zarząd Spółdzielni” zastępuje się słowami „Prezes Zarządu Spółdzielni”,
  2. w § 49 ust. 2 słowa „Zarząd Spółdzielni” zastępuje się słowami ” Prezes Zarządu Spółdzielni”,
  3. w § 65 ust.2 wykreśla się słowa „przekazuje Zarządowi Spółdzielni”,
  4. w § 65 ust. 4 słowa ” Zarząd” zastępuje się słowami „Prezes Zarządu Spółdzielni”,
  5. w § 65 dodaje się ust. 7 o brzmieniu” „7. Pracodawca nie stosuje powyższych postanowień w przypadku gdy organizacje związkowe działające w Spółdzielni wyrażą zgodę na nie ustalanie planu urlopów wypoczynkowych.”

§ 2

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty podania jej do wiadomości wszystkim pracownikom Spółdzielni.

– w okresie od 5.09.2011 r. do 14.10.2011 r. zmienił wymiar czasu pracy z 1/2 na 1 etat pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedla Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

– udzielił w okresie od 5.09.2011 r. do 14.10.2011 r. urlopu bezpłatnego pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku gospodarza rejonu w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad. 6
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie