Protokół Nr 34/2011
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 16.08.2011 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Pełnomocnik Spółdzielni – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin. – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad. 1
Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2
Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2011 r. – termin ostateczny
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2012 r.
– 3 członkom w terminie do 31.08.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.09.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2012 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 30%
– 3 członkom w wysokości 100%
– indywidualnego rozliczania eksploatacji parkingów strzeżonych w osiedlu Skarpa
Zarząd Spółdzielni postanowił nie przyjąć do realizacji wniosku V części Walnego Zgromadzenia z osiedla Skarpa odbytego w dniu 23.05.2011 r dotyczącego osobnego rozliczania parkingów strzeżonych przy ul. Romantycznej 14 i Sympatycznej 1 A.
Uzasadnienie
Rozdzielne rozliczanie przedmiotowych parkingów spowoduje znaczne zróżnicowanie opłat za równorzędne stanowisko różniące się jedynie lokalizacją. Przyczyni się to do nierównego traktowania członków Spółdzielni. Ponadto przedmiotowy wniosek został zgłoszony i przegłosowany jedynie przez jedną część nieruchomości korzystających z miejsc postojowych na parkingu strzeżonym przy ul. Romantycznej pozostała większość nie zgłaszała takiej potrzeby. Spółdzielnia jest w posiadaniu parkingów strzeżonych z miejscami postojowymi wspólnie obsługiwanych w ramach potrzeb przez grupę dozorców i wspólnie rozliczanych o jednolitych opłatach za stanowisko bez względu na lokalizację.
– zatwierdzenia planu kosztów parkingów
Zarząd Spółdzielni zatwierdził plan kosztów parkingów strzeżonych w osiedlu Skarpa na 2012 r. zgodnie z załącznikiem:
W tym miejscu w protokole umieszczono załącznik – PLAN KOSZTÓW PARKINGÓW STRZEŻONYCH NA 2012 R. SKARPA
Wyliczenie opłaty za 1 stanowisko | ||
397 099 zł: 12m-cy: 390 stanowiska | = 84,85 zł netto | – obecnie 80,08 zł netto |
= 104,37zl brutto | – obecnie 98,50 zł brutto |
– plan gospodarczy osiedla Niska Skarpa
Zarząd Spółdzielni zatwierdził plan gospodarczy na 2012 r. dla osiedla Niska Skarpa dla nieruchomości ENS 001 ul Gościnna 60 – 76 i ENS 002 ul. Przytulna 8 – 30 oraz dla budynków w nieruchomości wyodrębnionych ul. Uśmiechu, których właściciele są członkami spółdzielni – ENS 003 zgodnie z załącznikiem.
Ad. 3
Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
.- plan inwestycyjnego na 2012 r.
Zarząd Spółdzielni sporządził plan inwestycyjny na 2012 r. Przedłoży plan w brzmieniu przedstawionym poniżej do zatwierdzenia Radzie Nadzorczej.
Załącznik |
PLAN INWESTYCYJNY NA 2012 ROK
L.p. |
Nazwa zadania |
w zadaniu inwestycyjnym |
Efekty rzeczowe |
Wart. robót |
Termin |
|||||
miesz- |
inne |
|||||||||
szt. |
m2 Pu |
szt. |
m2 Pu |
szt. |
m2 Pu |
zł |
rozpoczęcia |
zakończenia |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1. |
ŁĘGI ul.Wiklinowa 2 |
54 |
2.543,73 |
2 000 000 |
08.2012 |
10.2014 |
||||
– budynek mieszkalny |
54 |
2.543,73 |
2 000 000 |
08.2012 |
10.2014 |
|||||
2. |
SKARPA Filaretów 52 |
133 |
2 520,00 |
133 |
2 520,00 |
6 580 000 |
11.2011 |
12.2012 |
||
– zesp. Garaży z usługami |
133 |
2 520,00 |
133 |
2 520,00 |
6 580 000 |
11.2011 |
12.2012 |
|||
OGÓŁEM |
8 580 000 |
– zlecenie zamówienia
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie EKSAM remontu schodów terenowych przy ulicy Kawaleryjskiej 6 w osiedlu Błonie
Ad. 4
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– zaakceptował wniosek dot. rozwiązania umowy najmu lokalu mieszkalnego przy ulicy Wiklinowej w osiedlu Łęgi zawartej w dniu 28.02.2003 r w związku z nie przestrzeganiem przez najemcę warunków umowy określonej w § 3 dot. wnoszenia opłat za najem oraz o wyznaczeniu terminu do dnia 30.09.2011 r. do dyspozycji Spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe najemcy.
Ad. 5
Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– podjął uchwałę następującej treści:
Uchwała nr ……………..
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie
z dnia 16.08.2011 r.
w sprawie: zmiany regulaminu pracy Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 6.09.1996 r. – tekst jednolity z dnia 14.12.2010 r.
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie, działając na podstawie § 5 pkt 10 Regulaminu pracy Zarządu Spółdzielni z dnia 18.12.1998 r. z późniejszymi zmianami, w uzgodnieniu z działającymi w Spółdzielni związkami zawodowymi, uchwala co następuje:
§ 1
W regulaminie pracy Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 6.09.2010 r.- tekst jednolity z dnia 14.12.2010 r. wprowadza się następujące zmiany:
- w § 48 słowa ” Zarząd Spółdzielni” zastępuje się słowami „Prezes Zarządu Spółdzielni”,
- w § 49 ust. 2 słowa „Zarząd Spółdzielni” zastępuje się słowami ” Prezes Zarządu Spółdzielni”,
- w § 65 ust.2 wykreśla się słowa „przekazuje Zarządowi Spółdzielni”,
- w § 65 ust. 4 słowa ” Zarząd” zastępuje się słowami „Prezes Zarządu Spółdzielni”,
- w § 65 dodaje się ust. 7 o brzmieniu” „7. Pracodawca nie stosuje powyższych postanowień w przypadku gdy organizacje związkowe działające w Spółdzielni wyrażą zgodę na nie ustalanie planu urlopów wypoczynkowych.”
§ 2
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty podania jej do wiadomości wszystkim pracownikom Spółdzielni.
– w okresie od 5.09.2011 r. do 14.10.2011 r. zmienił wymiar czasu pracy z 1/2 na 1 etat pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku gospodarza rejonu mieszkalnego w osiedla Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– udzielił w okresie od 5.09.2011 r. do 14.10.2011 r. urlopu bezpłatnego pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku gospodarza rejonu w osiedlu Skarpa – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
Ad. 6
Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni