ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 30/2011 z dnia 19.07.2011 r.

Protokół Nr 30/2011
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 19
.07.2011 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Pełnomocnik Spółdzielni – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin. – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. administracyjnych i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
6. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.


Ad. 1 Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.


Ad. 2 Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.10.2011 r.

skierowania pozwów o zapłatę należności czynszowych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie przeciwko 18 wymienionym w załączniku dłużnikom pozwów o zapłatę należności z tytułu opłat eksploatacyjnych za lokale mieszkalne. Dotychczasowe działania (wezwania do zapłaty, rozkładanie na raty) okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 20%
– 1 członkowi w wysokości 30%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 50%

oraz z tytułu nieterminowej wpłaty normatywu
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 70%
– 1 członkowi w wysokości 100%

Ad. 3 Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

– zatwierdzenie protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na zakup i montaż urządzeń zabawowych do uzupełnienia wyposażenia placów zabaw w osiedlu Widok, wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie prac ze wskazanym w protokole oferentem.

przeprowadzenie przetargu:

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
a) w trybie „zamówienia a wolnej ręki” Zakładowi Usługowo – Handlowemu EKSAM wykonującej obecnie roboty drogowe w osiedlu Skarpa, wykonanie remontu (poszerzenia chodnika) przy budynku przy ulicy Romantyczna 8,

b) w trybie „zamówienia a wolnej ręki” Zakładowi Usługowo – Handlowemu EKSAM wykonującej obecnie roboty drogowe w osiedlu Skarpa wykonanie palisady osłaniającej ukorzenienie dużego drzewa w rejonie budynków przy ulicy Sympatycznej 2, 4,

c) w trybie „zamówienia a wolnej ręki” firmie POL – BUD remontu 2 szt. komór zsypowych przy I i II klatce schodowej budynku przy ulicy Fantastycznej 11 w osiedlu Skarpa,

d) w trybie „zamówienia a wolnej ręki” firmie Trade Projekt wykonania ciecia żywopłotów, formowania drzew i krzewów na ulicach Fantastycznej, sympatycznej i Radości w osiedlu Skarpa.

wykonanie dodatkowych robót

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na uzupełnienie zakresu robót brukarskich wykonywanych przy ulicy Szmaragdowej 16 w osiedlu Widok zgodnie z protokołem konieczności.

zmiana umowy na korzystanie z parkingów

Zarząd Spółdzielni zatwierdził wzór umowy na korzystanie z parkingów strzeżonych na terenie Spółdzielni w osiedlu Skarpa

UMOWA NR ………………

zawarta w dniu ………………., dotyczy korzystania z parkingu strzeżonego przy ul. ……………………………, zawarta pomiędzy Spółdzielnia Mieszkaniową „Czuby” w Lublinie, reprezentowaną przez:
1. ……………………………………………………………………
2. ………………………………………………………………….
zwaną dalej Spółdzielnią, a Firmą …………………………………………………………………………………………… reprezentowaną przez:
1 ………………….. ……………………………………………..
2 …………………………………………………………………..
zwaną dalej Użytkownikiem.

§ 1

  1. Użytkownik oświadcza, że jest właścicielem (użytkownikiem) samochodu marki: …………………………. Nr rej.: ………………
  2. Spółdzielnia zapewnia dla pojazdu określonego w pkt 1 miejsce parkingowe nr ……… od dnia ………….
  3. Niedozwolone jest parkowanie innego pojazdu niż określony w pkt 1.
  4. Użytkownik oświadcza że z pojazdu określonego w pkt 1 będzie korzystał Pan/Pani …………………………………………………………….. zam. ul. …………………………………………. w Lublinie.

§ 2

Spółdzielnia jest zobowiązana do stałego dozorowania pozostawionego samochodu przed kradzieżą lub okradzeniem.

§ 3

Dokumentem uprawniającym do wjazdu na parking jest „Karta parkingowa” wydana przez Spółdzielnię. Każdorazowe zniszczenie lub zagubienie „Karty parkingowej” wymaga natychmiastowego zgłoszenia do Spółdzielni.

§ 4

Spółdzielnia nie ponosi odpowiedzialności za wartościowe przedmioty pozostawione w parkujących pojazdach.

§ 5

W razie pozostawienia pojazdu na parkingu po wygaśnięciu umowy, Użytkownik zobowiązany jest do pokrycia należności z tytułu bezumownego korzystania z parkingu, wyliczonej poprzez pomnożenie dotychczasowej stawki dobowej powiększonej o 50% przez ilość dni parkowania pojazdu, przy czym każdą rozpoczętą dobę liczy się jako pełną.

§ 6

Stawki opłat parkingowych w układzie za jedną godzinę, jedną dobę, jeden miesiąc dla różnych typów pojazdów umieszczone są na parkingowej tablicy ogłoszeń. O zmianie stawki w/w opłat informacje będą wywieszone na tablicy ogłoszeń na 14 dni przed terminem, od którego będą obowiązywały.

§ 7

Użytkownik oświadcza, że zapoznał się z postanowieniami Regulaminu parkingów strzeżonych i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

§ 8

Zmiana niniejszej umowy nastąpić może wyłącznie pisemnie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zapis ten dotyczy również wszelkich zmian pojazdu parkowanego.

§ 9

Umowa niniejsza zawarta została na czas nieokreślony. Każda ze stron może ją wypowiedzieć z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia.

§ 10

Spółdzielnia ma prawo wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Użytkownika zasad określonych w Regulaminie parkingów strzeżonych oraz postanowień niniejszej umowy, a nadto nie uiszczanie opłaty za parking w wysokości i terminie określonym w w/w Regulaminie.

§ 11

Umowę niniejszą sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

§ 12

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.

Spółdzielnia

Użytkownik

UMOWA NR ………………

zawarta w dniu ………………., dotyczy korzystania z parkingu strzeżonego przy ul. ……………………………, zawarta pomiędzy Spółdzielnia Mieszkaniową „Czuby” w Lublinie, reprezentowaną przez:
1. ……………………………………………………………………
2. ………………………………………………………………….
zwaną dalej Spółdzielnią, a Panią / Panem …………………………………………………………………………………. zam. …………………………………………………………., zwaną dalej Użytkownikiem.

§ 1

  1. Użytkownik oświadcza, że jest właścicielem (użytkownikiem) samochodu marki: ……………………….. Nr rej.: ………………
  2. Spółdzielnia zapewnia dla pojazdu określonego w pkt 1 miejsce parkingowe nr ……… od dnia ……….
  3. Niedozwolone jest parkowanie innego pojazdu niż określony w pkt 1.

§ 2

Spółdzielnia jest zobowiązana do stałego dozorowania pozostawionego samochodu przed kradzieżą lub okradzeniem.

§ 3

Dokumentem uprawniającym do wjazdu na parking jest „Karta parkingowa” wydana przez Spółdzielnię. Każdorazowe zniszczenie lub zagubienie „Karty parkingowej” wymaga natychmiastowego zgłoszenia do Spółdzielni.

§ 4

Spółdzielnia nie ponosi odpowiedzialności za wartościowe przedmioty pozostawione w parkujących pojazdach.

§ 5

W razie pozostawienia pojazdu na parkingu po wygaśnięciu umowy, Użytkownik zobowiązany jest do pokrycia należności z tytułu bezumownego korzystania z parkingu, wyliczonej poprzez pomnożenie dotychczasowej stawki dobowej powiększonej o 50% przez ilość dni parkowania pojazdu, przy czym każdą rozpoczętą dobę liczy się jako pełną.

§ 6

Stawki opłat parkingowych w układzie za jedną godzinę, jedną dobę, jeden miesiąc dla różnych typów pojazdów umieszczone są na parkingowej tablicy ogłoszeń. O zmianie stawki w/w opłat informacje będą wywieszone na tablicy ogłoszeń na 14 dni przed terminem, od którego będą obowiązywały.

§ 7

Użytkownik oświadcza, że zapoznał się z postanowieniami Regulaminu parkingów strzeżonych i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

§ 8

Zmiana niniejszej umowy nastąpić może wyłącznie pisemnie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zapis ten dotyczy również wszelkich zmian pojazdu parkowanego.

§ 9

Umowa niniejsza zawarta została na czas nieokreślony. Każda ze stron może ją wypowiedzieć z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia.

§ 10

Spółdzielnia ma prawo wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Użytkownika zasad określonych w Regulaminie parkingów strzeżonych oraz postanowień niniejszej umowy, a nadto nie uiszczanie opłaty za parking w wysokości i terminie określonym w w/w Regulaminie.

§ 11

Umowę niniejszą sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

§ 12

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.

Spółdzielnia

Użytkownik

Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad. 5 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– jednomyślnie – 3 za podjął uchwałę następującej treści:

Uchwała nr 9/2011

Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 19.07.2011 r.

w sprawie: udzielenia Z-cy Prezesa ds. finansowych – Głównemu Księgowemu – Adamowi Ziółkowi, pełnomocnictwa do dokonywania za pracodawcę wszystkich czynności z zakresu prawa pracy.

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie działając na podstawie art. 55 § 1 ustawy Prawo spółdzielcze i § 95 Statutu Spółdzielni, uchwala co następuje:

§ 1

Udziela się Z-cy Prezesa ds. finansowo-księgowych – Głównemu Księgowemu – Panu Adamowi Ziółkowi, w czasie przebywania Prezesa Zarządu Spółdzielni na urlopie wypoczynkowym w okresie 4 – 26.08.2011 r. pełnomocnictwa do dokonywania za pracodawcę czynności z zakresu prawa pracy, o których mowa w § 13 Regulaminu pracy Zarządu SM „Czuby” w Lublinie tj. zwalniania, zatrudniania, ustalania wysokości i dokonywania zmian wynagrodzenia, udzielania kar porządkowych, przyznawania nagród, świadczeń socjalnych z ZFŚS oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy.

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

– z dniem 31.07.2011 r. rozwiązał umowy o pracę na zasadzie porozumienia stron z 2 pracownikami na ich wniosek – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe byłych pracowników.

– z dniem 2.08.2011 r. przedłużył umowę o pracę na czas nieokreślony z pracownikiem zatrudnionym na 1/2 etatu w osiedlu Widok na stanowisku insp. ds. ekonomicznych z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.

Ad. 6 Zarząd Spółdzielni przeanalizował poniższe wnioski oraz zakreślił termin ich realizacji:

W Y K A Z

wniosków zgłoszonych na częściach Walnego Zgromadzenia
odbytych w dniach 09.05.2011 r. – 6.06.2011 r.

Oznaczenie nieruchomości

Data

Wnioski

Realizacja

I Gościnna 1, 3, 5, 15
Gościnna 7, 9, 11, 13
Sympatyczna 8, 10
Radości 10, 12

17.05.2011 r.

1. Wnioskuję, aby przedstawiciele nieruchomości wspólnie z Kierownikiem Administracji w ciągu 30 dni od dnia dzisiejszego tj. 17.05.2011 r. przedstawili propozycję nowych miejsc postojowych w Osiedlu „Skarpa” i o wyniku uzgodnień powiadomili mieszkańców.
(za 11, w. 5.)

2. Uzupełnienie do Regulaminu Walnego Zgromadzenia: § 12 pkt 3 uzupełnić o wpis „Do referowania na każdej części Walnego Zgromadzenia powinien wystąpić wnioskodawca odwołania w postępowaniu wewnątrzspółdzielczym od uchwał Rady Nadzorczej SM „Czuby”. Podobnie we wszystkich sprawach wnoszonych przez członków Spółdzielni, a ujętych w porządku obrad Walnego Zgromadzenia.
(za 9, p. 5, w. 4)

II Sympatyczna 1, 3
Sympatyczna 2, 4
Sympatyczna 12, 14, 16
Radości 4
Radości 14
Radości 2

18.05.2011 r.

1. Koszty wynajętej na Walne Zgromadzenie SM „Czuby” ochrony nie mogą obciążać członków Spółdzielni.
(za 16, p. 2, w. 4)

2. Uzupełnienie do Regulaminu Walnego Zgromadzenia: § 12 pkt 3 uzupełnić o wpis „Do referowania na każdej części Walnego Zgromadzenia powinien wystąpić wnioskodawca odwołania w postępowaniu wewnątrzspółdzielczym od uchwał Rady Nadzorczej SM „Czuby”. Podobnie we wszystkich sprawach wnoszonych przez członków Spółdzielni, a ujętych w porządku obrad Walnego Zgromadzenia.
(za 25, p. 2, w. 0)

3. Dokonać zmiany sposobu oświetlenia klatek schodowych w budynkach wielokondygnacyjnych w Osiedlu „Skarpa” – zainstalować czujniki ruchu i wyłączniki czasowe.
(za 18, p. 1, w. 1)

4. Zdjąć z terenu nieruchomości zbędne oznakowanie „Początek i koniec parkowania” – celem zwiększenia ilości miejsc parkingowych. Uzasadnienie: Wg nowego prawa Straż Miejska i Policja ma prawo karać mandatami właścicieli pojazdów parkujących poza strefą „Początek i koniec parkowania”.
(za 12, p. 0, w. 11)

5. Zieleń otaczająca trawniki powinna mieć wysokość najwyżej 1 m a nie tak wysokie, że nie widać osób po przeciwnej stronie.
(za 17, p. 0, w. 2)

6. My mieszkańcy nieruchomości ES 017 po przeanalizowaniu pięcioletniej spłaty (na dzień 31.12.2011 r.) w pozycji czynszowej „odpis na wymianę dźwigów” wnioskujemy o przedstawienie nam innej alternatywy dotyczącej wymiany lub modernizacji wind na naszej nieruchomości. Motywem podstawowym tej decyzji jest fakt, że ten sposób gromadzenia funduszy spowoduje około 28-letni okres oczekiwania na wymianę wind sztuk 4 w naszej nieruchomości, co oznacza, że gromadzimy obecnie pieniądze na rzecz „wirtualną”, ponieważ większość z nas nawet tego nie zobaczy. Absurdem jest fakt, że po pięcioletniej spłacie fundusz na wymianę wind wynosi (na 31.12.2011 r.) ponad 74 000, 00 zł, a sam ich remont przez 5 lat oczywiście też z naszych pieniędzy (fundusz remontowy nieruchomości) wyniesie ponad 55 000, 00 zł. Toteż strach ogarnia, gdy myślimy jakie pieniądze pójdą na remont tych dźwigów przez 28 lat oczywiście oprócz kosztów konserwacji, corocznych przeglądów dopuszczających dźwigi do eksploatacji – to wszystko nasze pieniądze! Bez jakiejkolwiek alternatywy dotyczącej jw. (wspólnie bądź nie) dalsze finansowanie tej inwestycji jest bezsensowne, toteż wystąpimy jako nieruchomość o wstrzymanie odpisu na wymianę dźwigów, ponieważ i tak będziemy finansować remonty, a zebrane fundusze przez 5 lat wolimy przeznaczyć na potrzeby nieruchomości.
(Wniosek nie został poddany pod głosowanie – dołączony do protokołu).

III Fantastyczna 11
Fantastyczna 4, 6, 8
Fantastyczna 5, 7, 9,13, 15
Fantastyczna 17, 19, 21

19.05.2011 r.

1. Obciążenie Zarządu kosztami wynajęcia ochrony wg wystawionej faktury.
(za 16, p. 7, w. 4)
IV Romantyczna 9
Radości 9, 11
Romantyczna 15
Radości 1, 3, 5
Romantyczna 17, 19

20.05.2011 r.

1. W sprawie wystąpienia do Urzędu Miasta przez Spółdzielnię Mieszkaniową o konieczność remontu chodnika (alei) biegnącej od „Aldika” do kładki. Chodnik jest centralną drogą osiedla, jest w okropnym stanie, dziury, wyboje. Tędy przechodzą tysiące dorosłych, chorych, starych, dzieci szkolnych. Wszyscy narażeni są na złamanie nóg przez upadek.
(za 12)
V Romantyczna 6
Romantyczna 8, 10, 12
Przedwiośnie 2
Przedwiośnie 1, 3, 7

23.05.2011 r.

1. W związku ze znaczną podwyżką opłat za parking od 1.06.2011 r. w Osiedlu „Skarpa” składam wniosek, aby od 2012 r. parkingi w Osiedlu „Skarpa” – przy ulicy Romantycznej 14 i Sympatycznej 1 były rozliczane osobno i utrzymywały się z własnych zgromadzonych środków – Sympatyczna osobno, Romantyczna osobno.
(za 13, p. 0, w. 7)

2. Nie należy podwyższać diet dla przedstawicieli nieruchomości oraz członków Rady Nadzorczej, gdyż są i tak zbyt wysokie w porównaniu do diet członków Rad Osiedli.
(za 9, p. 0, w.7)

Przytulna,
Gościnna,
Uśmiechu

24.05.2011 r.

Brak wniosków
I. Różana 12, 14, 16, 18, 20, 22
Dziewanny1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12

11.05.2011 r.

1. Spowodować by Urząd Miasta przejął wszystkie ulice.( za 12)

2. Wystąpić do Urzędu Miasta:
a) naprawę nawierzchni ulic w osiedlu Ruta będących na stanie Urzędu
(9 za 12)
b) stałe utrzymanie ulic w należytym stanie technicznym (za 12)
c) odśnieżanie ulic w okresie zimowym ( za 12)

II Watykańska 4, 6, 8, 10
Różana 7
Jutrzenki 10
Jana Pawła II 9

12.05.2011 r.

Przy odczytach wody sprawdzać plomby na wodomierzach ( za 12 )
III Różana 1, 3, 17, 21, 27
Sasnalowa 1, 3, 4, 5, 8

13.05.2011 r.

Brak wniosków.
IV Stokrotki 1, 3, 5, 7, 8
Różana 6
Dziewanny 11, 13, 15
Dziewanny 14

16.05.2011 r.

Brak wniosków.
I Tymiankowa 1, 3
Tymiankowa 54, 56, 58
Tatarakowa 10, 12, 14, 16

27.05.2011 r.

Brak wniosków.
II Tymiankowa 48, 50, 52
Bociania 1
Bociania 6, 8, 10
Tatarakowa 5
Tatarakowa 2, 6, 8
Wiklinowa 4, 6

30.05.2011 r.

Brak wniosków.
III Biedronki 3
Kaczeńcowa 2
Biedronki 5, 7, 9, 11
Biedronki 2 a
Biedronki 2 b, c
Kaczeńcowa 6, 8, 10
Kaczeńcowa 1, 3, 5

31.05.2011 r.

Brak wniosków.
I Kawaleryjska 2, 4, 6, 8,
Rycerska 5
Ułanów 14, 16

01.06.2011 r.

Brak wniosków.
II Kawaleryjska 14,16,18
Rycerska 2, 4, 6, 8
Dragonów 3, 14
Szaserów 1, 9, 11

02.06.2011 r.

Brak wniosków.
III kawaleryjska 4a, 20
Husarska 2, 6, 8
Ułanów 22
Hetmańska 6, 8, 10, 12, 14, 16

03.06.2011 r.

Brak wniosków.
I Szmaragdowa 4, 16, 30, 34, 36, 46

25.05.2011 r.

Przegłosowano wniosek formalny o zamknięciu obrad.
II Bursztynowa 17, 19, 21, 23, 24, 25, 29, 29a, 30, 31, 32, 32b, 34, 35, 36, 37, 41
Topazowa 4, 6

26.05.2011 r.

Brak wniosków.
I Perłowa 4 ,8
Szafirowa 3, 5
Bursztynowa 6, 8, 10
Bursztynowa 1
Bursztynowa 1 c
Agatowa 12
Agatowa 16

10.05.2011 r.

Przygotowane przez Spółdzielnię projekty uchwał dla Walnego Zgromadzenia nie powinny naruszać interesów członków Spółdzielni 9 (za 13)
II Bursztynowa 12
Turkusowa 1
Bursztynowa 14
Agatowa 14
Agatowa 18
Bursztynowa 3

09.05.2011 r.

Brak wniosków.
Członkowie oczekujący

06.06.2011 r.

Brak wniosków.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie