Protokół Nr 20/2011
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 17.05.2011 r.

Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Pełnomocnik Spółdzielni – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin. – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
2. Sprawy finansowe,
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne,
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe,
5. Sprawy wniesione.

Ad. 1 Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.

Ad. 2 Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2011 r. – termin ostateczny
– 1 członkowi w terminie do 31.08.2011 r. – wstrzymał egzekucję
– 4 członkom w terminie do 31.12.2011 r.
– 2 członkom w terminie do 31.05.2011 r.
oraz
– 1 najemcy lokalu w terminie do 31.12.2011 r.

skierowanie spraw na drogę postepowania sadowego

Zarząd Spółdzielni zaakceptował wniosek dot. skierowania spraw na drogę postepowania sądowego przeciwko 3 wymienionym w załączniku dłużnikom o zapłatę należności czynszowych za garaże – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

oraz 11 wymienionym w załączniku dłużnikom o zapłatę należności z tytułu normatywu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczenia
– 1 członkowi w wysokości 30%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%

rozliczenie mieszkania

Zarząd Spółdzielni zatwierdził cenę wywoławcza na przetarg na mieszkania;
a) przy ulicy Agatowej 16/48 w osiedlu Poręba w wysokości 223 429,10 zł tj po 3 475,00zł/m2
b) przy ulicy hetmańskiej 16/2 w osiedlu Błonie w wysokości 180 918,03 zł tj po 5 125,00 zł/m2

Ad. 3 Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenie protokołu z przetargu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na prace:
a) w trybie zapytania ocenę na wykonanie docieplenia ściany szczytowej budynku przy ulicy Różanej 16 w osiedlu Ruta i zawarcie umowy na wykonanie prac z wykonawca wskazanym przez komisję przetargowa,

b) na wykonanie renowacji powierzchni skażonych mikrobiologicznie elewacji budynku przy ulicy Szmaragdowej 4 i malowanie elewacji budynku przy ulicy Bursztynowa 29a,

c) z przetargu nieograniczonego na remont balkono – tarasów i uszczelnienie gazonów kwiatowych w osiedlu Ruta – unieważnił przetarg z uwagi na brak ofert,

d) z przetargu nieograniczonego na remont balkonów w osiedlu Ruta – unieważnił przetarg z uwagi na brak ofert,

e) z przetargu nieograniczonego na wykonanie zatok parkingowych w osiedlu Ruta i zawarcie umowy na wykonanie prac z wykonawca wskazanym przez komisję przetargowa,

f) w trybie „zapytania o cenę „na montaż urządzeń placów zabaw w osiedlu Ruta.

przeprowadzenie przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
a) w trybie „zapytania o cenę” na remont balkono – tarasów i uszczelnienie gazonów kwiatowych w osiedlu Ruta, zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycja zawarta we wniosku

b) w trybie „zapytania o cenę” na remont balkonów w osiedlu Ruta, zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycja zawarta we wniosku

c) w trybie „zamówienia z wolnej ręki” na wykonanie robót remontowych w osiedlu Skarpa / wymianę rury spustowej na budynku przy ulicy Sympatycznej 1, 3,

d) w trybie „zamówienia z wolnej ręki” na wykonanie wymiany docieplenia ściany szczytowej i półszczytowej budynku przy ulicy Gościnnej 15 w osiedlu Skarpa /zgodnie z § 46 pkt 3 regulaminu/,

e) zlecenie firmie Usługowemu Zakładowi Instalacji Sanitarnych wykonanie usprawnienia wentylacji grawitacyjnej komory zsypowej w budynku przy ulicy Sasankowej 4,

f) w trybie „zamówienia z wolnej ręki” wykonanie robót związanych z ułożeniem posadzki gresowej w pomieszczeniach archiwum przy ulicy Watykańskie 10 w osiedlu Ruta, zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 1 osobę – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad. 5 Zarząd Spółdzielni zapoznał się z pismem Krajowej rady Spółdzielczej z dnia 09.05.2011 r. dot. opracowanej i uchwalonej strategii działania mającego na celu przeciwdziałanie wdrożenia rozwiązań proponowanych w ustawach dotyczących spółdzielczości.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 17:42, 11 maja 2016

Kategorie: 2011