z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 12.05.2011 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Pełnomocnik Spółdzielni – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin. – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.
Ad. 1 Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2 Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2012 r.
– 1 członkowi w terminie do 28.02.2012 r.
– 2 członkom w terminie do 31.12.2011 r.
– odstąpienia od egzekucji zaległości
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na odstąpienie od egzekucji kwoty 3 679,20 zł zadłużenia występującego na koncie opłat eksploatacyjnych TKKF „Czuby”. Zadłużenie zgodnie z uchwała Rady Nadzorczej winno zostać spłacone w ratach w terminie do 31.12.2010 r. Wysyłane wezwania nie odnoszą pożądanego skutku.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 30%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– przeksięgowanie udziałów na pokrycie niedopłaty
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeksięgowanie udziałów w kwocie 100 zł na częściowe pokrycie niedopłaty występującej na koncie opłat eksploatacyjnych członków po sprzedaży mieszkania w osiedlu Poręba. Wezwania do zapłaty pomimo kilkakrotnego awizowania nie zostało dostarczone – w tym miejscu w protokole umieszczono adres lokalu i dane osobowe członka.
Ad. 3 Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– przeprowadzenia przetargu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podstawie § 46 ust.2 pkt 2 Regulaminu na zlecenie w trybie „zamówienia z wolnej ręki” firmie prowadzącej stałą konserwacje instalacji c.o. w budynkach osiedla „Ruta” – Lubelskiemu Przedsiębiorstwu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.. dobór i montaż zaworów regulujących różnicę ciśnień w węzłach c.o.
– ogrodzenie placu zabaw
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na wykonanie ogrodzenia placu zabaw przy ulicy Kaczeńcowej w osiedlu Łęgi leżącego na działce będącej mieniem spółdzielni. Zatwierdził wykaz firm do których należy skierować zapytanie oraz skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawarta we wniosku.
Ad. 4 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– wyraził zgodę na wystąpienie z rejestru członków z jednoczesnym skróceniem okresu wypowiedzenia członkowi zamieszkałemu w osiedlu Błonie, w związku z przepisaniem mieszkania na syna – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad. 5 Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni