z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 12.04.2011 r.
Obecni:
– Prezes Zarządu – Ryszard Burski
– Zastępca prezesa ds. finansowych – Adam Ziółek
– Pełnomocnik Spółdzielni – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Zastępca głównego księgowego – kierownik działu księgo. Fin. – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu księgowości inwestycyjnej i kredytowej – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat eksploatacyjnych i windykacji – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu ds. pracowniczych i administracyjnych – Jolanta Dżygadło
5. Kierownik działu członkowsko – mieszkaniowego – Krystyna Głuska
6. St. Specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
2. Sprawy finansowe.
3. Sprawy techniczno – eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe,
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad. 1 Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag, jednomyślnie – 3 za.
Ad. 2 Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo – księgowego dot.
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.06.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2011 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 40%
– 4 członkom w wysokości 50% w tym 1 pod warunkiem dokonania zamiany mieszkania.
– 2 członkom w wysokości 100%
oraz
– 1 członkowi w wysokości 70% z tytułu nieterminowej wpłaty normatywu.
Ad. 3 Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– zatwierdzenie protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu na roboty związane z koszeniem trawników w osiedlu Łęgi , wyraził zgodę na zawarcie umowy na wykonanie robót z wykonawca wskazanym w protokole – P.P.H.U. ASKOP.
– dodatkowe zlecenie wykonania robót
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie firmie „ZOSTA” realizującej w ramach wygranego przetargu zlecenie w osiedlu Widok dodatkowych prac wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej w podziemiach budynku mieszkalnego przy ulicy Topazowej 4.
– przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę”
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu w trybie „zapytania o cenę” na zakup i montaż następujących urządzeń zabawowych na placach zabaw w osiedlu Ruta:
a) Zestaw zabawowy szt.1
b) Karuzela krzyżowa szt. 1
c) Huśtawka pojedyncza szt. 3
d) Huśtawka podwójna szt. 1
e) Przeplatani drewniana szt. 1
f) Siedziska gumowe szt. 1
g) Urządzenia dla małych dzieci tzw. Sprężynki szt.3
Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.
– wyraził zgodę na zawarcie umowy o spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu nr 42 przy ulicy Szmaragdowej 36 z Robertem Marciniakiem c/ 19753 w związku z dokonaną zamianą mieszkania z Marzeną Zaborską c/12366.
Ad. 5 Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– zaakceptował wniosek kierownika Administracji Osiedla Łęgi dot. zatrudnienia inspektora nadzoru na roboty elektryczne przy budowie zatok parkingowych w osiedlu Łęgi, w okresie od kwietnia do października 2011r. – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowego pracownika.
Ad. 6 Zarząd spółdzielni analizował protokół z przeprowadzonej w SM „Czuby” lustracji częściowej obejmującej działalność inwestycyjną spółdzielni za okres od 1.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni