Protokół Nr 05/2011
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 01.02.2011 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Kierownik działu GZM Pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – z- ca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2012 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych wpłat rat normatywu, zgodnie z załączonym wykazem:
– 1 członkowi w wysokości 30% (ponownie) pod warunkiem uregulowania kwoty 291,47 zł w terminie do 28.02.2011 r.
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 100%

zaewidencjonowania nieodebranych udziałów

Zarząd Spółdzielni podjął decyzję o spisaniu w pozostałe przychody Zarządu, kwoty 84,70 zł – stanowiącą nieodebrane udziały 1671 osób – byłych członków spółdzielni, którzy zostali skreśleni z rejestru i nieodebrani należnych im kwot w wysokości 0,05 zł.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni w oparciu o § 46 pkt 2 ppkt 1, 4, 6 Regulaminu udzielania zamówień na roboty remontowo – budowlane. wyraził zgodę na zlecenie z trybie z wolnej ręki Pracowni Projektowej DOM i WNĘTRZA wykonanie projektu docieplenia ściany szczytowej budynku przy ulicy Radości 11.

podpisanie aneksu do umowy

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podpisanie aneksu do umowy nr 10/2010 z dnia 17.08.2010 z firmą ISTA na wymianę wodomierzy w 25 mieszkaniach w osiedlu Widok , które nie zostały udostępnione w czasie wymiany we wrześniu i październiku 2010 r.

zmiana najemcy lokalu

Zarząd zgodnie z § 1 pkt 4 lit. b Regulaminu wynajmu lokali i dzierżawy terenu wyraził zgodę na zmianę najemcy lokalu użytkowego
– przy ulicy Różanej w osiedlu Ruta,
– przy Bursztynowa w osiedlu Widok.
Branża stawka najmu, zabezpieczenie umowy pozostaje bez zmiany.
W tym miejscu w protokole umieszczono dane dotyczące lokali.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– postanowił wszcząć procedurę wykluczenia wobec użytkownika lokalu mieszkalnego ulicy Bursztynowej w osiedlu Poręba. W/w nie zgłosił się do zawarcia aktu notarialnego odrębnej własności lokalu oraz zaprzestał wnoszenia opłat eksploatacyjnych – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe użytkownika.

Ad 5. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

Data opublikowania: 17:53, 11 maja 2016

Kategorie: 2011