ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 01/2011 z dnia 05.01.2011 r.

Protokół Nr 01/2011
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 05.01.2011 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Kierownik działu GZM Pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 31.01.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2011 r.
– 2 członkom w terminie do 31.12.2011 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu i polecił skierować wezwanie przesądowe,
– 1 członkowi nie wyraził zgody na zmniejszenie wysokości rat, zalęgłość należy spłacić w 12 miesięcznych ratach.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 100%
– 1 członkowi w wysokości 75%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 3 członkom w wysokości 30%
– 2 członkom nie wyraził zgody na ponowne odstąpienie od naliczenia odsetek
Ponadto Zarząd podjął decyzję o odstąpieniu od naliczenia odsetek do wysokości 20 zł na lokalach mieszkalnych i garażach w których wg stanu na dzień 30.12.2010 r. nie występują zaległości.

zmniejszenia opłat za dzierżawę terenu

Zarząd Spółdzielni nie wyraził zgody na zmniejszenie opłat za dzierżawę terenu przy ulicy Jutrzenki gdyż dzierżawca obciążany jest stawką taką jak inni w tym rejonie.

zwrotu nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot w kasie spółdzielni kwoty 510,56 zł nadpłaty występującej na koncie opłat eksploatacyjnych członka zam. w osiedlu Widok – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członka.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

nie naliczania odsetek

Zarząd Spółdzielni przychyla się od prośby Inwestprojekt – Dźwig w sprawie nie naliczania odsetek wynikających z przekroczenia umownego terminu zakończenia wymiany wyciągarki w budynku przy ulicy Watykańskiej 10 kl. III.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe nowych członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:

– podjął uchwały następującej:

UCHWAŁA nr 1/2011 z dnia 5.01.2011 r. w sprawie: nie ustalania w Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie planu urlopów wypoczynkowych – w tym miejscu w protokole umieszczono uchwałę,

Uchwała nr 2/2011 z dnia 5.01.2011 r. w sprawie: ustalenia dofinansowania pracownikom Spółdzielni ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych – w tym miejscu w protokole umieszczono uchwałę,

– podpisał Protokół dodatkowy nr 14 z dnia 5.01.2011 r. do zakładowego układu zbiorowego pracy pracowników SM „Czuby” w Lublinie z dnia 15.09.1999 r. wpisanego do rejestru zakładowych układów zbiorowych pracy w dniu 21.09.1999 r. pod nr DX VII/99 – w tym miejscu w protokole umieszczono protokół.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie