Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Kierownik działu GZM Pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska
Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek
Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze.
6. Sprawy wniesione.
Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.
Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:
– przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;
Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.10.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 30.04.2012 r.
– odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:
Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 2 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 3 członkom w wysokości 40%
– 2 członkom w wysokości 30%
Oraz
– 1 członkowi w wysokości 50% z tytułu nieterminowych wpłat rat normatywu
– opłaty od 01.01.2011 r. za miejsce postojowe
Zarząd Spółdzielni zatwierdził wysokość opłat od 01.01.2011 r. za miejsce postojowe na parkingach strzeżonych w osiedlu Skarpa na terenie mienia spółdzielni /w związku z podwyżką podatku VAT/
Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:
– podpisanie aneksu
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na podpisanie aneksu do umowy nr 3/BA/ES/2010 z dnia 25.05.2010 r. i nr 4/BA/ES/2010 z dnia 25.05.2010 r. na remont balkonów w budynku przy ulicy Sympatycznej 16 i Sympatycznej 3 w osiedlu Skarpa – przedłużył termin wykonanie prac do 25.05.2011 r. z uwagi na wstrzymanie prac przez inspektora nadzoru w związku ze złymi warunkami atmosferycznymi.
– likwidacja przedmiotów w administracji osiedla Skarpa
Zarząd Spółdzielni zatwierdził wniosek komisji kwalifikacyjnej dot. postawienia w stan likwidacji przedmiotów nietrwałych i środków trwałych znajdujących się na wyposażeniu Administracji osiedla Skarpa.
– usunięcia szkód
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie Firmie PHU Termo – Energia usunięcia szkód powstałych na skutek dewastacji w budynkach przy ulicy Rycerskiej 5, Szaserów 11, Kawaleryjskiej 4 zgodnie z załączonym kosztorysem. Koszty zostaną pokryte z wypłaconych odszkodowań.
– naprawy niesprawnych instalacji domofonowych
Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zlecenie w trybie „zamówienia z wolnej ręki” wykonanie naprawy niesprawnych instalacji domofonowych w budynkach osiedla Poręba /podstawa § 46 ust.2 pkt.6 regulaminu/
– zatwierdzenie protokołu z przetargu
Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przetargu przeprowadzonego w trybie „zapytania o cenę” z dnia 08.12.2010 r. i wyraził zgodę na zawarcie umowy na odśnieżanie terenu osiedla Łęgi z firmą Z.U.H. „Eksam” w Lublinie.
– podjął uchwałę następującej treści
W tym miejscu w protokole umieszczono:
Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.
– przyjął w poczet członków 2 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.
Ad 5. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach pracowniczych:
– podjął poniżej przedstawione uchwały:
Uchwała nr 19
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 14.12.2010 r.
w sprawie: wyznaczenia dodatkowych dni wolnych od pracy z tytuły 5 – dniowego tygodnia pracy w 2011 r., okresów rozliczeniowych w 2011 r. oraz limitów godzin nadliczbowych w 2011 r.
Zarząd SM „Czuby” w Lublinie w uzgodnieniu ze związkami zawodowymi działającymi w Spółdzielni działając na podstawie § 16 ust. 1, 2, 3, 9 oraz § 27 ust. 11 regulaminu pracy pracowników SM „Czuby” w Lublinie z dnia 6.09.1996 r. z późniejszymi zmianami, uchwala co następuje:
§ 1
Dla pracowników Spółdzielni dniami wolnymi od pracy z tytułu 5-dniowego tygodnia pracy w 2011 r. będą wszystkie soboty.
§ 2
Ustala się następujące trzymiesięczne okresy rozliczeniowe dla:
a) wszystkich pracowników Spółdzielni oprócz dozorców mienia
1. 1.01. – 31.03.2011 r.
2. 1.04. – 01.07.2011 r.
3. 2.07. – 30.09.2011 r.
4. 1.10. – 31.12.2011 r.
b) dozorców mienia:
1. 11.01. – 04.04.2011 r.
2. 05.04. – 30.06.2011 r.
3. 01.07. – 23.09.2011 r.
4. 24.09. – 18.12.2011 r.
5. 19.12.2011 r. – 13.03.2012
§ 3
§ 4
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty podania jej do wiadomości wszystkich pracowników Spółdzielni z mocą obowiązującą od 1.01.2011 r.
Uchwała nr 20
Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 14.12.2010 r.
w sprawie: zmiany regulaminu pracy Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 6.09.1996 r. z późniejszymi zmianami.
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie działając na podstawie art. 1042 kodeksu pracy w uzgodnieniu z zakładowymi organizacjami związkowymi działającymi w Spółdzielni uchwala co następuje:
§ 1
W regulaminie pracy Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 6.09.1996 r. – tekst jednolity z dnia 20.11.2007 r., ze zmianą z dnia 8.12.2008 r. wprowadza się następujące zmiany:
§ 2
Wydaje się tekst jednolity regulaminu pracy Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 6.09.1996 r. obejmującego zmianę wprowadzoną uchwałą nr 52 Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 8.12.2008 r. stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty podania jej do wiadomości wszystkich pracowników Spółdzielni.
W tym miejscu w protokole umieszczono Załącznik do uchwały Zarządu
– z dniem 1.01.2011 r. przedłużył umowę o pracę z pracownikiem Zarządu na czas określony do 30.03.2011 r. z zachowaniem dotychczasowych warunków pracy i płacy.
– od 1.01.2011 r. przyznał niżej wymiennym pracownikom wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 1386 zł w związku ze wzrostem minimalnego wynagrodzenia obowiązującego na terenie kraju od 1.01.2011 r.- w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracowników.
– cofnął przyznany pracownikowi limit na służbowy telefon komórkowy w związku z korzystania przez w/w z zasiłku rehabilitacyjnego.
– z dniem 3.12.2010 r. przyjął do pracy pracownika do Domu Kultury Skarpa na czas określony do 31.12.2010 r. w wymiarze 1/4 etatu – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– z dniem 24.12.2010 r. rozwiązuje umowę o prace z pracownikiem na zasadzie porozumienia stron – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe pracownika.
– Zawarł umowę zlecenie na okres od 1.01.2011 do 31.12.201 na włączaniem i wyłączaniem systemu alarmowego chroniącego siedzibę Zarządu przed włamaniem – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe zleceniobiorcy.
Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.
Na tym protokół zakończono.
Zarząd Spółdzielni