ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 44/2010 z dnia 02.11.2010 r.

Protokół Nr 44/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 02.11.2010 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Kierownik działu tech- ekspl. Pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 1 członkowi w terminie do 30.11.2011 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.12.2011 r.
– 1 członkowi nie wyraził zgody na ponowne przedłużenie terminu spłaty zadłużenia i wycofanie pozwu z sądu o zapłatę należności – zaproponował zawarcie ugody sądowej.

skierowania wniosków do komornika

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na skierowanie wniosków do komornika o wszczęcie egzekucji wobec 14 dłużników wymienionych w załączniku gdyż podejmowane przez spółdzielnię działania /wysyłanie wezwań przedegzekucyjnych/
okazały się bezskuteczne – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe dłużników.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 3 członkom w wysokości 100%
– 2 członkom w wysokości 50%
– 2 członkom w wysokości 30%

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

wyposażenie pokoi biurowych

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na dokończenie prac wyposażenia pokoi biurowych w siedzibie Zarządu ze środków utrzymania mienia spółdzielni.

unieważnienia przetargu

Zarząd Spółdzielni unieważnił przetarg przeprowadzony w trybie zapytania o cenę na wykonanie wymiany oświetlenia klatek schodowych w budynku przy ulicy Fantastycznej 11 w osiedlu Skarpa – przyjęte do przetargu lampy nie spełniały norm natężenia oświetlenia.

przeprowadzenie II przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie II przetargu:

  1. w trybie zapytania o cenę na wykonanie wymiany oświetlenia klatek schodowych w budynku przy ulicy Fantastycznej 11 w osiedlu Skarpa. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku oraz wykaz firm do których należy wystosować zapytanie.
  2. w trybie zapytania o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej zatoki parkingowej przy ulicy Rycerskiej i parkingu przy ulicy Dragonów 2. Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 4 osoby – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków .

Ad 5. Komisja w składzie:

1. Prezes Zarządu – Ryszard Burski
2. Z-ca Prezesa Zarządu d/spraw Finans. – Adam Ziółek
3. Specjalista d/s samorządowych – Anna Korzonek
4. Pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska
Dokonała otwarcia ofert na badanie sprawozdania finansowego SM Czuby za rok 2010

Stwierdzono, że po ogłoszeniu w prasie zaproszenia do składania ofert na badanie bilansu wpłynęło 9 ofert w tym jedna po zakreślonym terminie Firma Audit and Tax Group sp.z o.o Białystok. Przeanalizowano 8 ofert, które wpłynęły terminie tj. 22.10.2010 r. do godz.12.

W tym miejscu w miejscu w protokole umieszczono Zestawienie ofert na badanie bilansu za 2010 r. w Spółdzielni Mieszkaniowej „CZUBY ” w Lublinie.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie