ikona phone
Sekretariat
telefony, e-mail
81 464-17-00
509 062 250
info@smczuby.pl
ikona clock
Godziny przyjęć
Poniedziałek
7.30 - 16.30
Wt, Śr, Czw.
7.30 - 14.30
ikona home
Siedziba
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin

Zobacz nasz facebook

STREFA MIESZKAŃCA

Spółdzielnia Mieszkaniowa SM CzubyOsiedla pełne zieleni SM CzubyNowoczesne budownictwo SM CzubyEkologiczne place zabaw dla dzieci w SM Czuby

Protokół Nr 40/2010 z dnia 05.10.2010 r.

Protokół Nr 40/2010
z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie odbytego
w dniu 05.10.2010 r.

Obecni:
Prezes Zarządu – Ryszard Burski
Zastępca Prezesa – Główny Księgowy – Adam Ziółek
Kierownik działu tech- ekspl. Pełnomocnik Zarządu – Bożena Zielińska

Ponadto w posiedzeniu uczestniczyli:
1. Kierownik działu finansowego – zastępca głównego księgowego – Anna Kożuszek
2. Kierownik działu rozliczeń wkładów, kredytów i inwestycji – Elżbieta Ożóg
3. Kierownik działu opłat i windykacji należności – Marta Rusinowicz
4. Kierownik działu członkowsko- mieszkaniowego – Krystyna Głuska
5. Kierownik działu ds. adm. i pracowniczych – Jolanta Dżygadło
protokołowała starszy specjalista ds. samorządowych – Anna Korzonek

Porządek posiedzenia:
1. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
2. Sprawy finansowo-księgowe.
3. Sprawy techniczno eksploatacyjne.
4. Sprawy członkowsko – mieszkaniowe.
5. Sprawy pracownicze
6. Sprawy wniesione.

Ad 1. Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag – jednomyślnie.

Ad 2. Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski kierowników pionu finansowo-księgowego dot.:

przedłużenia terminu spłaty zadłużenia;

Zarząd Spółdzielni oceniając wysokość zadłużenia członków umieszczonych w wykazie, sytuację materialną rodziny, oraz biorąc pod uwagę poniższe aspekty: czy prośba w powyższej sprawie skierowana do Zarządu jest po raz pierwszy, czy też kolejny, czy prowadzone było wobec członka postępowanie sądowe, wydane nakazy zapłaty, postanowił wyrazić zgodę na spłatę zaległości w ratach:
– 2 członkom w terminie do 31.12.2010 r.
– 1 członkowi w terminie do 31.03.2011 r.
– 2 członkom w terminie do 30.09.2011 r.

odstąpienia od naliczania odsetek od nieterminowych opłat czynszowych, zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 40%
– 1 członkowi w wysokości 50%
– 5 członkom w wysokości 100%

odstąpienia od naliczania odsetek ustawowych od nieterminowych wpłat normatywu zgodnie z załączonym wykazem:

Zarząd Spółdzielni po przeanalizowaniu sytuacji materialnej, zdrowotnej oraz innych wskazanych w podaniu zdarzeń w rodzinie członka, postanowił odstąpić od naliczania odsetek:
– 1 członkowi w wysokości 100%
– 3 członkom w wysokości 50%

zwrotu nadpłaty

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na zwrot byłemu użytkownikowi lokalu w osiedlu Ruta z konta opłat czynszowych nadpłaty w wysokości 516,29 zł – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe użytkownika.

zatwierdzenie druku

Zarząd Spółdzielni zatwierdził druk – ostatecznego rozliczenia zadania inwestycyjnego Ruta – Dziewanny 14 zgodnie z załączonym wzorem.

Ad 3. Z zakresu spraw techniczno – eksploatacyjnych Zarząd Spółdzielni rozpatrzył wnioski dotyczące:

zatwierdzenie protokołu

Zarząd Spółdzielni zatwierdził protokół z przeglądu ofert na remont izolacji poziomej boksów garażowych przy ulicy Tatarakowej 5. Wyraził zgodę na zlecenie Usługowemu Zakładowi Remontowo – Budowlanemu remontu 2 boksów.

przeprowadzenia przetargu

Zarząd Spółdzielni wyraził zgodę na przeprowadzenie przetargu:
* w trybie „zapytania o cenę” na zakup i montaż kratek wentylacyjnych w osiedlu „Łęgi”.
Zatwierdził skład komisji przetargowej zgodnie z propozycją zawartą we wniosku.

* w trybie „zamówienia z wolnej ręki ” (§ 46 ust.2 pkt 2 regulaminu) na montaż kratek wentylacyjnych stropodachów w budynkach przy ulicy Różanej 3, 18, 20, 21, 27, Dziewanny 4, 6, 9, Watykańskiej 6, 10 oraz kominach budynku przy ulicy Jutrzenki 10.

* w trybie „zamówienia z wolnej ręki” zlecenie firmie Emi – Plus wykonanie i zakup 40 szt. koszy ulicznych dla osiedla Ruta.

Ad 4. Zarząd Spółdzielni podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały w sprawach członkowsko – mieszkaniowych.

– przyjął w poczet członków 2 osoby w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków spółdzielni.

– postanowił wycofać z Rady Nadzorczej wnioski o podjęcie uchwały o wykluczeniu wobec 3 członków zadłużonych którzy spłacili zadłużenie wobec spółdzielni – w tym miejscu w protokole umieszczono dane osobowe członków.

Ad 5. Zarząd Spółdzielni w sprawach pracowniczych podjął poniżej przedstawione decyzje i uchwały:

– podjął jednomyślnie uchwałę nr 11/2010 z dnia 29.09.2010 r. w sprawie:
realizacji uchwały nr 63/21/2010 Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby” w Lublinie z dnia 21.09.2010 r. – w tym miejscu w protokole umieszczono uchwałę Zarządu.

Ad 6. Nie rozpatrywano spraw w tym punkcie porządku obrad.

Na tym protokół zakończono.

Zarząd Spółdzielni

[accordion-themepoints]
<<wstecz
Top
Copyrigth © Spółdzielnia Mieszkaniowa "SM Czuby" w Lublinie